Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Vacation

FanFic Vacation

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2010 - 14:32:
[Ik weet niet of ik dit topic überhaupt mag maken, aangezien het niet mijn idee was, maar goed. Here we go? :3]

Wat is het plan?
Aangezien we hier op FanFic toch allemaal best wel heel goed met elkaar kunnen omgaan, en sommigen bevriend zijn geraakt voor het leven, leek het Tessa leuk om met z'n allen op vakantie te gaan.

Wanneer?
Volgende zomer. Ja, we zitten nog in deze zomervakantie en dat is nog zo ver weg, maar bedenk dat er in een vakantie heel wat voorbereiding kruipt, en dan zeker als je zonder ouders plant te gaan. Ik zeg expres geen volwassenen, want die hebben we dus wel. (Dorien, Yasmine, Laure. En volgend jaar ben ik in augustus ook meerderjarig. ^^)

Hoe lang?
Nog niet beslist.

Waar?
Dat is nu een van onze grootste knelpunten tot nu toe. Waar?
De prijs moet zo laag mogelijk blijven, kwestie dat het betaalbaar blijft voor iedereen, dus verre reisjes zitten er niet in. België, Nederland, Duitsland of Frankrijk, daar blijft het ongeveer bij.
We dachten al aan kamperen, maar dat zien sommigen onder ons niet zitten. Al zou een FanFic-tentenkamp wel heel wat leuker zijn dan doodsaai kamperen, ofcourse.
Daarom is een huisje misschien beter. Dan hebben we trouwens ook ineens een keuken en (normaal gezien) een degelijke badkamer.
Maar daar moeten we dus naar op zoek.

Wie?
Nu, zolang je het betalen kan en je mí¡g, veronderstel ik dat je mee kan gaan. Maar denk eraan: Voor onbepaalde tijd ga je opgescheept zitten met de anderen, dus als je ze niet goed kent of je kan niet met ze overweg, denk hier dan aan voor je zegt dat je mee wilt gaan.

Waarom?
It'll be big time fun. ^^

En dan laat ik het nu verder over aan ons allen om dit verder uit te breiden? ^^

Mogen
- Tessa
- Dorien
- Elise
- Emma
- Renate (toch?)

Willen
- Kol
- Kayley
- Julia
- Rianne
- Suki
- Bo
- Anke
- Marit
- Mascha
- Angela
- Joor
- Tos
- Daniëlle

Mogen niet

Meeting van te voren? Wanneer? Waar? ^^



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 11:59:
Center Parks is ook een goed idee... maar moet je dan weer niet per persoon betalen en zijn die huisjes niet schandelijk duur?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 juli 2010 - 12:02:
Vrienden van mij hebben het ook gedaan, en dan wordt de vaste prijs gewoon gedeeld. Ik weet niet hoeveel mensen mogen, maar mss kunnen we het maximale registreren en de rest trekt er gewoon illegaal bij. Dat word zo vaak gedaan bij parken en campings.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:06:
Ah, oké. Maar weet jij wat de prijzen ongeveer zijn? Oh, wacht, ik zoek het gewoon even op.
Enne... als je wordt gesnapt ben je dan niet vet de lul? En hoe zit het met het zwembad, want de mensen die geregistreerd zijn krijgen toch iets van een bandje waardoor ze er gratis in kunnen? Dan moeten de anderen betalen!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:18:
Wel... de prijzen zijn best hoog. De hoogste prijs die ik ben tegengekomen was 719 euro. En dat was dan dus van de Last Minute aanbiedingen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 juli 2010 - 12:19:
Wel... de prijzen zijn best hoog. De hoogste prijs die ik ben tegengekomen was 719 euro. En dat was dan dus van de Last Minute aanbiedingen.


Voor hoeveel personen is dat dan?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:22:
Acht personen. Enne, het is voor een weekend.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 juli 2010 - 12:28:
Dat is niet heel handig dan, of wel? x:

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 12:29:
Wel... de prijzen zijn best hoog. De hoogste prijs die ik ben tegengekomen was 719 euro. En dat was dan dus van de Last Minute aanbiedingen.


voor wat?
mijn moeder werkt bij een reisbureau, en serieus,
ik ben voor 400 euro naar portugal, gevlogen, 7 overnachtigingen, 2x 2 kamerappartement ; 8 personen.

dus dat lijkt me sterk o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:30:
@Bodine; neeh. En ik heb nu ook prijzen gevonden voor 10-12 personen, de hoogste prijs was 1459 euro. o.o

EDIT; Holy shit, dat ding voor 1459 euro is voor 10 personen en was eerst 1819 euro!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:32:
(...)

voor wat?
mijn moeder werkt bij een reisbureau, en serieus,
ik ben voor 400 euro naar portugal, gevlogen, 7 overnachtigingen, 2x 2 kamerappartement ; 8 personen.

dus dat lijkt me sterk o.o

Je kan de prijzen niet echt opzoeken, dus kijk ik bij Last Minute aanbiedingen, dus dat is al goedkoper. En Centerparks is gewoon duur.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 12:35:
(...)
Je kan de prijzen niet echt opzoeken, dus kijk ik bij Last Minute aanbiedingen, dus dat is al goedkoper. En Centerparks is gewoon duur.


Centerparks duur?..
Hmm.. kan ik me niet herinneren.
want het kan niet 800 euro p.p zijn. voor 1 weekend,

o.o thats a crime.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 12:35:
@Bodine; neeh. En ik heb nu ook prijzen gevonden voor 10-12 personen, de hoogste prijs was 1459 euro. o.o

EDIT; Holy shit, dat ding voor 1459 euro is voor 10 personen en was eerst 1819 euro!


Hoe meer mensen, hoe goedkoper.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 12:36:
dat is maar 122 p.p als je met 12 gaat!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juli 2010 - 12:38:
(...)

Centerparks duur?..
Hmm.. kan ik me niet herinneren.
want het kan niet 800 euro p.p zijn. voor 1 weekend,

o.o thats a crime.

Nee, niet per persoon. Dat is alleen voor dat huisje, er komt geloof ik dan ook nog de prijs van personen per nacht bij in dat weet ik niet zeker (ongeveer dertig euro bij dat huisje).

Enne, 122 nog best veel...
Het hangt er ook vanaf wie er allemaal mee gaan, want dat weten we ongeveer op welke prijs we uitkomen.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 12:42:
(...)
Nee, niet per persoon. Dat is alleen voor dat huisje, er komt geloof ik dan ook nog de prijs van personen bij in (ongeveer dertig euro bij dat huisje).

Enne, 122 nog best veel...
Het hangt er ook vanaf wie er allemaal mee gaan, want dat weten we ongeveer op welke prijs we uitkomen.


Naja als je 122 nog best veel vind..
Dan kan je beter gaan kamperen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18