Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 90

Offtopic 90

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2010 - 21:19:
Hell Yeah!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 22:55:
Ik weet wel zeker dat je beste tijd nog komt. ;'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 sep 2010 - 22:55:
Awh, Do, als ik je kon helpen zou ik het zo doen. Maar ik weet vrijwel zeker dat ik het niet kan, dus eigenlijk kan ik alleen maar *hug* zeggen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 22:55:
@Do, zeker weten van wel.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 sep 2010 - 22:57:
Woesh. Hugs all around ^^
En nu ga ik slapen.
En dat zouden jullie beter ook doen!

<33

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 22:59:
Wooh dorien O_o
Als ik het mag zeggen : Hug! ;3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 sep 2010 - 22:59:
*hugt Do*<3

En welterusten. Morgen school *yay't opnieuw in stilte*
Doeg (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 22:59:
Nee, ik kan niet slapen, ik heb maar een paar uurtjes slaap nodig en als ik nu al ga slapen word ik morgen om vier uur wakker en kan ik dus niet meer in slaap komen. ik blijf dus nog even op.
Maar welterusten voor degene die gaan pitten. *zwaait en knuffelt*

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 sep 2010 - 23:02:
Dan ga ik ook maar (:
Trusten allemaal

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 23:03:
Ik weet zeker dat ik niet kan slapen en dat ik morgen ga klagen over hoofdpijn of anders wel een andere manier verzin om niet naar school te hoeven. Waarom bestaat de leerplicht?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 23:09:
Ik weet zeker dat ik niet kan slapen en dat ik morgen ga klagen over hoofdpijn of anders wel een andere manier verzin om niet naar school te hoeven. Waarom bestaat de leerplicht?
Daan, één tip: denk er niet over na over hoe kut school is. Denk aan iets anders, denk aan Kol, denk aan Fanfic, denk aan schrijven, denk aan wí¡t dan ook, als het maar geen school is. Je verziekt je humeur door aan stomme dingen te denken.
En bovendien ga je je er zo druk om maken dat je daadwerkelijk hoofdpijn. buikpijn, misselijkheid en andere ongein krijgt.
Echt. Dat heb ik ook gehad en dat heb ik nog steeds. Het is dat mijn moeder me iedere keer verteld dat ik aan iets anders moet denken en mezelf moet afleiden, anders was ik al lang kapot gegaan aan stress.
En morgen denk je ook niet aan school, je moet er gewoon naartoe gaan en aan andere dingen denken, niet aan hoe stom, kut, klote, etc. het wel niet is.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 sep 2010 - 23:09:
Oh, ja, slapen...
-gaat schooltas inpakken en daarna nog een filmpje kijken O_O-
Waar is Tessa, waar is Tessa? Die slaapt ook laat, die moét meekijken 8D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 23:13:
Ja maar, het líºkt me gewoon niet om aan iets anders te denken. Wat ik ook probeer.
Like, m'n leven bestaat al zo'n jaar uit lezen, schrijven, muziek, msn/fanfic en school, die eerste twee lukken niet meer door het laatste en die laatste twee dingen kan ik doen terwijl ik aan school denk. Bluh, het komt gewoon niet goed.
En ik moet afleren om m'n armen uit frustratie open te krabben.

Edit: Tessa zat in Dwingeloo met haar opa en oma en komt niet meer online voor morgen. Wat stiekem nog maar drie kwartier duurt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 23:18:
Ja maar, het líºkt me gewoon niet om aan iets anders te denken. Wat ik ook probeer.
Like, m'n leven bestaat al zo'n jaar uit lezen, schrijven, muziek, msn/fanfic en school, die eerste twee lukken niet meer door het laatste en die laatste twee dingen kan ik doen terwijl ik aan school denk. Bluh, het komt gewoon niet goed.
En ik moet afleren om m'n armen uit frustratie open te krabben.
Probeer het dan nog eens, en nog eens en nog eens. Vaak helpt proberen alleen al, omdat je zo hard bezig bent om aan andere dingen te denken dat je niet maar aan dat ene vervelende denkt. En anders meet je je, net zoals ik, gewoon een fantasiewereld aan, let er alleen wel op dat je je niet zo laat meeslepen als ik doe en de personen in die wereld als echte mensen ziet en regelmatig midden in gesprekken wegdroomt en naar die wereld sluipt. (oké, laat die tip maar zitten, ik ben er veel te veel in mee getrokken en doe niets anders meer dan wegvluchten in dat wereldje)
En muziek kan je harder en zachter zetten. Harde muziek zorgt voor afleiding, echt waar. (oh, en voor doofheid, maar dat moet je maar voor lief nemen)

Ga van frustratie dan, uh, wild rondrennen (joggen) of dansen... of heel vals zingen... í­ets, maar niet je armen gaan openkrabben.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 sep 2010 - 23:32:
Die fantasiewereld bestaat al [zo'n beetje sinds m'n 5e], anders had je nu waarschijnlijk niet tegen me gepraat, maar bluh, het helpt niet --'
En like, ik voel me zo schuldig als ik hier weer begin te klagen, want ik zeur zo. Dus sorry.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 sep 2010 - 23:40:
Oh, aha, nou dan ben ik dus niet de enige met zo'n wereldje (ik zal maar niet zeggen dat dat wereldje al ongeveer bestaat sinds ik zelf kan praten en denken). Is 'ie bij jou ook net zo realistisch? (Ik droom op school vaak weg en dan moet mijn vriendin later vertellen dat ik zo'n half uur lang met glazige ogen voor me uit heb zitten staren.)

Geeft niet, je kan er beter over praten dan het allemaal op te kroppen en op een gegeven moment uit elkaar te barsten. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19