Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Vacation

FanFic Vacation

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juli 2010 - 14:32:
[Ik weet niet of ik dit topic überhaupt mag maken, aangezien het niet mijn idee was, maar goed. Here we go? :3]

Wat is het plan?
Aangezien we hier op FanFic toch allemaal best wel heel goed met elkaar kunnen omgaan, en sommigen bevriend zijn geraakt voor het leven, leek het Tessa leuk om met z'n allen op vakantie te gaan.

Wanneer?
Volgende zomer. Ja, we zitten nog in deze zomervakantie en dat is nog zo ver weg, maar bedenk dat er in een vakantie heel wat voorbereiding kruipt, en dan zeker als je zonder ouders plant te gaan. Ik zeg expres geen volwassenen, want die hebben we dus wel. (Dorien, Yasmine, Laure. En volgend jaar ben ik in augustus ook meerderjarig. ^^)

Hoe lang?
Nog niet beslist.

Waar?
Dat is nu een van onze grootste knelpunten tot nu toe. Waar?
De prijs moet zo laag mogelijk blijven, kwestie dat het betaalbaar blijft voor iedereen, dus verre reisjes zitten er niet in. België, Nederland, Duitsland of Frankrijk, daar blijft het ongeveer bij.
We dachten al aan kamperen, maar dat zien sommigen onder ons niet zitten. Al zou een FanFic-tentenkamp wel heel wat leuker zijn dan doodsaai kamperen, ofcourse.
Daarom is een huisje misschien beter. Dan hebben we trouwens ook ineens een keuken en (normaal gezien) een degelijke badkamer.
Maar daar moeten we dus naar op zoek.

Wie?
Nu, zolang je het betalen kan en je mí¡g, veronderstel ik dat je mee kan gaan. Maar denk eraan: Voor onbepaalde tijd ga je opgescheept zitten met de anderen, dus als je ze niet goed kent of je kan niet met ze overweg, denk hier dan aan voor je zegt dat je mee wilt gaan.

Waarom?
It'll be big time fun. ^^

En dan laat ik het nu verder over aan ons allen om dit verder uit te breiden? ^^

Mogen
- Tessa
- Dorien
- Elise
- Emma
- Renate (toch?)

Willen
- Kol
- Kayley
- Julia
- Rianne
- Suki
- Bo
- Anke
- Marit
- Mascha
- Angela
- Joor
- Tos
- Daniëlle

Mogen niet

Meeting van te voren? Wanneer? Waar? ^^



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 aug 2010 - 0:32:
Oké, nou, eigen keuze. Dan hoop ik maar dat ze er nooit achter komen.
En jij zou dan wel mogen als het binnen België was? Naja, afgaande op wat je allemaal hebt gezegd.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 0:43:
nja, dat denk ik zelfs nog niet, maar ik kan altijd proberen, moest het dicht bij huis zijn

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 1 aug 2010 - 0:56:
Ehm, ik wil wel, maar ik denk niet dat ik mag. Maar ik ga het vragen.

@ Jor: Uiteindelijk moet je het ze toch een keer gaan vertellen. Zoals Kayley al zegt, ze kunnen je niet eeuwig beschermen. Je wordt ouder en gaat je eigen beslissingen nemen en dan hebben zij daar niets meer mee te maken. En ze moeten het toch begrijpen dat dit soort sites helemaal niet zo gevaarlijk zijn als ze lijken. Als je het ze goed uitlegd zal het heus niet zo gaan als jij denkt. Mijn ouders vinden het helemaal niet erg dat ik hierop zit enzo, terwijl ze me het altijd verboden hebben, en toen ik ze over vertelden vonden ze het goed. Zolang ik maar niet in het geheim dingen doe. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 aug 2010 - 11:13:
Ik wil mee, maar ik acht de kans dat ik mag niet zo groot. Nouja, het duurt nog een jaar.
Oh, trouwens. De Beerze bulten [een camping voor kinderen tot 12 jaar, maar het heeft een best aardig zwembad, ligt midden in de natuur en vlakbij is een station] heeft een bungalow voor 12 personen [maar het ligt vrij afgelegen en gecontroleerd wordt er niet [onze buren [maar dat was in de caravan] hadden een weekend lang illegaal 8 extra mensen op hun plek en zijn niet gesnapt]. Er zijn alleen twee problemen: ze laten geen alleenreizende jongeren toe [hoewel ik denk dat ze een 21-jarige wel toelaten ^^] en we krijgen max. 12 zwembadpasjes...
Heel erg duur is het op zich niet. €408,- voor 12 personen 5 dagen lang, inclusief annuleringsverzekering. Maar dat is een prijs voor het laagseizoen... en wij gaan in het hoogseizoen. [je kunt nog niet reserveren voor volgend jaar, dus ik kan niet zien hoe duur het in het hoogseizoen is.]
Naja, het is een idee. En de locatie is misschien een probleem, want het ligt in het Vechtdal [Overijssel] in de buurt van Hardenberg.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 aug 2010 - 13:46:
@Tos:
ja, weet ik, maar ik ben bang dat ik hier dan niet meer op mag
en dat ik jullie niet meer mag spreken
en dat wil ik niet, ik wil jullie niet kwijt<3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 13:51:
Deze moet omhoog! ;D

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 11 dec 2010 - 13:57:
IKWIL!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 dec 2010 - 14:24:
Jonge, ik ga al twee keer op vakantie,
Ik zou wel willen, maar ik weet niet of ik mag, en ik het geld heb.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 dec 2010 - 14:25:
Ik ga waarschijnlijk met shannen op vakantie, dus ik weet het ook nog niet x-x..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 dec 2010 - 14:47:
Hmm.. Mijn ouders zijn meestal heel laat met het plannen van vakantie, en ik kan natuurlijk zeggen dat we in een bepaalde week niet op vakantie moeten gaan, maar dan moet ik wel weten welke week ik dus vrij moet houden.
Niet nu, maar het is toch wel fijn om misschien over een maandje of zo te weten?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 14:53:
Klopt, ik heb hetzelfde. We moeten alleen nog iets goedkoops vinden.
Als onze groep klein blijft zie ik dat van Daan opzich wel als een optie?
408:12 is maar 34 Euro per persoon voor 5 dagen. Dat is dus minder dan 7 euro per dag!

Locatie is ook gewoon lekker dichtbij, dus niet al te dure reiskosten.. [;

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 dec 2010 - 15:11:
Ohja, dacht dat ik al had gereageerd. Ja, ik wil ook wel, ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 dec 2010 - 15:16:
Dat van Daan? Sorry, mijn geheugen is een zeef. Kan je even zeggen op welke bladzijde staat wat dat precies inhoudt? x)

Edit: Laat maar, ik faal!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2010 - 15:17:
Deze blz.

EDIT; Ya found it. :']

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 dec 2010 - 15:18:
Ja, nee, ik had dat nog helemaal niet gelezen x)

Maar maar dat lijkt me cuwl

Edit: waar ligt Hardenberg eigenlijk?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20