Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 sep 2010 - 22:21:
De leukste jaren van mijn leven waren groep 1 en 2, en dat kan ik me ook nog zo goed herinneren <3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 22:28:
De leukste jaren van mijn leven waren groep 1 en 2, en dat kan ik me ook nog zo goed herinneren <3


het enige wat ik me nog herinner van groep 1 is dat ik ooit mijn ring kwijt ben geraakt. en dat ik anderhalf jaar in groep 1 gezeten heb. Maar dat kan ook komen dat ik dat weet omdat het me is verteld.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 22:29:
De leukste jaren van mijn leven..
Ik weet het niet. De basisschool vond ik toen wel leuk, maar achteraf realiseerde ik me pas hoe kortaf, onbeleefd en gemeen iedereen tegen me was.

Het begin van de eerste vond ik geweldig. Daarna raakte ik in een spiraal van pech en verdriet verstrikt waar een psychiater aan de pas moest komen (die overigens geen ene fuck hielp, ik was veel te bang mijn mond open te doen). Ik ben nu wel redelijk bovenop, maar om dit nou het mooiste jaar van mijn leven te noemen.. Ik heb zat momenten dat ik het echt niet meer zie zitten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 22:31:
Ik denk dat dit... het afgelopen jaar dus, de mooiste tijd van mijn leven is en was. Omdat ik vrienden heb, en hobby's, en gewoon. Daarom.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 22:35:
Geen flauw idee wat mijn mooiste tijd van mn leven was ;o
Iig niet de laatste 2 jaar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 22:37:
Ik heb wel vrienden, ja, en ik lijk ook altijd vrolijk. Alleen echt gelukkig, nee.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 22:38:
Ik vond school vroeger nog wel leuk, ook al was ik de stille van de klas, iedereen kende me en alles ging gemakkelijk. Nu ging ik hier meteen naar de middelbare en daar was het gelijk anders; je moet je stoer gedragen, geen watje zijn en verlegenheid kost je de kop.
Ik kan niet wachten tot ik klaar ben met school.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 22:38:
De mooiste tijd van m'n leven was voor school, denk ik. En sinds ik naar school ga is 2010 denk ik het beste jaar, ondanks dat school nu echt vreselijk is.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 22:40:
ik me de laatste tijd eindelijk steeds meer gaan gedragen zoals ik wil. maar of ik me echt gelukkig kan noemen weet ik niet.

Mijn mama is ook foto's aan het kijken hoor. Ze lacht zich rot en ik schaam me dood.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 sep 2010 - 22:40:
Lieve mensen, ik moet morgen helaas weer naar school, dus ik ga jullie laten<'3

Weltrusten allemaal<3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 22:41:
Jij ook trusten (:

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 sep 2010 - 22:41:
Lieve mensen, ik moet morgen helaas weer naar school, dus ik ga jullie laten<'3

Weltrusten allemaal<3


weltrusten,
Ik ga denk ik ook. Tot morgen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 22:41:
Truste. *hug*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 22:51:
Ik ga ook slapen. ^^
Trusten <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 sep 2010 - 22:52:
The best time of my life is still to come.

Basisschool was een ramp, ik heb er zeer weinig herinneringen van. Dat heet een trauma, dames en heren. Ik heb volgens mijn psych een sociale fobie opgelopen door pesten op de lagere school. Dus voor zij die pesten niet serieus nemen: just give me a call, and I'll come and bash your brains in with my psych files.

Daarna was ik gewoon een zeer awkward, vriendloos kind, en rond mijn veertien is dat omgeslagen naar een awkward, zo-goed-als-vriendloos, agressief en ontoegangkelijk kind. Enkel het vijfde middelbaar was zonder meer een goed jaar. Goede studieresultaten, medicatie, best friend, een vriendje waar ik (toen nog) goed mee was, goeie klasgroep en weinig echte problemen.

Daarna ging het weer allemaal downhill. Ik heb geen zin om het weer allemaal uit te leggen, maar tussen mijn zeventien en mijn negentien is het best fout gegaan. En hier zit ik nu, twintig en een half. In een notendop: ik ben hoogbegaafd, ik heb ADHD, ik krijg zware medicatie voor mijn concentratieprobleem, ik heb een verstoord slaapritme, mijn faalangst heeft ervoor gezorgd dat ik 2 jaar studies heb verkloot, mijn sociale fobie verpest mijn kansen op een normaal sociaal leven en zal dat waarschijnlijk altijd blijven doen, ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis ivm een eetstoornis, ik kamp al drie jaar met overgewicht wat ook niet echt helpt met mijn zelfbeeld, ik heb studieproblemen, ik heb een depressie gehad, ik heb zo diep gezeten dat ik uit het leven probeerde te stappen, ik heb volgens mijn psych een identiteitsprobleem en een persoonlijkheidsstoornis, en ik lijd waarschijnlijk aan mythomanie aangezien ik soms zo opga in fantasie en dagdromen dat ik het verschil tussen verbeelding en werkelijkheid niet meer weet en aan de lopende band 'leugens' vertel.

En toch gaat de weg omhoog. Ik heb een talent, namelijk schrijven. Ik ga naar mijn derde jaar academie. Ik ga verder met de bibliotheekschool. Ik heb contact met een uitgever. Ik heb vrienden gevonden die evenveel van mij houden als ik van hen. Ik heb een handvol prachtige herinneringen waarvan ik weet dat ze echt gebeurd zijn. Ik ben op 2 maanden tijd 11 kilo afgevallen. Ik heb een auto, een kot, een school en een hobby. Ik heb een familie die in mij gelooft. Ik heb een site vol geweldige mensen die naar mijn gedram luisteren. Ik heb weer contact met mijn beste vriendin uit het middelbaar. Ik heb ontdekt dat er nog zoveel films en boeken en landen zijn die ik niet ken. Ik heb een drietal mensen in mijn directe omgeving die om halfvier 's nachts hun gsm opnemen als ik bel, die mijn verjaardag uit hun hoofd weten, die mijn kleren dragen omdat die van hun ergens op mijn kamer rondslingeren en die dit alles over mij weten en nooit anders naar mij hebben gekeken. En ik heb een droom.

Dus die beste tijd komt nog. Hopelijk.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18