Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic boek

FanFic boek

1 2 3 4 5 6
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 13:53:
Lieve fanfic’ers,

Ja, daar zijn ze weer hoor: jullie adminteam heeft weer iets bedacht! Dit keer gaat het om iets wat we niet met z’n vijven op poten kunnen zetten, maar waarbij we écht jullie hulp nodig hebben om alleen al in te kunnen schatten of het slagingskans heeft.

Wat zijn we dan van plan? Het lijkt ons tof om een heus FanFic-boek te maken. Hierin willen we bijvoorbeeld ingezonden stand alones plaatsen, berichtjes die we aan het forum schrijven over hoe fijn we het vinden op deze site en waarom. We willen er secties in stoppen met de geschiedenis van de site, met leuke weetjes over dingen de gebeurd zijn op het forum (denk aan de reis naar LA en de operatie van Kayley), foto’s van meetings, et cetera.
Dit draagt echter een aantal organisatorisch lastige aspecten met zich mee, zoals de kosten: het drukken van (een kleine oplage) boeken is natuurlijk niet gratis. Waarschijnlijk kunnen we voor twintig euro per persoon wel rondkomen, maar de vraag is dan of jullie bereid zijn twintig euro voor zo’n boek neer te leggen. En als genoeg mensen hiertoe bereid zijn, moeten we nog kijken hoe we de betalingen regelen: zijn jullie allemaal bereid om geld over de post te sturen/op een speciale meeting te overhandigen/om het over te maken? En zijn jullie allemaal bereid ons je adres te overhandigen zodat wij het boek uiteindelijk op kunnen sturen?

Verder moeten jullie er rekening mee maken dat dit boek er niet morgen is, en ook niet volgende week. Het in elkaar zetten en drukken en alles bij elkaar gaat mogelijk maanden in beslag nemen, en de kans bestaat zelfs dat we het niet rond kunnen krijgen omdat er te veel mensen afhaken of iets in die trant.
Wij willen graag weten wat jullie van dit idee vinden, of jullie mee zouden willen doen, of jullie suggesties hebben… we want to know everything! Laat het brainstormen beginnen!

Liefs, jullie adminteam,
Bodine, Daantje, Do, Emma, Kayley



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 feb 2015 - 14:13:
Because we love you guys.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 feb 2015 - 14:54:
JAAAAAAAA *heart eyes emoji* dit lijkt me zo gaaf omg<3

Je kan er bijvoorbeeld ook verhalen in zetten van mensen die elkaar via deze site ontmoet hebben en nu vriendinnen voor het leven zijn enz. Of ein zetten dat door deze site mensen veel meer begrip hebben voor bijvoorbeeld depressie en dat iedereen elkaar helpt enz. Iee, dit is zo'n leuk idee

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 feb 2015 - 15:59:
Je kan er bijvoorbeeld ook verhalen in zetten van mensen die elkaar via deze site ontmoet hebben en nu vriendinnen voor het leven zijn enz. Of ein zetten dat door deze site mensen veel meer begrip hebben voor bijvoorbeeld depressie en dat iedereen elkaar helpt enz. Iee, dit is zo'n leuk idee

Let me hug you.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 feb 2015 - 16:03:
*hug*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 16:13:
Dat bedoelde ik met 'berichtjes', ja. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 feb 2015 - 16:41:
So TELL YOUR FRIENDS, people! We moeten voldoende geïnteresseerde mensen hebben om dit doenbaar/betaalbaar te houden.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 13 feb 2015 - 17:57:
Jaaaa, ik vind dit leuk! I'm in!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 13 feb 2015 - 19:59:
Ik doe meeeeeee!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 feb 2015 - 20:00:
Ik vind dit echt wel een heel gaaf idee maar ik heb momenteel al mijn geld nodig voor Londen. So, I can't. Im so sorry ;(

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2015 - 20:01:
Het is sowieso nog niet voor heel binnenkort, want hier gaat veel tijd in kruipen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 20:02:
Wat Kayley zegt: ik zou er niet op rekenen dat dit voor de zomer af is.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 13 feb 2015 - 20:08:
YAS YAS YAS I'M IN.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2015 - 20:24:
Wat betekenen al die "I'm in"s precies? Want voor nu moeten we eigenlijk vooral weten of jullie er twintig euro voor over zouden hebben.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 feb 2015 - 20:49:
Daar dacht ik ook al even over ja haha. Maar dab kan kl dus pas betalen nar begin augustus. Maar dan wil ik best mijn bijdrage leveren!
Krijgen we ook allemaal ons eigen boek of is het er 1tje die elke meeting meegaat ofzo? (Of lees ik nu gewoon niet goed genoeg)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2015 - 20:54:
Haha, nee, iedereen die meedoet krijgt een eigen exemplaar.



1 2 3 4 5 6