Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Vacation

FanFic Vacation

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2010 - 14:32:
[Ik weet niet of ik dit topic überhaupt mag maken, aangezien het niet mijn idee was, maar goed. Here we go? :3]

Wat is het plan?
Aangezien we hier op FanFic toch allemaal best wel heel goed met elkaar kunnen omgaan, en sommigen bevriend zijn geraakt voor het leven, leek het Tessa leuk om met z'n allen op vakantie te gaan.

Wanneer?
Volgende zomer. Ja, we zitten nog in deze zomervakantie en dat is nog zo ver weg, maar bedenk dat er in een vakantie heel wat voorbereiding kruipt, en dan zeker als je zonder ouders plant te gaan. Ik zeg expres geen volwassenen, want die hebben we dus wel. (Dorien, Yasmine, Laure. En volgend jaar ben ik in augustus ook meerderjarig. ^^)

Hoe lang?
Nog niet beslist.

Waar?
Dat is nu een van onze grootste knelpunten tot nu toe. Waar?
De prijs moet zo laag mogelijk blijven, kwestie dat het betaalbaar blijft voor iedereen, dus verre reisjes zitten er niet in. België, Nederland, Duitsland of Frankrijk, daar blijft het ongeveer bij.
We dachten al aan kamperen, maar dat zien sommigen onder ons niet zitten. Al zou een FanFic-tentenkamp wel heel wat leuker zijn dan doodsaai kamperen, ofcourse.
Daarom is een huisje misschien beter. Dan hebben we trouwens ook ineens een keuken en (normaal gezien) een degelijke badkamer.
Maar daar moeten we dus naar op zoek.

Wie?
Nu, zolang je het betalen kan en je mí¡g, veronderstel ik dat je mee kan gaan. Maar denk eraan: Voor onbepaalde tijd ga je opgescheept zitten met de anderen, dus als je ze niet goed kent of je kan niet met ze overweg, denk hier dan aan voor je zegt dat je mee wilt gaan.

Waarom?
It'll be big time fun. ^^

En dan laat ik het nu verder over aan ons allen om dit verder uit te breiden? ^^

Mogen
- Tessa
- Dorien
- Elise
- Emma
- Renate (toch?)

Willen
- Kol
- Kayley
- Julia
- Rianne
- Suki
- Bo
- Anke
- Marit
- Mascha
- Angela
- Joor
- Tos
- Daniëlle

Mogen niet

Meeting van te voren? Wanneer? Waar? ^^



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 juli 2010 - 21:18:
Is het niet handig om eerst te kijken of we naar Nederland of België gaan?
Ik ben persoonlijk voor Nederland ;x

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 31 juli 2010 - 21:45:
Nou ik weet nog niet of ik mee ga,
dus dan voel ik me raar om daar nu over mee te beslissen, mocht ik toch niet gaan.

x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 juli 2010 - 21:46:
Nou ik weet nog niet of ik mee ga,
dus dan voel ik me raar om daar nu over mee te beslissen, mocht ik toch niet gaan.

x)

Alle beetjes helpen ?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 juli 2010 - 21:55:
Is het niet handig om eerst te kijken of we naar Nederland of België gaan?
Ik ben persoonlijk voor Nederland ;x

Het is waarschijnlijk handiger om te beslissen als we een beetje een idee hebben van wie er mee gaan?

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 31 juli 2010 - 21:55:
Haha.
Hmm nah, mensen die gaan mogen beslissen, dus ik kijk daarbij naar mezelf en ik denk toch niet dat ik mee ga.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 juli 2010 - 21:57:
Waarom nou niet? *pruil*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 juli 2010 - 22:01:
(...)
Het is waarschijnlijk handiger om te beslissen als we een beetje een idee hebben van wie er mee gaan?

Daar heb je ook weer een punt x'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 juli 2010 - 22:04:
(...)
Daar heb je ook weer een punt x'D

Ik heb altijd een punt. Ofnouja, bijna altijd. ^^

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 31 juli 2010 - 22:07:
Ja ik denk dat ook maar ja, dan moet je een datum prikken,
en om een datum te prikken,
moet je weten waar je heen gaat.

8)

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 1 aug 2010 - 0:07:
Oeh ik wil ook wel, het is alleen dan ik niemand van de mensen die gaan en/of willen ooit heb gezien. Meeten isdenk ik een goed idee (a) Ik ben volgend jaar sowieso achttien en misschien negentien, ligt aan de datum.. Ik wil wel, maar wacht toch de meeting af (a) Heb je trouwens een maximum aantal mensen die meemogen??

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 0:12:
Ik wil ook mee op fanfic vakantie D=
maar als ik hier mijn ouders over vertel dat ik mee wil
krijg ik de rest van mijn leven huisarrest en mag ik nooit meer een pc aanraken XD
ze zouden me echt huisarrest geven moesten ze weten als ik op ff zit o.o
mijn ouders zijn raar XD
en daarom zit ik heel in het geheim hierop en post ik heel in het geheim mijn verhalen
maar dat was even offtopic xp
zet mij maar bij willen of mogen niet x']

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2010 - 0:13:
@Angela: Gewoon meeten!
@Joor: Huh? Wat is er verkeerd aan FF, dat je huisarrest zou kunnen krijgen? o.o

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 0:17:
Kayley:
mijn ouders zijn tegen site's waarmee ik met andere mensen kan praten
daarom is msn ook voor mij verboden
ze zouden echt flippen als ze wisten dat Makbule en Tosca mijn beste vriendinnen zouden zijn ;o
ik begrijp dat ook niet echt waarom
maar ik denk dat mijn ouders me vooral willen beschermen tegen pesten en haat tegen mij, aangezien mijn basisschool verleden
[ze weten niet dat ik nu nog altijd word lastiggevallen door haters]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2010 - 0:25:
@Joor: Ik zou het toch een keer zeggen. Want je kan niet voor eeuwig verbergen dat Mak en Tos je beste vriendinnen zijn, en dat je graag schrijft en dat aan anderen laat lezen. En als je het goed uitlegt, dan zullen ze het wel snappen, toch? Je bent veertien/vijftien (Weet niet exact), en ze moeten ook beseffen dat ze je niet kunnen blijven beschermen, en dat je het hier heel goed hebt, misschien zelfs beter dan af en toe op school. (Of zit ik er nu heel erg naast?)

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 0:29:
misschien wel ja, maar ze gaan dat echt niet begrijpen
ze hebben echt gezegd: "Binnen belgië misschien maar als je mensen kent buiten België, dat gaat echt niet!"
daarom hou ik het verborgen
en dat doe ik liever dan een hoop gezeik op me af te krijgen
ik heb het hier heel goed [:
sinds Mak me het forum aanraadde [ik had eerst niet door dat dat er was o.O Moet je echt Jorinde voor heten] heb veel vrienden bijgemaakt [:

hier word ik niet op de laatste dag van het schooljaar uitgescholden voor emo x']

ik word 15 in sepember [:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20