Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 sep 2010 - 17:03:
(...)

Geen wit papier o.o?
Dat is raar..


Nogal. Nu moeten we bij tekenen dus tekenen op zwart papier :' Natuurlijk heeft iedereen een wit potlood, want die zitten standaard in je bruynzeel doos en zo. *KUCH*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 17:05:
Daan, jouw school is raar.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:07:
(...)Hoe doe je dat in godsnaam? Ik droom in de eerste vijf minuten al weg en hoor dan echt helemaal niets meer!


Wat Marit zegt. En de wil om me niet volledig af te sluiten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 17:08:
@Emma; nou, ik weet niet of ik me er voor schaam of niet, ik houd het alleen maar angstvallig geheim voor mijn vrienden op school en klasgenoten omdat die me toch al raar zat vinden.


Ik houd ook het feit dat ik schrijf geheim. Ik weet niet, ik voel me gewoon ongemakkelijk denk ik als iedereen het weet? Oh, en ik heb geen zin in alle 'mag ik wat lezen?'-reacties. Daar heb ik er al genoeg van gehad.

Maar wat betere vrienden weten het wel. Niet van alle verhalen in detail ofzo (hoewel CrazyChicken wel vrij veel weet), maar ze weten wel dat ik schrijf. Alleen denken ze volgens mij dat ik het niet zo serieus neem, terwijl ik dat wel doe.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 17:09:
(...)

Ik houd ook het feit dat ik schrijf geheim. Ik weet niet, ik voel me gewoon ongemakkelijk denk ik als iedereen het weet? Oh, en ik heb geen zin in alle 'mag ik wat lezen?'-reacties. Daar heb ik er al genoeg van gehad.

Maar wat betere vrienden weten het wel. Niet van alle verhalen in detail ofzo (hoewel CrazyChicken wel vrij veel weet), maar ze weten wel dat ik schrijf. Alleen denken ze volgens mij dat ik het niet zo serieus neem, terwijl ik dat wel doe.

Het is geen geheim, maar ik laat het mensen liever niet lezen, alleen de mensen waarvan ik wí­l dat ze het lezen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 17:09:
Bij mij weten de meeste mensen dat ik schrijf ;x. Maar oké, ik schreef vorig jaar ook in de les.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:11:
Bij mij weten de meeste mensen dat ik schrijf ;x. Maar oké, ik schreef vorig jaar ook in de les.

Ik schrijf in mijn lessen, tussenuren en soms in de pauzes. Of ik vraag mensen om namen, ideeën ect. Dus ze kunnen het weten. Toch weten er een aantal het niet, al maak ik er duidelijk geen geheim van.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 17:13:
Bij mij weten de meeste mensen dat ik schrijf ;x. Maar oké, ik schreef vorig jaar ook in de les.

haha, doe ik ook! Maar laat het niemand lezen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:16:
Ik laat het alleen mijn vriendinnen lezen. Al is er eentje die dat niet wil, want ze leest het liever als het hier op de site komt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 17:17:
Ik schrijf in de lessen ook, ik heb twee schriften die ik speciaal voor schrijven gebruik, en die neem ik altijd mee naar school.

@Emma; twee van mijn vriendinnen hier (waarvan eentje nu geen vriendin meer is) weten dat ik schrijf, met de ene schreef ik twee verhalen en met de ander drie (maar ze denkt dat ik schrijven niet echt serieus neem en kraakt me af als ze de kans krijgt).
Dan heb ik nog vrienden die ik van de basisschool ken; mijn beste vriendin weet dat ik schrijf en ik mail haar af en toe stukken als ze me daar om vraagt, en nog een andere vriend die ik sinds kort heel vaak spreek, die me iedere keer vraagt of ik nog nieuwe stukken heb geschreven en dat ik hem die dan toe moet sturen. :'

@Kirsten&Marit; ja, ik probeer me er meestal ook wel voor af te sluiten, maar ik vind die wereld nou eenmaal gewoon leuker dan school, dus dan is de keuze snel gemaakt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 17:18:
Bij mij zou iedereen het willen lezen als ik in de les zou schrijven ><

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 17:20:
Nou, sommige vragen ook of ze het mogen lezen. ;x
En ik laat het mijn Nederlands docent soms lezen, als ik tips wil. :3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 17:21:
Bij mij zou iedereen het willen lezen als ik in de les zou schrijven ><
Daar heb ik geen last van, aangezien ik de enige in de klas ben die Nederlands is. x'D

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 17:22:
@ elise: ik loop te dromen in de gangen, pauzes op de fiets, tijdens het huiswerk maken. Daarom duurt dat altijd uren. maar als ik op moet letten zet ik even de knop om.

ik heb ook een apart schrift om in te schrijven.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 17:22:
@ elise: ik loop te dromen in de gangen, pauzes op de fiets, tijdens het huiswerk maken. Daarom duurt dat altijd uren. maar als ik op moet letten zet ik even de knop om.

ik heb ook een apart schrift om in te schrijven.

the sameeeee <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20