Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]

Brief aan...[6]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 23:37:



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 sep 2010 - 20:05:
Papa

OPROTTEN!

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 2 sep 2010 - 20:37:
Mama.
Ik weet dat je blij bent met je vriendje, ik gun het je ook, ookal denk je van niet. Maar asjeblieft, laat me thuis zijn, ookal komt hij thuis op 'bezoek'. Ik voel me nu weggejaagd thuis...

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 2 sep 2010 - 20:52:
Papa
Laat me gewoon zo lang achter mn laptop zitten als ik zelf wil. Ook al weet ik dat ik nogal verslaafd ben Ik probeer er zelf wel vanaf te komen >_<

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 3 sep 2010 - 17:45:
K
godverdommese trut.
bedankt.
ja ik ben zo een beetje vriendloos.
en godverdomme stop met roken.
en gij klikker.

Sandro
Ik mis u so damn hard ='[

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 sep 2010 - 19:18:
Danique.

Als ik zeg dat ik niet naar buiten kom, ga dan ook niet steeds 'kom' zeggen, ke? Als ik niet naar buiten wil, dan wil ik dat niet. Kom zeggen haalt mij niet over, sorry.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 sep 2010 - 19:32:
God
Bedankt, bedankt voor alles. Voor alles dat ik bezit, voor alles dat ik heb.
U bent de enige die me beter kent dan mezelf, ik hoef niet tegen u te praten. U weet wat ik bedoel, wat ik wil zeggen, wat ik denk, wat ik voel. Het voelt zo fantastisch om te weten dat er iemand is die, die. U snapt mij.
Amen.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 3 sep 2010 - 19:40:
Werk
dankjewel. nu ben ik rijk
*of toch een heel klein beeeeetje*

Renate
NIET ALLES DIRECT UITGEVEN!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 sep 2010 - 20:39:
A.
Ik vind het heel tof dat je nu een vriend hebt,
maar zou je alsjeblieft ook eens aan je vrienden willen denken?
We missen je en zouden graag eens met z'n allen naar de film gaan.
Wil je aub eens 1 avondje vrij maken voor ons??
x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 sep 2010 - 20:39:
Geen idee wie je bent?

Wie ben jij? En hoe kom je aan mijn nummer? Ga weg of zo. En ga me niet bellen met 'ik ben je lang verloren liefde' IK KEN JE NIET, CREAP.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 sep 2010 - 21:00:
Priscilla,
Je weet niet hoe geweldig ik je vind <3
Je bent zo ontzettend geweldig, en je luistert altijd naar me, ik kan niet wachten tot ik je eindelijk eens kan omhelzen.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 4 sep 2010 - 0:16:
School
Val. Dood.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 sep 2010 - 8:07:
FF'ers
ik hou van jullie. *knuffel des doods*

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 4 sep 2010 - 13:16:
H.
soms, wanneer je met D. bent, voel ik me buitengesloten. Wanneer zij er niet is, ben ik helemaal goed, wanneer zij er is, negeer je me gewoon! Ik weet dat jullie de zelfde hobby hebben -wat ik zoals je weet niet zo geweldig vind-, en blij waren dat er een speciale manga klas kwam één keer per week een halfjaar. Maar geef dan antwoord op mijn vraag, die ik zo'n 10x stelde; "Zal ik meedoen aan creatief schrijven?". Geen antwoord. Later; M. is ...". Ja, dat laatste verstond ik niet. Ik vraag je; "Wat is M.?". Geen antwoord... Ik vraag D. iets later; "Moeten we eigenlijk corvee doen als we maandag moeten melden?" geen antwoord... "Wat?" vraagt ze 5 sec. later. Ik hoop dat je begrijpt dat ik me buitengesloten voel als je met haar bent, ook al is zij de enige van de hele eerste en tweede klassen die je hobby 'begrijpt'.
Danique.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 sep 2010 - 16:45:
Brief voor A.

Dankjewel brief. Door jou kan ik het hoofdstuk met A. afsluiten en zonder hem verder. Eigenlijk was jij de laatste nodige actie om hem te vergeten. Ik ben je heel dankbaar en ik hoop dat je A. kunt laten inzien wat hij kwijt is. En als A. ook maar probeert contact op te nemen dan doe ik dat niet, anders was jij voor niks geweest. Dankje voor het zijn van mijn redding, op jou kan ik teminste wel bouwen en ik hoop dat ik je kan vertrouwen in het aankomen op het goede adres (a)


Ouders

Dankje dat ik nu alleen thuis mag zijn, ookal is dat samen met swerelds grootste etter. Jullie moeten nu eigenlijk wel een beetje vertrouwen in mij hebben. Ik ben 18, nog nooit dronken geweest en nog nooit iets raars gedaan. Vertrouw mij nou gewoon, jullie weten dat jullie dat kunnen doen anders waren jullie nu namelijk niet weg geweest Maar nogmaals dankje =)

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 sep 2010 - 17:39:
Opa

We dachten allemaal dat het hier beter voor je zou zijn, dat het hier leuker was, dat je je hier meer thuis zou voelen. Maar nu gaat het alleen nog maar slechter met je. Dat is niet fijn om te zien. Toch probeer ik zo veel mogelijk naar je toe te gaan. Want ik ben bang dat het straks te laat is. Ik ben bang voor wat er komen gaat.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17