Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 23:48:
Hehe, op die vriendin na die zegt dat ik een half uur wazig voor me uit heb zitten staren [het zou een willekeurige klasgenoot kunnen zijn], heel herkenbaar. Nhm, ik wil nog steeds een paar verhalen van daar opschrijven. Eigenlijk ben ik daar eens mee begonnen, of maakte ik de meest beknopte versies ooit omdat we elke twee weken iets moesten schrijven op mijn tweede basisschool, maar nhm. Misschien doe ik het wel eens. [Like, het is dus min of meer een fantasiewereld, waar in de loop van tijd een soort van hoofdverhaal in is ontstaan, met tig zijverhaaltjes, en gewoon, like, je snapt me wel of niet. ><]
Oké, ik ben vaag bezig.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 23:54:
Ja, ik snap je wel.
De mijne draait voornamelijk om een meisje (ze heet nu Jane, maar ik verander haar naam wanneer ik de oude zat ben) die... nou ja, alles is wat ik niet ben. En die heeft een aantal problemen, is gewoon veel coewler dan ik ooit zal zijn (let's face it; ik ben gewoon niet coewl) en dat soort gezever.
Ik heb ooit wel eens geprobeerd om een verhaal uit die wereld op te schrijven, maar ik kreeg het niet op papier zoals het in mijn hoofd zat, dus toen ben ik ermee opgehouden en gewoon maar gaan verder dromen.

Soms heb ik er dus behoefte aan om een soort fanfictie van 't wereldje te maken, dus dan zitten er ineens vampiers uit Twilight, tovenaars uit Harry Potter, leden van TH of andere beroemdheden in. Eigenlijk schaam ik me daar best wel voor, maar ja, het hoort nou eenmaal bij me en daar kan ik niets aan doen. x)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 23:55:
Oeh! En soms maak ik Jane een agente, als een soort James Bond.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 sep 2010 - 0:07:
Nou, het begon met Lisy en die bestaat al zo lang als ik me kan herinneren [ook voor ik 5 was]. Toen was ik 5 en kwam ik een meisje tegen op de camping, Rianne. We speelden dat we spionnen waren en noemden onszelf de Spiedy's [dat alles was voor totally spies, vraag me niet waarom ik dag zeg?]. Zij was Emma en ik Lisy. Naja, in mijn hoofd was Lisy nu dat dus en Emma haar tweelingzusje. Daar kwamen nog twee jongens bij 'Stoer' [later omgedoopt tot 'Meax'] die ik baseerde op die gast uit dat verhaal van Mulan [op mijn cd-rom heette hij Liu Ghang, of zo, geloof ik] en Jim, die ik stal uit de serie Jim Button [mijn favoriete serie toen ^^ en later veranderde Jim van een Afrikaan spontaan in een Aziaat zoals de andere drie :']
En nouja, ze hebben echt belachelijk veel meegemaakt. En hun leeftijden zijn echt belachelijk vaak verwisseld. Oh, en op een gegeven moment kwam TH op bezoek en ze bleven plakken, maar uiteindelijk vertrokken ze spontaan weer.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 0:27:
Bah, ik kan niet slapen );

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 1:22:
Hm, zulke dingen gebeuren bij Jane ook vaak.
Zo is/was Jane zogenaamd een 'soort van' spion (waarschijnlijk zoiets als Totally Spies *bloost) die ook nog eens een half-vampier is en dus niet dood kan gaan als ze weer eens wordt neergeknald (ze ligt wel belachelijk vaak in het ziekenhuis). Ze spijbelt van school, maar wordt nooit gepakt omdat haar vader een rijke zak is die de directeur van school omkoopt, waardoor ze niet van school wordt getrapt. Verder heeft ze veel te veel broers en zussen (waarvan één van haar broers, Sam, mijn favoriet is, omdat hij gewoon een schatje is), is ze een drieling (die dus bestaat uit Jane, Scott en Marisa en ze kan wel met Scott omgaan, maar ze haat Marisa), heeft ze verschrikkelijke mot met een andere broer (ik verander zijn naam steeds, nu heeft hij tijdelijk geen naam) - en vaak eindigen die ruzies met wonden en bezoekjes aan het ziekenhuis -... even denken, haar moeder is overleden aan kanker, ze pest de vriendinnen van haar vader weg (hij is nu tijdelijk een filmster, dus hij krijgt makkelijk vriendinnen. Eerst was hij een bankdirecteur, toen zat hij in de politiek, hij heeft ook nog in het leger gewerkt, was een arts, werkte als advocaat, muziekproducent [vandaar dat ze dan regelmatig beroemde mensen/bands over de vloer hadden] en... uh, ja, nog veel meer banen) door o.a. muizen in hun bed los te laten en andere ongein.
Ze heeft een vriendje, Alex, hij is haar buurjongen, heeft ook een rijke pa, is ook wel eens een spion geweest in een verhaal, is Sam's beste vriend sinds zijn geboorte, even denken, uh, poep, wat had ik nog meer voor hem verzonnen. Oh ja, ze zoenden voor het eerst op het dak van een groot kantoorpand, 's nachts, en toen wisten ze hun relatie een hele tijd verborgen te houden voor Sam (ik ben nu weer bij dit stuk, ook al heb ik het al zo vaak overgedaan, op de een of andere manier verzin ik iedere keer weer een nieuwe manier om het stukje anders te laten lopen).

Ze heette trouwens eerst Melissa, toen Jamie, toen Rosa, toen weer Melissa en toen... en toen heette ze Jane.
Als klap op de vuurpijl spreekt ze trouwens ook nog eens iedere taal ter wereld en is het niet echt duidelijk of ze nou Spaans, Duits, Frans, Engels, Nederlands, Russisch, Japans, Chinees, Egyptisch, Zweeds, Fins, etc. bloed heeft.
Ja, ik wéét al lang dat mijn fantasie nergens op slaat, ik dit wereldje beter voorgoed kan wegstoppen in een mapje in mijn hoofd en wat realistischer moet gaan denken, maar ik weet dat het me niet gaat lukken om afscheid te nemen van Jane, Sam en Alex en alle andere personages die ik haast aanbid, want ze zitten al zo lang in mijn hoofd dat ze gewoon deel van me uitmaken.

Wie de moeite neemt om dit stuk onzin te lezen en mij vervolgens een psycho te noemen: kijk uit, ik stuur Jane op je af met haar wapens en gave vechtskills (nee, echt, ze is ook nog eens een Kung Fu master).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 7:55:
(...)Bij mij is dat ook eigenlijk wel een beetje zo. (Denk ik, want ik durf niet te zeggen dat ik close ben met iemand voor het geval die ander daar niet zo over denkt.)


Ik ben close met jou.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 8:41:
Hallo mensen^^.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 8:44:
Goedemorgen

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 8:45:
Alles goed?:'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 8:48:
Ja hoor. Beetje slaperig.
En met jou?:3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 8:49:
Ik ben ook slaperig, ik ben niet meer gewend aan om 7uur opstaan ;ff.
Verder goed.^^

Und jetzt... Ga ik mijn envelop op de post doen, want dan rkijg ik mijn inschrijformulier voor THDST kamp<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 8:50:
@ Elise; Jane is awesome.
& jij bent wel heel coewl hoor! Echt waar(:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 8:53:
@ xjeszell: Ik hoef op maandag gelukkig pas om half tien op te staan (kon niet meer slapen><. De rest van de dagen helaas kwart voor zeven..

& spannend

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 sep 2010 - 8:54:
Goedemorgen x']

@Elise Jane is geweldig, ze zijn allemaal geweldig <3
En en zoiets heb ik ook ;3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20