Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Vacation

FanFic Vacation

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2010 - 14:32:
[Ik weet niet of ik dit topic überhaupt mag maken, aangezien het niet mijn idee was, maar goed. Here we go? :3]

Wat is het plan?
Aangezien we hier op FanFic toch allemaal best wel heel goed met elkaar kunnen omgaan, en sommigen bevriend zijn geraakt voor het leven, leek het Tessa leuk om met z'n allen op vakantie te gaan.

Wanneer?
Volgende zomer. Ja, we zitten nog in deze zomervakantie en dat is nog zo ver weg, maar bedenk dat er in een vakantie heel wat voorbereiding kruipt, en dan zeker als je zonder ouders plant te gaan. Ik zeg expres geen volwassenen, want die hebben we dus wel. (Dorien, Yasmine, Laure. En volgend jaar ben ik in augustus ook meerderjarig. ^^)

Hoe lang?
Nog niet beslist.

Waar?
Dat is nu een van onze grootste knelpunten tot nu toe. Waar?
De prijs moet zo laag mogelijk blijven, kwestie dat het betaalbaar blijft voor iedereen, dus verre reisjes zitten er niet in. België, Nederland, Duitsland of Frankrijk, daar blijft het ongeveer bij.
We dachten al aan kamperen, maar dat zien sommigen onder ons niet zitten. Al zou een FanFic-tentenkamp wel heel wat leuker zijn dan doodsaai kamperen, ofcourse.
Daarom is een huisje misschien beter. Dan hebben we trouwens ook ineens een keuken en (normaal gezien) een degelijke badkamer.
Maar daar moeten we dus naar op zoek.

Wie?
Nu, zolang je het betalen kan en je mí¡g, veronderstel ik dat je mee kan gaan. Maar denk eraan: Voor onbepaalde tijd ga je opgescheept zitten met de anderen, dus als je ze niet goed kent of je kan niet met ze overweg, denk hier dan aan voor je zegt dat je mee wilt gaan.

Waarom?
It'll be big time fun. ^^

En dan laat ik het nu verder over aan ons allen om dit verder uit te breiden? ^^

Mogen
- Tessa
- Dorien
- Elise
- Emma
- Renate (toch?)

Willen
- Kol
- Kayley
- Julia
- Rianne
- Suki
- Bo
- Anke
- Marit
- Mascha
- Angela
- Joor
- Tos
- Daniëlle

Mogen niet

Meeting van te voren? Wanneer? Waar? ^^



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 27 juli 2010 - 14:58:
+ en ik weet niet of ze dat leuk vind.. ergens heb ik schijt aan haar maar ja.. dan word het zo kut, 1 voor jou, voor haar en de hele vakantie word er niet beter op.

(: maar ik ga liever met jou op vakantie, dat lijkt me zo leuk!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 27 juli 2010 - 17:24:
+ en ik weet niet of ze dat leuk vind.. ergens heb ik schijt aan haar maar ja.. dan word het zo kut, 1 voor jou, voor haar en de hele vakantie word er niet beter op.

(: maar ik ga liever met jou op vakantie, dat lijkt me zo leuk!

Really?
Waarom ga je dan niet met mij ? Dumpen die handel [a]

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 27 juli 2010 - 17:45:
Heb net bij Hengeloef even gekeken, als we daar met tien personen een weekje gaan kamperen kost ons dat ongeveer 600€, ongeveer 60€ P.P dus...
ik weet wel niet of we dan gratis het zwembad binnenmogen... maar zeker wel het speelstrand maar daar mogen we niet zwemmen

Ik weet geen andere plaatsjes...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 juli 2010 - 17:50:
Misschien is het leuk om ergens in de buurt van het strand te gaan? Wij hebben hier in Monster (bij Den Haag) een camping, maar ik heb geen idee wat de tarieven zijn. Maar het strand is iig gratis te betreden.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 27 juli 2010 - 17:56:
Ja, is in België ook, maar in woon helemaal aan de andere kant van vlaanderen, ik denk ik ik onze kust nog maar 4 keer gezien heb ik mijn -over 9 dage- 16jarig leven??
Ik heb er dus ook geen idee van wat daar de prijzen zijn
maar, als het slecht weer is, is er meestal niets aan als je aan het strand zit, en als het goed weer is ligt het strand overvol...
In België toch

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 juli 2010 - 18:00:
Je hebt ook stay-okay gevallen. Daar heb je kamers met 2, 4 of 6 personen. En ze zijn niet heel duur ;x
Kan niet de totale prijs vinden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 juli 2010 - 18:12:
Ja, is in België ook, maar in woon helemaal aan de andere kant van vlaanderen, ik denk ik ik onze kust nog maar 4 keer gezien heb ik mijn -over 9 dage- 16jarig leven??
Ik heb er dus ook geen idee van wat daar de prijzen zijn
maar, als het slecht weer is, is er meestal niets aan als je aan het strand zit, en als het goed weer is ligt het strand overvol...
In België toch


Dat is ook waar...
Al ligt dat met de drukte eraan welk strand je neemt. ^^

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 27 juli 2010 - 21:20:
nouwja. ik wil & kan & mag waarschijnlijl wel (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juli 2010 - 21:47:
Heb net bij Hengeloef even gekeken, als we daar met tien personen een weekje gaan kamperen kost ons dat ongeveer 600€, ongeveer 60€ P.P dus...
ik weet wel niet of we dan gratis het zwembad binnenmogen... maar zeker wel het speelstrand maar daar mogen we niet zwemmen

Ik weet geen andere plaatsjes...


Op Hengelhoef mag je wél zwemmen bij het speelstrand.
En je moet met je kaartje in het zwembad, dus moet iedereen aangegeven zijn. ;x

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 27 juli 2010 - 22:00:
(...)

Op Hengelhoef mag je wél zwemmen bij het speelstrand.
En je moet met je kaartje in het zwembad, dus moet iedereen aangegeven zijn. ;x

maar 60€ voor een week is toch niet superveel??

en er staat dat het een waterplas is en geen zwemplas

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juli 2010 - 22:05:
Oh, nou, ik heb daar al zo vaak gezwommen.
Maar als we naar Hengelhoef gaan, ga ik niet mee. Ik ga er waarschijnlijk volgende zomer al een maand zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juli 2010 - 14:17:
Ik heb zojuist toestemming gekregen van mijn moeder(:
Ik ken de mensen die mee willen/gaan niet goed, maar jullie zijn vast nice:3
Ik denk dat als ik hard genoeg zeur het ook wel van mijn vader mag.

Mijn moeder weet alleen niet van het bestaan van FanFic.nl af, laat staan dat ik er op zit. en dat wil ik zo houden. Dus mijn moeder denkt nu dat jullie van een oud hockeykamp zijn ><

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 29 juli 2010 - 14:48:
Ik heb zojuist toestemming gekregen van mijn moeder(:
Ik ken de mensen die mee willen/gaan niet goed, maar jullie zijn vast nice:3
Ik denk dat als ik hard genoeg zeur het ook wel van mijn vader mag.

Mijn moeder weet alleen niet van het bestaan van FanFic.nl af, laat staan dat ik er op zit. en dat wil ik zo houden. Dus mijn moeder denkt nu dat jullie van een oud hockeykamp zijn ><



Liegen is niet goed dude, want stel nou als er wat gebeurt ben je de lul?
ik zei me moeder ook gewoon dat ik jullie ging meeten en ze vond het goed gewoon als ik voorzichtig was>< ma je moet zelf wetenhe:p BEETJE om de waarheid heen draaien mag.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 29 juli 2010 - 14:51:
(...)


Liegen is niet goed dude, want stel nou als er wat gebeurt ben je de lul?
ik zei me moeder ook gewoon dat ik jullie ging meeten en ze vond het goed gewoon als ik voorzichtig was>< ma je moet zelf wetenhe:p BEETJE om de waarheid heen draaien mag.


Go suuk go suuk.

Geen heroine shotjes voor mij vandaag.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juli 2010 - 14:53:
Mijn moeder gaat zo hard flippen als ze ontdekt dat ik op FF zit.

Ze gaat dan denken dat jullie allemaal vieze oude mannetjes van 40 zijn [ dat zijn jullie toch niet? ]
En dan gaat ze mijn dingen willen lezen>< En dat wil ik niet.

Nouja, ik weet niet eens of ik mee ga. Zoals ik al zei, ik ken jullie niet zo goed. En in een jaar kan natuurlijk veel veranderen, maar dat hoeft niet per se positief te zijn [ niets persoonlijks ]
En ik weet niet, ik ga waarschijnlijk ook nog met mijn ouders op vakantie, en met andere vriendengroepen.. Misschien heb ik helemaal geen tijd of kan ik sowieso niet op de data die uiteindelijk wordt besloten.
Het is gewoon fijn idee alvast toestemming te hebben x]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20