Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]

Brief aan...[6]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 23:37:



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 aug 2010 - 0:40:
Gwenn
Stik en sterf.

Jeffrey
Vuile meeloper.

Chelsey
Ik zal je altijd beschermen, zodat jouw jeugd niet verder verkloot word. Ik heb al zo vaak gehuild en pijn gehad, die paar keren dat ik de klappen voor je opvang, kunnen er ook nog wel bij.

Kayley
Het is je blijkbaar niet gegund. De klappen blijven komen. En ik ben jou, dus ik weet hoe je afziet. Je zou liever fysiek geweld hebben hè? Want dan kan je het halen. Maar emotioneel, dat is heel wat anders.
Diep vanbinnen weten jij en ik dat er ooit iets moet komen dat het allemaal goed maakt, maar dan moet het wel iets extraordinair fantastisch zijn.
Zo vlak na DK had je niet zo snel nog iets verwacht hè? Ik weet het, het doet pijn.
Maar houd gewoon vol, al is het maar om dat hierboven waar te maken.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 aug 2010 - 2:14:
koen,

Mwuh. Jezus, hoe flik je het om mij bijna altijd te laten lachen? Om mij het gevoel te geven dat ik speciaal ben? Hm. Jij bent een van de weinige waarvan ik geloof dat ze hun complimentjes menen. Iloveyou.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 aug 2010 - 7:21:
De gek die school heeft bedacht,

Ik haat je, ik haat je, serieus IK HAAT JE! En ik mag hopen dat je in de hel beland bent, want dan vermorzel ik je helemaal zodra ik dood bent.
Je hebt serieus m'n hele leven verpest, nu al. Vier fucking scholen en het is NERGENS goed gedaan, verdomme! Waarom is het ook verplicht? Serieus, ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik hier m'n school afmaak.
En tja, als ik naar een andere school ga mag ik niet meer naar meetings of Amsterdam tot na m'n eindexamen en raak ik dus zeker in een sociaal isolement, GEWELDIG! Daarnaast willen alle leuke scholen [waar ze zeggen dat ze iets doen] met niet hebben met dank aan deze school. --'
Godverdomme, godverdomme, godverdomme! IK HAAT HET! IK HAAT HET! IK HAAT HET! GODVERDOMME!

Papieren Tom,

Sorry van die vuisten in je gezicht. Als het echt was geweest was het vast extreem pijnlijk.

Fiets,

Alsjeblieft, ga kapot waardoor ik van de viaduct af flikker? Dat is makkelijk.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 aug 2010 - 11:39:
J.
Is het slecht dat ik jou allemaal dingen laat doen die ik zelf niet zo durven (of kunnen) doen? Is het slecht dat ik jouw leven min of meer bepaal? Jij vindt het niet erg. Je weet niet beter.
Ik voel me slecht, want... je bent zo... écht voor mij. Net als een echt persoon. Een vriendin. Familie. Een zus. Wat dan ook.
Maar ik mag je niet echt vinden. Ik mag niet tegen je willen praten. Weet je waarom? Want dan weet ik zeker dat ik gek ben geworden.
Ik mag niet tegen je praten, want je kan niet terug praten. Natuurlijk, je kan wel terug praten, maar dat betekent weer dat ik gek ben geworden.

Toch, ook al moet ik mezelf nou écht voor gek klaren, houd ik van je. Gewoon. Daarom. Omdat je alles bent wat ik niet ben, en je bent ook alles wat ik ben. Je bent net zoals een beste vriendin. Maar je kan mijn beste vriendin niet zijn, en dat maakt me verdrietig.

S.
Ik zou er echt alles voor over hebben om je eens in het echt te zien, met je te praten, met je te lachen, net zoals je met J. doet.
Je weet niet hoe vaak ik heb gewenst dat jí­j het zou zijn die me zou troosten, me beter zou laten voelen, me door mijn tranen heen zou laten lachen...
Maar net zoals bij J. zal ik je nooit in het echt kunnen zien. Nooit. En ook dat maakt me verdrietig.

A.
Ik zou bijna verliefd op je worden. Bí­jna.

Mezelf.
Gooi ze uit je gedachten, verbrand ze, denk niet meer aan ze. Alsjeblieft. Je word gek als je hier mee door gaat.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 31 aug 2010 - 12:46:
K
Oh gay, wat gaat dat worden morgen.
I'm scared xo

A
WTF joeng, ik heb u 1 keer gezien deze vakantie, en op wat voor een manier.
Als ge mij niet meer moet, moogt ge da ook gewoon zeggen hoor.
En nu moet ge volgend schoojaar ni afkomen van dit doen en dat doen.
als gij nooit met ons mee wilt, dan ik ook niet met u.
simpel toch.
En hou asjeblieft Sandro in de gate morgen fzo.
en geef hem een knuffel van mij, want ik ga hem missen.

S
pff, wij niet meer samen op school is niet leuk weet ge.
Da gaat zó stil worden zonder u =[
ma we gaan elke zaterdag samen komen e

school
Ge zijt een hele coole school, maar zorg ervoor dat er leuke mensen bij mijn de klas komen te zitten, anders is mijn schooljaar al verpest.
bitte?

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 31 aug 2010 - 16:52:
M
man, jij bent eng. Iedereen vind dat, STOP MET MIJ STALKEN, ZOEK EEN ANDER JA!
andere M.
ik maak me zorgen over je, je eet nog minder, praat nog minder en lacht minder. Wat is er toch met je gebeurd deze vakantie?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 aug 2010 - 17:02:
Blue dragons,

Stelletje kleuters. Serieus, dat gekibbel en geruzie. En op zich vind ik het gaar dat ik als leider wordt gerekend? Ik doe het forum, niet meer, niet minder en geef alleen m'n mening als onze Felix dat eist. Stiekem vind ik dat jullie de leiders-reorganisatie best zelf mogen regelen. Het enige wat ik daar van vind is dat Renate oprichter blijft en Felix haar rechterhand. Oh, en ik blijf het forum wel doen, want anders doet niemand het.
Trouwens, ik blijf me afvragen hoe het kan dat jullie í¡ltijd vreselijk in de problemen komen als ik weg ben. Heel vreemd.

Mvg,
Lisy

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 31 aug 2010 - 21:26:
bus
eng ding 0.0

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 sep 2010 - 23:03:
A.
Waarom? Waarom moest je dit alles laten verpesten? En nog wel door haar. En weetje ergens snap ik wel dat je voor haar bent gegaan, zij koelt je af als je weer eens geil ben, maar ik weet ook dat zij niet de enige zal zijn die dit doet. Er komen nog zoveel meisjes als zij en geen zoals ik. En dat weet je. Je bent gewoon een lul en ik ben een stomme trut dat ik dat nu pas in zie. Al die tijd had I gelijk, ik had je gewoon moeten negeren en door moeten gaan met mijn eigen leven. Maar ik wilde ook voor een keertje een echtegoede vriend hebben. Maar ik heb me zo in jou vergist en als je die brief hebt gelezen weet je dat ook. Stik, verdrink of neuk je weg in de ronte, maar voor mij ben je de asshole die je altijd was, maar nu zonder vriendelijke bril. En je naam staat niet in bold, dat verdient je niet.
Eikel.

Edit; excuses voor mijn taalgebruik maar dit moest er even uit en het liefst op deze manier (a)

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 sep 2010 - 19:04:
k
*sigh*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 sep 2010 - 19:10:
M.
Niemand heeft zoveel invloed op mijn humeur als jij, wist je dat? Nee, dat wist je niet. Zelfs Tom heeft minder invloed. Daar kan ik heerlijk op afreageren, maar bij jou is dat anders. Als jij verdrietig bent, word ik ook verdrietig. Als jij vrolijk bent, word ik dat ook. En als jij mij niet vertrouwt, kan ik jou dus ook niet vertrouwen. En als jij dus dingen achterhoudt, kan ik jou ook niet meer alles vertellen. En als wij nu ruzie krijgen, omdat ik daar boos om ben, dan geef ik mezelf de schuld en dan ben ik alvast zwaar chagrijnig voor de komende honderd jaar.
Maar jij begrijpt het niet.
En als jij mij niet begrijpt, kan ik jou dus ook niet begrijpen.
Great, isn't it? Vorig jaar ging het ook zo. Toen groeiden we weer naar elkaar toe, zonder het ooit uit te praten. En nu komt het weer naar boven. Maar als jij het er niet over wil hebben, dan wil ik dat ook niet. Als jij geen zin hebt in mij... dan nog zal ik van je blijven houden.
Ik mis je.
Nu al.
Alsjeblieft, laat het niet kapot gaan.
Alsjeblieft.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 2 sep 2010 - 19:21:
Samenvatting
Blijf nou eens hangen in mijn hoofd! Joder, eh, ik zit al de hele dag naar je te staren maar die gare informatie wil niet blijven zitten, piepzooi!
Por favor, zorg ervoor dat ik het onthoud.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 sep 2010 - 19:37:
Kamer,

Waarom ruim je jezelf niet op? Dan wil ik je wel schoonmaken, dat is geen moeite. Maar dit, dit is onbegonnen werk.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 2 sep 2010 - 19:41:
Y
Stom mens roddel en lieg niet al over me >_<

De rest van de klas op 2 mensen na.
Kutkinderen doe normaal tegen me -_-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 sep 2010 - 20:02:
Rooster
Ik denk dat ik jou wel leuk vind.
Behalve gym dan, maar dat vind ik nooit leuk.

School
Stiekem kan ik niet wachten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16