Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]

Brief aan...[6]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juli 2010 - 23:37:



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 sep 2010 - 17:44:
D. en H.
Please get better soon.
Real soon.
You don't deserve this.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 sep 2010 - 17:46:
Tamara

Let niet de hele tijd op me of zo. Serieus, je snauwt me de halve dag af... Ik heb soms echt het gevoel dat ik niks goed doe in jouw ogen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 okt 2010 - 15:33:
A., T. en M.
Nodig mij vooral niet uit.
Ga gewoon gezellig met z'n drieën op pad.
Doe maar lekker alsof ik niet besta.
Als je geen in hebt in mij, moet je dat vooral doen.
Maar kom later niet met stomme excuusjes.
Geef niet mijn leeftijd de schuld.
Wees eerlijk.
Of fuck een eind op.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 okt 2010 - 16:16:
.

Nhm, is het heel raar dat ik me eenzamer voel als jij er bent dan als je er niet bent? Het is in ieder geval vreemd. Maar goed, ik vind je heel aardig en zo, ik vind het gewoon niet leuk om bij S. en haar nieuwe vriendin te staan, vooral om wat S. geflikt heeft vorig jaar. Oké, daarna stond ik ook nog bij jullie, maar dat was anders, toen waren Martijn en Janneke er nog, nu zijn het alleen jij, ik, S. en haar nieuwe vrienden [ik mag ze trouwens niet, die jongens, bluh].
Oké, sorry voor mijn egoïsme.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 okt 2010 - 18:03:
Lydia, Hanna, Lisa, Sven, Marc, Casper, Kyra & Muriel

Het was wel echt heel leuk. KIJK UIT. RUIKER! Heheeh.
Nee, 't was echt leuk. Volgende keer in Marc's fucking eigen huis. -Ikblijfhetecthheelcoolvinden- Mha. 'T was leuk. En ik weet zeker ik doe m'n BH uit er komt allemaal rijst uit XD

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 18:07:
Sandro

het was echt kei leuk vandaag in Hasselt *-*
zeker een uur op een iPad in de mediamarkt XD
echt kei vet x']
en nu willen we alle 2 een iPad XD
en dan nog veel ongezonde dingen eten enz
twas echt kei leuk<3

K
Godverdommese kutseut.
Ik HAAT u
echt jong. dat ik u ooit als mijn beste vriendin heb kunnen beschouwen.
Serieus, wat voor een persoon zijt ge wel niet?
echt serieus, bedankt.
Dat ge maar weet dat ik nu serieus zin heb om op uwe bakkes te slaan.
ik begrijp niet hoe goed gelovig ik wel kon zijn.
Wees er maar zeker van dat ik dingen heb om u terug te pakken.
Ik ben nog lang niet vergeten dat ik u heb geholpen toen ge huilend voor mijn deur stond.
Ik ben nog lang niet vergeten dat ik u kant had gekozen toen ge ruzie had met Sandro.
Als ik had geweten dat ge nu zo een verkeerd mens zou zijn, had ik u dan al lang laten stikken.
Ik moet niets te maken hebben met liegende mensen.
maar nee, ik was weer eens dat zachtaardige lieve meisje.
Godverdomme trut.
dat ge maar weet dat ge mijn gevoelens hebt gekwetst.
en als het moet, schreeuw ik nog eens ze tegen u.
ik ben het niet vergeten vorig jaar dat ik zo kwaad op u was omdat ge tegen iedereen aan het zeggen waart op wie ik verliefd was.

echt serieus. ik begrijp het niet.
ben ik dan zo lelijk?
dat ik saai ben weet ik, maar moet ge mij daarom zo hard laten vallen?
De laatste 2 jaren waren EEN grote leugen en ik hoop dat ge dat ooit zult beseffen en wees er maar zeker van dat ik tegen iedereen ga vertellen hoe hard gij mij hebt laten vallen en wees er maar zeker van dat ik tegen iedereen ga vertellen hoeveel gij wel niet tegen mij hebt gelogen en mijn vertrouwen hebt beschaamd. Ge zijt het nog niet eens waard om aandacht aan te schenken. En stop gewoon met liegen, ik begrijp niet waarom ge liegt tegen u eigen beste vriendin. correctie, ik was toch u soulmate?
wel ik wil die niet eens zijn en ik ben die nooit geweest.
ik wil niet eens op u lijken.

en waarom aapt ge me altijd na?
ik ben fan van Tokio Hotel, gij ook ineens
ik luister BMTH, gij ook ineens
Ik luister screamo, gij ook ineens.
ik kies voor de kunstschool
gij ook ineens.
ik had beter gelogen en gezegd dat ik naar Afrika ging verhuizen, dan ging gij misschien ook en was ik van u af.

echt, dit is echt stank voor dank.
Bedankt om mijn leven te ruïneren en er voor te zorgen dat ik alleen ben.
En wacht maar, het zal niet blijven duren.
ZElfs cynthia vind u fake
wacht maar, op een dag zullen ze u allemaal laten vallen en mijn kant kiezen.
ik ga u dan recht in u face uitlachen. Wees daar maar zeker van.

Amen.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 2 okt 2010 - 21:35:
Alle mensen die aan mijn Tosca en Jorin zitten.

Weten jullie. Sharona, Kirsten, andere sletten en mislukte huppelkutjes.
Wat je eens een ander aandoet, krijg jij ooit van een ander terug, dat zegt mijn moeder heel vaak. En ze heeft gelijk weet ik. Ik hoop dat jullie ooit net zo hard worden laten gevallen. Sharona, I want to drag you to hell. Tosca's heel klas tegen haar opzetten, wat denk jij?
Je mocht willen dat je half zo mooi en grappig was als Tosca. En een half zo goede vriendin. Tosca komt toch veel verder dan jij. Jij komt niet verder dan je neus. Bitch.
Kirsten, ik had dit wel van je verwacht, dit heb je van na-apers, fakers en gewoon heel erge slijmerds. Ik snap echt niet dat je misbruik maakt van Jorins vriendschap. Want to drag you to hell as well ><
Misschien hoef ik dat niet te doen en komt Satan je wel gewoon halen.
En ontmoet je vrienden in de hel die op je lijken, daar zitten jouw types.
Ooit zoek je zo'n geweldig leuke meid als Joor en smeek je om haar vriendschap, en naar mijn geval gaat dat niet lang meer duren (:
Ãœberbitch.

Jorin en Tosca
*hug*<3
Loveyouguys

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 okt 2010 - 21:37:
Mak
You're my life
Thank you so much<3
I love you<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 okt 2010 - 6:06:
Piet
Verdwijn, ga weg, ik hoef je nooit meer te zien.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 okt 2010 - 18:22:
.

Ik zou je zo graag willen vertellen wat ik echt voor je voel, maar ik kan het niet. Omdat ik vrijwel zeker weet dat je niet zoiets voor mij voelt. En dat wanneer je dat zou zeggen het zo hard aankomt.
Je zegt wel dat je weet dat ik van je hou, wat niet heel gek is aangezien ik dat regelmatig zeg maar.. Je weet niet op welke manier.
Je weet niet half hoeveel je voor me betekent. En al helemaal niet hoe erg ik je mis, want daar huil ik soms zelfs om.
En dat allemaal sinds Slagharen.
Ja, daarvoor hield ik ook van je. Ja, daarvoor miste ik je ook als ik je een paar dagen niet had gesproken.
Maar sinds ik je in Slagharen heb gemeet is dat veel erger geworden. En ik wil niet eens verliefd zijn. Ik wil niet bij alles wat ik doe aan je denken.
Ik wil dat jaloerse gevoel niet, als je tegen iemand anders zegt dat je van haar houdt, ookal is dat alleen vriendschappelijk..

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 okt 2010 - 20:50:
Ik
Nok met jezelf kut voelen, ga leuke dingen doen!
-Ik

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 okt 2010 - 20:29:
Papa
JA JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!
En ik zit ook wel eens "verdomme te wachten".
En ja, besteed maar weer geen aandacht aan mijn cijfer voor Duits, omdat het "lager dan een tien is" en je je zorgen moet maken over Pims onvoldoende voor wiskunde.
JA, IK WIL OOK WEL EENS EEN COMPLIMENT VOOR MIJN SCHOOLWERK. Want zo vanzelfsprekend zijn die goede cijfers niet meer, hoor.
Ik doe fucking hard mijn best voor die achten en negens en de afgelopen weken ook tienen en wat krijg ik? "Oké." Bedankt zeg.
Het is dat ik zelf ook graag goede cijfers zie.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 4 okt 2010 - 22:36:
Andy

Je laat me weer zo geweldig voelen. Ik hoop dat je woensdag kan. Ik wil je zien, ik wil je in mijn armen sluiten, ik wil dat het nog vonkt. Ik wil dat het weer Jij en Ik word.
Geen zorgen, Scott ben ik allang al vergeten, ik hoef hem niet meer, ik wil jou, alleen maar jou.
Want waar ik ook zoek, waar ik ook kijk, ik kom altijd weer uit bij jou <3

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 5 okt 2010 - 13:20:
Ben
Sms nou terug of had me zaterdag dan niet gezoend. Wat moet ik nou doen als jij niks laat horen. Ik weet niet waar je precies woont en jij weet wel waar ik woon.. Laat nou iets van je horen.. Want ik wil je wel om me heen hebben, want ik zoen niet zomaar iemand op die jongen van zaterdag na maar dat was toch eigenlijk jou schuld... Laat nou gewoon wat weten, love to have you around (a)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 okt 2010 - 15:20:
M.

Zorg voor je eigen spullen, no kidding.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20