Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Vacation

FanFic Vacation

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2010 - 14:32:
[Ik weet niet of ik dit topic überhaupt mag maken, aangezien het niet mijn idee was, maar goed. Here we go? :3]

Wat is het plan?
Aangezien we hier op FanFic toch allemaal best wel heel goed met elkaar kunnen omgaan, en sommigen bevriend zijn geraakt voor het leven, leek het Tessa leuk om met z'n allen op vakantie te gaan.

Wanneer?
Volgende zomer. Ja, we zitten nog in deze zomervakantie en dat is nog zo ver weg, maar bedenk dat er in een vakantie heel wat voorbereiding kruipt, en dan zeker als je zonder ouders plant te gaan. Ik zeg expres geen volwassenen, want die hebben we dus wel. (Dorien, Yasmine, Laure. En volgend jaar ben ik in augustus ook meerderjarig. ^^)

Hoe lang?
Nog niet beslist.

Waar?
Dat is nu een van onze grootste knelpunten tot nu toe. Waar?
De prijs moet zo laag mogelijk blijven, kwestie dat het betaalbaar blijft voor iedereen, dus verre reisjes zitten er niet in. België, Nederland, Duitsland of Frankrijk, daar blijft het ongeveer bij.
We dachten al aan kamperen, maar dat zien sommigen onder ons niet zitten. Al zou een FanFic-tentenkamp wel heel wat leuker zijn dan doodsaai kamperen, ofcourse.
Daarom is een huisje misschien beter. Dan hebben we trouwens ook ineens een keuken en (normaal gezien) een degelijke badkamer.
Maar daar moeten we dus naar op zoek.

Wie?
Nu, zolang je het betalen kan en je mí¡g, veronderstel ik dat je mee kan gaan. Maar denk eraan: Voor onbepaalde tijd ga je opgescheept zitten met de anderen, dus als je ze niet goed kent of je kan niet met ze overweg, denk hier dan aan voor je zegt dat je mee wilt gaan.

Waarom?
It'll be big time fun. ^^

En dan laat ik het nu verder over aan ons allen om dit verder uit te breiden? ^^

Mogen
- Tessa
- Dorien
- Elise
- Emma
- Renate (toch?)

Willen
- Kol
- Kayley
- Julia
- Rianne
- Suki
- Bo
- Anke
- Marit
- Mascha
- Angela
- Joor
- Tos
- Daniëlle

Mogen niet

Meeting van te voren? Wanneer? Waar? ^^



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 15:28:
Ergens in Overijssel?
Is iig in de buurt.
Van mijn ouders mag ik naar Nederland, Duitsland, Belgie, Frankrijk en Luxemburg. Misschien ook Engeland. ZOlang het maar geen Turkije is ofzo.
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Anyway, ga 't ff voor je googlen. [:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2010 - 15:40:
Overijsel, ja. Maximaal 12 personen, als ik met het goed herinner, maar ik kan het nu wel uitrekenen volgens hoogseizoenstarief, want ik geloof dat ik dat toen niet had gedaan?

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 11 dec 2010 - 16:12:
jullie zijn echt gaaf.
haha

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 16:15:
@Daan; Paas eens die site?
@Laure; Eh, Danke? Waarom ga jij niet meeeeee? [Ja, omdat je niks hebt met kamperen, ik weet het. D:]

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 dec 2010 - 16:38:
@ Daan
Oehw. Dat klinkt best wel awesome.
En Overijssel zou ik denk ik nog wel mogen. o.o

Het lijkt me zo awesome om met jullie allemaal te gaan <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 dec 2010 - 16:48:
Precies wat Marit zegt ;3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 dec 2010 - 16:53:
@ Mars
Hehe, *high 5*

En en en. Ik vroeg mijn moeders net. Als het in Nederland is mag ik heel erg zo'n beetje gewoon haast wel waarschijnlijk. :'D

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 11 dec 2010 - 17:05:
Ik denk dat ik niet mee kan, aangezien ik heel erg snel last heb van heimwee. Ik wordt dan echt doodziek, dus dat lijkt me niet handig. En we hebben er geen geld voor. Ik ben zelf nog geen 15 dus ik kan ook geen degelijk baantje vinden.
En trouwens, mijn ouders laten me echt nooit alleen op vakantie gaan, zelfs met zo'n grote groep.
Wel jammer..

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2010 - 17:46:
Laat mijn idee maar zitten, ze zitten de hele zomer vol.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 17:49:
@Tosca; Ahww. (hugg)<3
@Daan; Scheiße.

Iemand andere opties? ^^'

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 dec 2010 - 17:58:
Nevermind -.-"

(a)

Iemand had op dit topic reageerd en ik dacht dat ik er nog niet tussenstond.. Maar ksta er al wel tussen Wat ben ik toch slim

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 dec 2010 - 18:08:
Ik vond dit.
Zou dat iets zijn?
ik kijk ook maar gewoon rond, ik heb geen verstand van campings e.d.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 18:16:
Die prijslijst is belachelijk irritant, maar als ik het een beetje begrijp, 3 Personen voor 8 euro p.d. als je in een Tent slaapt?
Dan is dat wel te doen neem ik aan ;]

We kunnen ook een Chalet voor een Week nemen, dat zou dan 450 euro zijn.
Ik weet alleen niet of het ook daadwerkelijk illegaal si om dan boven het genoemde personenaantel te gaan?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 dec 2010 - 18:24:
Ja, de max. grootte voor een tent is 3 persoons. En dan is het 8 euro per dag per tent. Dus dat is voor ieder €2,67 per dag.
& met die chalets, als we het willen proberen met meer mensen erin laten dan eigenlijk toegestaan, dan moeten we natuurlijk wel zeker weten dat die dingen groot genoeg zijn.
Edit:
WACHT. Bij het kamperen staat "Persoon €4,50", dus ik denk dat je voor iedereen die daadwerkelijk mee gaat ook €4,50 betaalt?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 18:27:
Nou, ik zie iig banken, en in die tweepersoonsbedden passen in ieder geval ook drie mensen
Maar ik denk dat onze uiteindelijke groep toch niet al te groot is [;


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20