Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Boekentopic II

Het Boekentopic II

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 sep 2010 - 22:59:
Voor alle aanraders en afraders, lievelingsboeken, boeken die je aan iedereen wilt aansmeren, of vragen over welk boek dan ook!



jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 juli 2011 - 16:44:
alles, echt gewoon weg alles! c:
maar mijn favoriete saga's zijn die van de demonata reeks c:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 juli 2011 - 16:59:
'k heb de Demonata reeks op m'n laptop staan... die moet ik dus ook nog maar eens gaan lezen. :'

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 19:32:
Ik vind the City trilogy so far echt gewéldig. Het is absurd en daarom briljant, en als het aan mij ligt, zijn dat van die dingen die een boek amazing kunnen maken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 juli 2011 - 21:27:
Ik heb The World of Darren Shan (die over vampiers) helemaal gelezen en die vond ik geweldig. Nu lees ik Demonata, die vind ik ook goed maar minder dan The World of Darren Shan. The City-trilogie ligt hier ook, maar daar begin ik volgende week aan.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 24 juli 2011 - 13:34:
The World Of Darren Shan vind ik het best van zijn series, maar alles wat hij schrijft IS geweldig. Geen enkel boek van hem heeft me teleurgesteld. Ik heb ze allemaal in een ruk uitgelezen en ik werd altijd helemaal hysterisch als een boek een cliffhanger had. :'
Zijn boeken zijn zo absurd en die man heeft zo'n grote fantasie, echt geweldig. Je zit soms echt zo naar het boek te staren: O.O

Hij is mijn held, beste schrijver ooit! -fangirling-

Ik heb Fallen van Lauren Kate gister uitgelezen. Ze schrijft echt heel mooi, maar er zitten wel een paar Twilight elementen in en dat kan soms een beetje storen. Verder duurde het een beetje lang voordat ik hem had uitgelezen. Volgens mij een maand? Meestal heb ik een boek in een dag of twee uit. Maar dat kan ook komen doordat mijn hoofd een beetje op afwezig stond.
Het vervolg, Kwelling, staat al bij me in de kast, want ik wil zeker vervolg weten!

Op het moment ben ik Verwelken aan het lezen van Lauren DeStefano aan het lezen. Het is het eerste boek in de Chemical Garden Triologie. De kaft is echt stunning! *-*
En ik ben nu op blz. 34 and love it so far! Ze schrijft heel mooi.

Verder heb ik deze boeken laatst nog gekocht:
Boy 7 - Mirjam Mous
Matched - Ally Condie
Blauwe maan - Alyson Noël
De volgende Stap - Graham McNamee
Goud - Jennifer Lynn Barnes
Een verschrikkelijke Schoonheid - Libba Bray
Harry Potter en de steen der wijze - J.K. Rowling
Kwelling - Lauren Kate

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 juli 2011 - 20:59:
@Tosca, ik begin straks aan Boy 7. Het is me twee jaar lang aangeraden door te veel mensen (inclusief mijn Nederlands docent), dus ik ga hem toch maar lezen. Want Mirjam Mous wordt in mijn hoofd toch meteen gelinkt aan chicklits. Maar als ik de achterkant dan lees klinkt het als een boek dat ik, als het van een onbekende schrijver was geweest, wel had gelezen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juli 2011 - 14:16:
Joe Speedboot uit

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 25 juli 2011 - 14:36:
ik lees nu 'Houd de dief' van Tess Gerritsen
na 10 pagina's zaten we al met 6 lijken ^^

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 25 juli 2011 - 14:44:
Ik lees nu; De geboorte van een moordenaar.
Echt een awesome boek :3
Al had ik niks anders verwacht van Darren Shan<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 juli 2011 - 16:30:
MIEH! Ik ben nu wéér The 7th Guest aan het lezen :3
En ik begrijp het héle verhaal nu eindelijk.
Het is opzich niet echt een góed boek, maar wel een héél leuk boek. Echt, het is SICK gewoon.

Oeh, quotes:
"Hij had iemand vermoord. Hij had iemand vermoord en het had hem een lekker gevoel gegeven."

"Er was niemand die nog om haar gaf - een eenzame gepensioneerde vrouw. 'Gepensioneerd', zo noemden ze het wat ze haar hadden aangedaan. Maar Julia wist wel beter."

"Is er iets mis?' vroeg hij zachtjes toen ze eindelijk naast de werkbank stond. "Het is verschrikkelijk, meneer,' antwoordde ze, 'de dochter van de kroegbaas, de kleine Karen, is dood.'
'Dood?' vroeg hij, met moeite een glimlach onderdrukkend."

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 juli 2011 - 20:58:
Boy 7 viel mee, hoewel ik de personages niet zo geweldig vond.
Ik lees nu The Catcher in the Rye (J.D Salinger) en ik vind hem tot nu toe erg goed (en ik heb hem bijna uit dus het einde moet heel erg crap zijn wil dat nog veranderen).

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 25 juli 2011 - 21:04:
Ik heb even geleden the hunger games gelezen en ik vond hem eigenlijk totaal niet goed.

Nu ben ik in 'In de ban van de ring' van JRR Tolkien aan het lezen en ik vind hem heel goed

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 juli 2011 - 21:24:
Niet goed? -shock-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 juli 2011 - 22:03:
Hmm, het eerste boek is erg goed, maar daarna wordt het minder. Niet slecht, eerder meer van hetzelfde. En het einde is nogal teleurstellend.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 juli 2011 - 22:05:
Mee eens over het einde.
Maar ik vind het niet minder worden. To be honest is het laatste deel waarschijnlijk mijn favoriet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20