Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:11:
Ik ben benieuwd wat wij dit jaar met school gaan doen. Meestal doen we ook iets om elkaar te leren kennen. Niet dat je je hele klas nog niet kent. Maar hoogstens de personen die zijn blijven zitten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 16:12:
(...)

Feliciteer haar maar van mij. Niet dat ze me kent ofzo.


Feliciteer haar ook maar van mij

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 16:13:
Is het goed als ik hier even heel hard ga zeuren over mijn school? :x

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:14:
ga je gang

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 16:14:
Is het goed als ik hier even heel hard ga zeuren over mijn school? :x
Ga je gang. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 16:19:
Oke, mijn school is dus gesplitst in twee afdelingen.
Er is een project waar ik heel erg graag aan mee wil doen, en er mogen tien mensen van de hele school meedoen. Dus heeft mijn school besloten dat er vijf van de ene locatie mogen, vijf van de andere.
Maar nu is het dus zo dat op de ene locatie zich negen mensen hebben opgegeven, en op de andere, de mijne, vijfentwintig><
Dus nu moet ik een motivatiebrief gaan schrijven die beter is dan minimaal twintig andere.

Ik vind het gewoon lullig dat er bij ons twintig afvallen, en bij hun maar vier ):

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 16:20:
Ik ben niet ongelooflijk close met iemand hier (naast CrazyChickendan, maar die kende ik al), maar FF vind ik toch geweldig.
Ik leef ongeveer voor de verhalen (verder voor muziek), en ik vind het gewoon prachtig hoe open iedereen hier is, dat iedereen een kans wordt gegund en je gewoon een gesprek op het forum kan joinen, ook als je de mensen amper kent.
Ik kengeen andere site met zo'n fantastishe sfeer.

sorry, ik moest dit ff quoten x].
"dat iedereen hier een kans word gegund...". Dat vind ik wel heel erg waar x]. Want toen ik hier kwam was ik natuurlijk zo'n "Quizlet banner", die hier meestal weer verder rotzooi gaan veroorzaken -om het zo maar even te noemen-, en in het forumtopic "Quizlet Banners" stond dat Quizlet banners werden geband zonder ons een kans te geven, - teminste, dat Rutger dat gezegd had-. En ik wilde heel graag een tweede kans, dus bedankt dat ik die kans gehad heb, ik vind dit echt een geweldige site

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 sep 2010 - 16:21:
@Emma; wat voor project?
En dat is best stom, maar ja, er is niets wat je daaraan kan doen, behalve een goede brief schrijven, en ik denk dat jou dat wel lukt. ;'

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:21:
Ik had van alle mensen bij elkaar gekeken.

Nou nu maar een goed motivatiebrief schrijven. Ik denk dat het je wel lukt.

Wij hadden een keer dat er werd gezegd dat we met teveel hadden aangemeld voor de uitwisseling naar Tsjechië. Blijkt dat we uiteindelijk te kort hadden. Motivatiebrief voor niets geschreven.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:22:
(...)
sorry, ik moest dit ff quoten x].
"dat iedereen hier een kans word gegund...". Dat vind ik wel heel erg waar x]. Want toen ik hier kwam was ik natuurlijk zo'n "Quizlet banner", die hier meestal weer verder rotzooi gaan veroorzaken -om het zo maar even te noemen-, en in het forumtopic "Quizlet Banners" stond dat Quizlet banners werden geband zonder ons een kans te geven, - teminste, dat Rutger dat gezegd had-. En ik wilde heel graag een tweede kans, dus bedankt dat ik die kans gehad heb, ik vind dit echt een geweldige site


helemaal mee eens. al kom ik dan niet van Quizlet af.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 sep 2010 - 16:28:
Oke, mijn school is dus gesplitst in twee afdelingen.
Er is een project waar ik heel erg graag aan mee wil doen, en er mogen tien mensen van de hele school meedoen. Dus heeft mijn school besloten dat er vijf van de ene locatie mogen, vijf van de andere.
Maar nu is het dus zo dat op de ene locatie zich negen mensen hebben opgegeven, en op de andere, de mijne, vijfentwintig><
Dus nu moet ik een motivatiebrief gaan schrijven die beter is dan minimaal twintig andere.

Ik vind het gewoon lullig dat er bij ons twintig afvallen, en bij hun maar vier ):


Laat ons helpen?
Je schrijft je brief, laat hem hier lezen, en wij zeggen wat er beter kan en wat zo moet blijven, tot je een perfecte brief hebt. En dan wordt je het.
En wat voor project, ja?

@Elise: Jane is cool, ik vind het cool dat jij echt een fantasiewereld hebt, want dat kan ik nauwelijks, al heb ik wel fantasie.
En yay, wij zijn close. *hug*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 16:30:
(...)
sorry, ik moest dit ff quoten x].
"dat iedereen hier een kans word gegund...". Dat vind ik wel heel erg waar x]. Want toen ik hier kwam was ik natuurlijk zo'n "Quizlet banner", die hier meestal weer verder rotzooi gaan veroorzaken -om het zo maar even te noemen-, en in het forumtopic "Quizlet Banners" stond dat Quizlet banners werden geband zonder ons een kans te geven, - teminste, dat Rutger dat gezegd had-. En ik wilde heel graag een tweede kans, dus bedankt dat ik die kans gehad heb, ik vind dit echt een geweldige site


Hé! Dat was mijn tekst volgens mij. Nu voel ik me slim:3

@ Elise en MyReflection: bedankt voor het luisterend oor(:
Een goede motivatiebrief is idd het enige wat mij in dat project kan krijgen (oncologie-project, trouwens). Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ik heb nog drie dagen(:

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 6 sep 2010 - 16:31:
(...)

Hé! Dat was mijn tekst volgens mij. Nu voel ik me slim:3

@ Elise en MyReflection: bedankt voor het luisterend oor(:
Een goede motivatiebrief is idd het enige wat mij in dat project kan krijgen (oncologie-project, trouwens). Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ik heb nog drie dagen(:

haha ja. Dat was jouw tekst x]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2010 - 16:34:
@ Kayley: ik zou het echt geweldig vinden als er mensen zo lief zijn me er mee te helpen :3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:37:
Ik help ook wel. Ik zeg niet dat ik geweldig ben, maar kan het wel proberen.

En het is Kirsten trouwens.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20