Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]

Brief aan...[6]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 23:37:



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 sep 2010 - 22:29:
M.
Waarom heb jij van die leuke ogen én ben je eigenlijk best wel leuk?? (a) En het ergste, waarom ben je niet iets ouder? Nu moet ik normaal tegen je doen.. Waarom moeten mijn ouders jou al kennen?!? Oh boy als ik maar gewoon gek kan blijven doen ipv als een flirtgek >,<

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 16 sep 2010 - 22:31:
W.
zoishetgenoeg. meerniet. okay?
jemaaktmebang.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 sep 2010 - 22:37:
Secondhand serenade

Jullie muziek is zo mooi.. Ik word er rustig van <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 sep 2010 - 22:42:
S.
Ik ben jou zat. Ik ben jou zo vreselijk zat.
Je denkt alleen maar aan jezelf. Je besteedt alleen maar tijd aan je nieuwe vrienden. De rest maakt je niets meer uit. Je steekt geen energie meer in onze vriendschap. Ja, als ik mijn best doe, naar jouw school ga en je dan dus tegenkom. Ja, dan doe je wel vijf hele minuten aardig. Dan heb je het wel weer gezien. Dan ga je zitten flikflooien met je vriendje, aan wie je me al maaanden geleden zou voorstellen, en neem je niet eens de moeite om gedag te zeggen.
Het hoort van twee kanten te komen, en ik weet dat jij dat weet.

Wat mij betreft is onze vriendschap over.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 12:34:
Wii.
Beste Wii, zou je zo vriendelijk willen zijn mij mijn SD-kaart terug te geven, ik heb geen zin om naar je toe te komen. Zonder de SD-kaart in mijn leven kan ik geen muziek luisteren, dus, kom je nou nog of moet ik hem zelf komen halen.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 sep 2010 - 17:06:
Stefan
Dankje dat je mij rijles wilt geven -nietdatiknietbetaalofzo?!- en dat je nogsteeds leeft. Misschien moet ik vaker de koppeling loslaten om gas te geven en zal ik beter opletten en remmen voor de voetgangers als ik die net niet gezien heb (a)
Dankje

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 sep 2010 - 17:14:
Dominique
Sorry, maar jou ben ik zat. Je laat me in de steek, ontken het maar. Het is zo. Wegfietsen, weglopen me alleen laten. Het boeit me niet meer, als je liever met spook en kutkrabber om wilt gaan, doe je dat toch.
Doei.
We hebben een leuke tijd gehad eh!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 sep 2010 - 18:12:
L.

Kijk. Je doet normaal als al die koters uit de klas er niet zijn, maar als er een aantal kinderen bij je zijn roep je 'Doei lelijk kind!'
Serieus, oké. Ik weet het, ik ben niet de knapste of zo. Maar zeg het dan ook als al die anderen er niet zijn? Ik heb nu meer het idee dat je het doet om een beetje stoer over te komen. Maar oké. Ik mag jou sowieso al niet meer. Op de basisschool deed je normaal, toen mocht ik je echt. En toen je in de tweede naar onze school kwam, was ik ineens een kut emo, een domme mongool omdat ik zei dat het zesde uur gewoon les is, wat ook zo is, want het jaar daarvoor hadden we inderdaad andere roosters & Lindenholt had andere pauzetijden. Maar je hoeft me niet af te kraken. Praat anders gewoon ní­et tegen me of zo. En doe normaal tegen Rebecca, oké?

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 17 sep 2010 - 18:14:
S,
Dudette, als je eens wist hoe blij ik ben dat ik van je af ben? Zou je misschien niet meer zoveel moeite doen om te laten zien dat de hele klas achter jou staat.
Ik weet niet hoor, maar als de klas tegen iemand opzetten jou plan is om te laten zien dat onze vriendschap over is, mag je van mij nu meteen dood neervallen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 sep 2010 - 20:48:
Jess,

Mag ik die eikel inelkaar komen slaan? Ik moet mijn agressie kwijt.
En jij bent absoluut niet lelijk! Wie zegt van wel ik stekeblind.

DreamWriter
DreamWriter

DreamWriter is offline

[395]
DreamWriter zei op 17 sep 2010 - 20:55:
Mijn T.
You're back in the building.
En ik weet niet zeker of ik daar blij om moet zijn.
Nu nog wel. Toen ik je vanmorgen voorbijfietste (waarbij ik net je vader miste), toen was mijn dag goed. Echt.
En ik weet niet of ik die voorbijfiets iets positiefs voor jouw dag betekent. Echt niet. Maar ik zou het graag willen.
Oh. Nog iets.
Die bordeaux trui staat je lekker. Just so you know.
(Actually. Alles staat jou lekker. Zelfs ik. Ook al ben ik waarschijnlijk niet iets dat je rond jou wil hangen hebben.)
<33

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 17 sep 2010 - 20:57:
Taylor Swift
Jouw muziek laat me geloven in liefde,
het maakt me rustig en blij, of juist niet.
Er is altijd wel een liedje dat bij mij past,
nu Teardrops on my Guitar.
Ik vind je muziek echt geweldig <3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 17 sep 2010 - 22:46:
mama
Asjeblieft ik smeek je!
laat me naar de ff meeting gaan!
asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft :[
bitte?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 sep 2010 - 22:48:
Mama van Jorinde
Alsjeblieft, wij smeken je!
Laat Jorinde naar de meeting gaan!
Bitte?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 sep 2010 - 22:49:
Mama van Jorinde
Alsjeblieft, wij smeken je!
Laat Jorinde naar de meeting gaan!
Bitte?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20