Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 21:53:
ach, als ik zo op een groep moet aflopen zeg ik ook niets.
Zelfs in mijn klas zeg ik bijna niets, alleen tegen mensen die mij beter kennen. Eigenlijk is dat best wel slecht.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 21:55:
ach, als ik zo op een groep moet aflopen zeg ik ook niets.
Zelfs in mijn klas zeg ik bijna niets, alleen tegen mensen die mij beter kennen. Eigenlijk is dat best wel slecht.

Groepen mensen zijn eng, vind ik. Dan zeg ik ook niets hoor :x

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 21:55:
ach, als ik zo op een groep moet aflopen zeg ik ook niets.
Zelfs in mijn klas zeg ik bijna niets, alleen tegen mensen die mij beter kennen. Eigenlijk is dat best wel slecht.

Ik zeg ook bijna nooit wat in de klas x']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:55:
Het is ook niet zo dat FF gemeen reageert, ze negeren liever. Als je zelf actief bent valt het niet op, maar als je als outsider toekijkt wel. Maar dat is extra klote, want als mensen dus over je heen lezen, en het niet eens met opzet doen, kan je je ook meteen heel genegeerd gaan voelen.
Nee, alsjeblieft, vat dit niet aanvallend op. x:

en en. ik vind jullie lief? <3

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 5 sep 2010 - 21:56:
Ik ben verslaafd aan FF, kijk maar naar mijn aantal forumposts voor het bewijs :3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 21:56:
Mijn vriendin heeft me op een feest zelfs een keer gekoppeld aan mensen die verder niemand kende. En als er een iemand vreemd bij de groep komt, dan heb ik het hoogste woord. maar meerdere mensen kan ik niet hebben.

Het leuke ervan is dat ik altijd alles over iedereen weet, maar die niets over mij. Al denken zei vaak van wel.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 21:57:
Ik ben verslaafd aan FF, kijk maar naar mijn aantal forumposts voor het bewijs :3

Eigenlijk heb je bestwel veel posts gemaakt in bestwel korte tijd inderdaad volgens mij

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 21:58:
Mijn vriendin heeft me op een feest zelfs een keer gekoppeld aan mensen die verder niemand kende. En als er een iemand vreemd bij de groep komt, dan heb ik het hoogste woord. maar meerdere mensen kan ik niet hebben.

Het leuke ervan is dat ik altijd alles over iedereen weet, maar die niets over mij. Al denken zei vaak van wel.


Haha. Maar dat is op zich niet gek toch, dat mensen je niet kennen? Soms zijn er ook mensen die mij als vriendin zien, terwijl ik dat andersom niet zo zie. Maar ja, wat zeg je dan? En over het algemeen... er is niemand, maar dan ook niemand die mij helemaal kent. Ik denk dat als je iedereen bij elkaar zou leggen, dat je dan aardig in de buurt zou komen, maar er is gewoon niemand die alles van mij weet. :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 21:59:
ach, als ik zo op een groep moet aflopen zeg ik ook niets.
Zelfs in mijn klas zeg ik bijna niets, alleen tegen mensen die mij beter kennen. Eigenlijk is dat best wel slecht.

Ik vind dat niet goed of slecht.
Het kan voor jezelf misschien soms irritant zijn, als je echt niet durft. Maar je kan het altijd leren. Heb ik ook gedaan. Nu heb ik er amper problemen mee. Ik merk echter wel als ik in een andere taal moet gaan praten, dat ik dan weer precies hetzelfde wordt als vroeger en geen woord durf te zeggen. En dat terwijl mijn Engels niet eens heel slecht is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 sep 2010 - 21:59:
Het is ook niet zo dat FF gemeen reageert, ze negeren liever. Als je zelf actief bent valt het niet op, maar als je als outsider toekijkt wel. Maar dat is extra klote, want als mensen dus over je heen lezen, en het niet eens met opzet doen, kan je je ook meteen heel genegeerd gaan voelen.
Nee, alsjeblieft, vat dit niet aanvallend op. x:

en en. ik vind jullie lief? <3
Dat hebben wel meer mensen gezegd, & dat vatten we niet aanvallend op. [ik iig niet]
Waarschijnlijk gebeurt dat op een massa-site als Q nog veel meer, en je kan nu eenmaal niet overal op reageren. ^^'

Jij bent ook lief. <3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 22:00:
(...)

Haha. Maar dat is op zich niet gek toch, dat mensen je niet kennen? Soms zijn er ook mensen die mij als vriendin zien, terwijl ik dat andersom niet zo zie. Maar ja, wat zeg je dan? En over het algemeen... er is niemand, maar dan ook niemand die mij helemaal kent. Ik denk dat als je iedereen bij elkaar zou leggen, dat je dan aardig in de buurt zou komen, maar er is gewoon niemand die alles van mij weet. :3

Bij mij weten mensen ook nooit hoe ik echt ben enzo x'] (irl dan hea )
Ze denken misschien dat ik heel vrolijk ben en heel stil enzo maargoed niemand eigenlijk kent mij echt
Stomme pestende mensen

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 sep 2010 - 22:01:
Oh damn, morgen is mijn ontslag uit het revalidatie centrum x.x
Ik heb daar echt hele vriendschappen aan overgehouden, en het is een raar gevoel dat ik ze nu niet elke week meer ga zien. :x

@Pris Als ik hoor hoe jou klas zich tegenover jou gedraagt moet ik me inhouden om niet op de trein te springen. Serieus ze hebben het recht niet.
@Danique Jij bent ook lief <3 [/laat]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 22:01:
(...)
Bij mij weten mensen ook nooit hoe ik echt ben enzo x'] (irl dan hea )
Ze denken misschien dat ik heel vrolijk ben en heel stil enzo maargoed niemand eigenlijk kent mij echt
Stomme pestende mensen


Stiekem kun je een mensen ziel best wel zien als gruzielementen -hoe schreef je dat ook weer?- want verschillende mensen kennen geheimen van één persoon, en al die geheimen samen heb je de complete ziel. [/zo zit het bij mij dan.]

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 22:02:
Het is ook niet zo dat FF gemeen reageert, ze negeren liever. Als je zelf actief bent valt het niet op, maar als je als outsider toekijkt wel. Maar dat is extra klote, want als mensen dus over je heen lezen, en het niet eens met opzet doen, kan je je ook meteen heel genegeerd gaan voelen.
Nee, alsjeblieft, vat dit niet aanvallend op. x:

en en. ik vind jullie lief? <3

Ja, maar daar kan je niet echt omheen.
Dat heb ik ook echt hoor. Misschien hier niet, maar op genoeg andere sites wel.
Daarom hebben we een Fanfic Guide Book gemaakt :]

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 22:02:
Haha. Maar dat is op zich niet gek toch, dat mensen je niet kennen? Soms zijn er ook mensen die mij als vriendin zien, terwijl ik dat andersom niet zo zie. Maar ja, wat zeg je dan? En over het algemeen... er is niemand, maar dan ook niemand die mij helemaal kent. Ik denk dat als je iedereen bij elkaar zou leggen, dat je dan aardig in de buurt zou komen, maar er is gewoon niemand die alles van mij weet. :3


maar je vriendinnen zullen nog een deel weten. Sommige denken dat ze me kennen, maar weten nog niet eens de simpelste dingen.

Ik vind dat niet goed of slecht.
Het kan voor jezelf misschien soms irritant zijn, als je echt niet durft. Maar je kan het altijd leren. Heb ik ook gedaan. Nu heb ik er amper problemen mee. Ik merk echter wel als ik in een andere taal moet gaan praten, dat ik dan weer precies hetzelfde wordt als vroeger en geen woord durf te zeggen. En dat terwijl mijn Engels niet eens heel slecht is.


Ik zat in tsjechië en dat meisje zei geen woord tegen mij. Die broer heb ik de hele dag niet gezien en haar ouders spraken geen engels. Pas toen haar zus er was, kwam alles los. Helaas was dat op de dag dat ik weer weg moest. Anders was het vast nog gezelliger geweest.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15