Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]

Brief aan...[6]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 23:37:



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 sep 2010 - 1:18:
P & A

Dat jullie met elkaar afspreken vind ik helemaal niet erg. Dat jullie lol samen hebben vind ik alleen maar leuk. Dat jullie samen naar een feest gaan zonder mij uit te nodigen terwijl ik een van jullie bff'en ben, dat vind ik laag. Heel laag. En dan daarna nog zeggen: "Oh ik wist niet dat je mee wou." Had het dan gevraagd trut!
Jullie weten niet eens wat er allemaal in me leven gebeurt nu!
Jullie weten niet eens wat er met mij gebeurt!

Jullie denken alleen maar aan jezelf.

En ja als je dan opeens helemaal in je eentje alles moet doen. Zonder de steun van je 2 beste vriendinnen dan weet ik niet meer of ik dit aankan.

Het is gewoon klaar. Over. DONE!

Jullie stikken maar lekker in je eigen geluk!
Het komt me, me neus uit!

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 14:10:
Mam.
Je begrijpt me niet, echt niet. Op internet kan ik mijn verhaal kwijt, daar word naar me geluisterd. Mijn 'vriendinnen' luisteren half, begrijpen het niet en gaan verder met happy zijn. Ik ga dit je niet eens proberen uit te leggen. Je begrijpt het toch niet.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 5 sep 2010 - 14:18:
Danique/Torresss
Toen ik nog in het begin op fanfic zat, vond mijn moeder het ook raar, maar ik trok me er weinig van aan, want hé ik leef mijn eigen leven. Maar ze bleef maar zeuren dat ik internet belangrijker vond dan uitgaan, dus heb haar toen stukken van het forum laten lezen en een verhaal waar ik heel trots op was (en nog steeds ben). Ze heeft bij dat verhaal toen een lieve reactie gezet en sindsdien weet ze dat de mensen op fanfic mij beter kunnen helpen dan de vriendinnen die ik daarbuiten ken.
Geef het gewoon wat tijd en als ze dan blijft doorgaan, laat haar een paar stukjes lezen en misschien een Sa van jezelf ofzo (a) Ik weet dat mij dat namelijk heeft geholpen en misschien dat het jou ook helpt =)

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 14:23:
Danique/Torresss
Toen ik nog in het begin op fanfic zat, vond mijn moeder het ook raar, maar ik trok me er weinig van aan, want hé ik leef mijn eigen leven. Maar ze bleef maar zeuren dat ik internet belangrijker vond dan uitgaan, dus heb haar toen stukken van het forum laten lezen en een verhaal waar ik heel trots op was (en nog steeds ben). Ze heeft bij dat verhaal toen een lieve reactie gezet en sindsdien weet ze dat de mensen op fanfic mij beter kunnen helpen dan de vriendinnen die ik daarbuiten ken.
Geef het gewoon wat tijd en als ze dan blijft doorgaan, laat haar een paar stukjes lezen en misschien een Sa van jezelf ofzo (a) Ik weet dat mij dat namelijk heeft geholpen en misschien dat het jou ook helpt =)

Dankje, ik zal het proberen

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 sep 2010 - 16:26:
Mama,
Waarom begin je gelijk weer te zeuren? Het lijkt wel alsof ik niets goed kan doen. Ik voel me de laatste tijd al niet happy, maar jij geeft me nu nog een zwaarder gevoel. Ja ik vind het leuk om te computeren en te lezen, waarom probeer je me dat van me af te nemen? Altijd als ik iets leuk vind mag het niet meer. Altijd als ik iets goed probeer te doen, zeg jij dat het fout is. Ik snap het gewoon niet meer.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 16:30:
Mama,
Waarom begin je gelijk weer te zeuren? Het lijkt wel alsof ik niets goed kan doen. Ik voel me de laatste tijd al niet happy, maar jij geeft me nu nog een zwaarder gevoel. Ja ik vind het leuk om te computeren en te lezen, waarom probeer je me dat van me af te nemen? Altijd als ik iets leuk vind mag het niet meer. Altijd als ik iets goed probeer te doen, zeg jij dat het fout is. Ik snap het gewoon niet meer.

ik heb gewoon hetzelfde :o.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 21:19:
De wereld,

Het is niet eerlijk. Het is gewoon niet eerlijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2010 - 21:08:
K
-zucht-

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 7 sep 2010 - 21:30:
k
It's over.
leave me alone.
I even don't wanna be your soulmate.
Cuz i don't wanna be like you.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 sep 2010 - 21:31:
Mezelf
OMG. Je wordt met de minuut erger. O.O

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 7 sep 2010 - 22:16:
Danique, Bodine, Tessa, Shannen, Mitch, Simone, Kayley.

Like omg IK HOU VAN JULLIE HOUDEN VAN GEWOON GEKKE MENSJES

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 sep 2010 - 22:54:
Mijzelf
Kan je nou niets meer dan dan zeggen dat je het rot vind? Jezus, stomme trut, leer nou eens hoe je iemand moet troosten.

N
Misschien mis ik je wel een beetje. Misschien ook niet. Maar wat maakt het uit, we wonen ver uit elkaar, het is en verloren zaak om te proberen er iets van te maken.
Ik denk dat dat me wel enigszins verdrietig maakt, maar ik ben er al gewend aan geraakt dat ik de weinige beetje vrienden over internet moet spreken en in mijn leven naast het internet een loner ben, dus zal ik er maar geen al te grote heisa van gaan maken, het is toch mijn eigen schuld.

J, A en S
Ik wil jullie eigenlijk niet meer spreken, jullie zorgen er toch alleen maar voor dat ik me geweldig kut voel, ook al houd ik van jullie zoals ik van geen ander zou kunnen houden. Wat een verdraaide wereld, hé?

J
Nee, maak je vooral geen zorgen om mij, je hebt toch leukere vriendinnen. Oh, nee, wacht eens, hadden we niet besloten dat we geen vriendinnen meer zouden zijn? Want, ja, het zou toch niet meer kunnen werken. En weet je waarom niet? Omdat ik zo'n tiepje ben die normaal gezien op de achtergrond blijft en iedereen over zich heen laat lopen, maar nu je gemerkt hebt dat ik wel degelijk boos ben en - voor de eerste keer in mijn leven - voor mezelf ben opgekomen, zie je niet meer zitten. Nee, je hebt het goed gezien, ik wil je slaafje niet meer zijn.
Rot op uit mijn leven, loop onder een trein, wat dan ook, als ik je maar niet meer hoef te zien.

Bo
Youknow, wij waren best wel cuwle wolfjes. En, ja.
En je bent ook best wel coewl/maf achtig, oh, en god, ik lig steeds vaker dubbel om jouw reacties. x'D

Punk
Punk

Punk is offline

[44]
Punk zei op 8 sep 2010 - 21:57:
T
Ik heb net besloten dat ik naar Schotland wil. Ga jij maar gezellig met S naar Tsjechië, ga maar, want jullie betrekken me toch nergens meer bij.
T, wie was het ook alweer die de jongen op z'n bek sloeg toen hij je liep te pesten? Op wiens schouder heb jij gehuild toen je fikse ruzie met je ouders had? Wie was met je meegeweest naar de audities van de schoolmusical, en wie heeft daarom notabene er aan meegedaan tegen beter weten in - alleen omdat jij te nerveus was om het alleen te doen?
Weet je nog wie die persoon was?
Die persoon die zo haar best gedaan heeft om jou haar te laten opmerken. Waarom eigenlijk? Je was kwaad op haar, weet je dat nog? Want ze was zogenaamd erg chagerijnig tegen je. Vind je dat raar? Ze had een kutjaar, en ze ging nog maar net over. Als klap op de vuurpijl liet haar beste vriendin haar ondertussen in de steek. Want jij hing ondertussen rond met S en vond jongens veel interessanter. O, die gozer heeft je uitgevraagd! Wat spannend. O, zij heeft een onvoldoende, wat maakt dat nou uit. Jij gaat zaterdag naar de film.
Vanaf de vierde, op de basisschool, was je bevriend met haar. Toen stelde ze je in de tweede voor aan S. Nu is zij je grote heldin.
Prima. Doe dat. Wat heeft zij voor jou gedaan? Je beseft dat ze alleen maar kwaad over iedereen te zeggen heeft, toch? Achter ieders rug om zegt ze vervelende dingen en scheldt ze mensen uit. Jou ook. Ik weet dat ze dat ook bij mij doet. Ze heeft alleen het lef niet om het in je gezicht te doen. Ze is een lafaard.
Maar dat zie je niet, want zij kan wél praten over jongens en make-up. Zij is nu véél beter dan mij. Ik heb teveel gesprekstof over voor je. Daar kun je niet mee overweg, ofwel?
T, ik kon me nog herinneren dat je een zei dat je soms ziek wordt van jezelf.
Wel.
Ik wordt ook ziek van jou.

DELTA
Jij krijgt van mij ook een brief. Want zonder jou was ik nu niets. Als jij er niet was nu T me zo laat vallen, was ik als een vogel onder olie. Dan kon ik niet meer vliegen. Dan was ik niet meer mezelf.
Ik weet nu pas hoe het is om mezelf te zijn. Ik was zo bezig met T te beschermen, om op te vallen, dat ik vergat te leven. Ik heb na al die jaren mijn echte passie, die al die tijd verscholen zat, kunnen vinden: tekenen. Niet dat jij er een held in bent, maar je hebt me wel geleerd mijn fantasie te gebruiken.
Dankjewel.

ECHO
Het is maar goed dat jij ook mijn vriendin... pardon, vriend bent. Je bent dan wel af en toe een watje, maar dan wel het dapperste watje die ik ooit heb gezien. Jij was er voor me, al de hele tijd, en ik zag je niet. Jij probeerde, ondanks al je angst, genoeg op te vallen om mij te laten zien dat ik wel degelijk een thuis had. En ik heb je gevonden, jongen.
Je bent werkelijk geniaal.
PS: Die jongen waar ik warme chocolademelk op had gegooid in de brugklas, je weet wel, die in de vierde zat... heeft die je nog ooit lastig gevallen? Volgens mij niet, toch?

A
Wel. Dat was een geweldige vakantie samen, niet? Hoe is het met je 'spaar'kikker? Heeft-ie al wat geld kunnen vangen?
Ik hoop het voor je. Anders heb je geen zakgeld in Andalusië.

Y
Zeg, ik was toch bezig met briefjes schrijven en dacht, jij mag er ook een. Want had jij me niet net beloofd de hond uit te laten? :/

MIJZELF
Tijd dat je jezelf eens wat dingetjes duidelijk gaat maken, meid. Hoezo post je zo'n lang bericht? Ga in de hoek staan en schaam jezelf, je post het forum vol met nonsens. >:[

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 sep 2010 - 23:08:
Niemand,

Bluh. Ik wil gewoon weg. Heel ver weg. Maakt niet uit waarheen, gewoon niet hier zijn. Gewoon weg met haar. En voorlopig niet terug komen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 sep 2010 - 23:13:
Tam
Ik moet me echt inhouden om geen hele reeks scheldwoorden te plaatsen hier. Whythefck noem je me alweer emo? Begint dat gepest dan weer? Want vorig jaar begon ook EEN persoon en toen volgde zo'n beetje iedereen! ***kind. Stik.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18