Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #3

Depressie topic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 16:09:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 sep 2010 - 23:33:
Ah, Julia. -hug- Dat is zo klote.
En jij bent geen rotvriendin. Wat kan jij doen? Alles dat je zegt, zal ze toch nauwelijks horen. Ze moet de eerste klap verwerken, en in dat proces moet je er gewoon voor haar zijn. Haar af en toe eens stevig knuffelen, naar haar luisteren als ze wilt praten, en dat soort stuff. In die periode is er niet veel dat jij kan doen.
En ik vind het zo zielig.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 23:40:
Aah o.o -knuffel-
Dat is echt, vreselijk. (Let niet op mij, ik ben slecht in troosten...) Maar, aahw, ik ben er nogal speechless van.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 sep 2010 - 23:45:
@Jorin&Kay&Marije; dank je<3 Het helpt wel een beetje *hugs back*

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 18 sep 2010 - 8:10:
Ik weet niet of het iets zou kunnen helpen, maar als we, zoals jorinde zegt, iets maken waarin we allemaal zeggen dat we haar steunen ookal kennen we haar niet, misschien dat ze zich dan een ietsie pietsie beter voelt??

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 18 sep 2010 - 10:12:
Mijnvingerdoetpijn

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 18 sep 2010 - 10:51:
Ik weet niet of het iets zou kunnen helpen, maar als we, zoals jorinde zegt, iets maken waarin we allemaal zeggen dat we haar steunen ookal kennen we haar niet, misschien dat ze zich dan een ietsie pietsie beter voelt??


Da's een goed idee ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 sep 2010 - 12:27:
*hugs@Juul*

Ik ben ongesteld, levenloos, ik voel me ziek, ik heb te weinig geslapen, ik wil iets DOEN en ik ben net zonder reden heel gemeen geweest tegen mijn zus terwijl zij de enige is hier in huis die altijd aan mijn kant staat, want mijn vader zit in China en mijn moeder trekt hoe langer hoe meer partij voor mijn jongste zus omdat zij het perfecte kleine Aberzombie-tutje is met het modellenfiguur en het ideale vriendje en de mode-obsessie en de stuck-up attitude die mijn andere zus en ik niet hebben maar die mijn moeder blijkbaar ziet als ideaal voor haar dochters.
Ja, SORRY dat ik geen maatje 0 heb, dat ik Converse en jeans mooi vind [ik heb trouwens 2 paar laarzen en een paar zwarte pumps gekocht om mijn moeder een plezier te doen], dat ik geen tennisspelende, polo-dragende, Abercrombie-vererende dokter-in-spe ben, dat ik geen sociale en academische uitblinker ben, MAAR IK HEB HIER OOK NIET OM GEVRAAGD! Misschien kan ze ook proberen om te verbergen dat haar jongste dochter haar favoriet is? Like, toch zeker als Annelies en ik in de buurt zijn? Of is dat teveel gevraagd?
Hopelijk beseft mijn moeder ooit dat Heleen haar om haar vinger draait omdat ze haar [en haar creditcard] voorlopig nog nodig heeft, maar dat zal niet blijven duren. Eens ze afgestudeerd is, trekt die de deur achter zich dicht en is het bye-bye moeder-dochter relatie. Opportunisme is één ding, maar dat klein venijn zet zichzelf op een voetstuk ten koste van Annelies en mij, en bijgevolg komt zij OVERAL mee weg, zelfs al gedraagt ze zich als een kreng en behandelt ze mijn moeder als een wandelende geldautomaat, want Heleentje is perfect en Heleentje heeft geen problemen. Ik ben vijf jaar ouder, en toen ik tien was ben ik getest op hoogbegaafdheid en een jaar doorgeschoven op school. Heleen is toen ook meteen getest, had ook een positieve uitslag en is ook doorgeschoven. Maar op je vijf of op je tien is een wereld van verschil. Hadden ze bij haar wat langer gewacht, dan had zij dezelfde sociale shit meegemaakt als ik. En dat wens ik niemand toe, maar ik heb die blutsen opgevangen voor haar, en vervolgens springt zij lekker over mij heen. Dat mag ik van mijn moeder niet 'tegen haar gebruiken' als we ruzie hebben, maar wat doet Heleen? Ze pakt mij op mijn gewicht, op mijn schoolresultaten en op mijn sociaal probleem; en Annelies pakt ze op haar ex en op het feit dat zij de enige niet-hoogbegaafde is van ons drie.
Het is een kleine bitch, maar ik mag er NIKS van zeggen want ik ben het 'probleemgeval' en ze 'hebben met mij al last genoeg gehad, nu moet ik geen commentaar gaan hebben op iemand anders, en zeker niet op het énige normale kind.' Ja ma, weet je wat? Dan had je maar 3 normale kinderen moeten maken.

Maar nu heb ik door mijn pesthumeur ruzie met Annelies. Door mijn medicatie kon ik die woede-uitbarstingen de laatste tijd beter controleren, maar nu dus even niet. En nu mag ik dus een dagje lekker tussen de stormfronten gaan zitten en hopen dat ik niet nog een keer uitbarst en iemand effectief een dreun verkoop, want dan zit het spel helemaal op de wagen.

Grom. Kill me.

Captain Tantrum signing off, pissed as hell.
Let's go find some rum.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 sep 2010 - 12:28:
En MOTHERFUCKER, dat bericht was té lang en té zeur.
Sorry.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 12:34:
En MOTHERFUCKER, dat bericht was té lang en té zeur.
Sorry.
Hé, dit topic í­s er om te zeuren, dus dan maakt het echt niet uit of het bericht lang en zeurderig is (en zo zeurderig is het nou ook weer niet, dus zeur niet).

Ik heb keelpijn, hoofdpijn, en IK HAAT SPANJE!
Godverjezuskutzooi. Stomme regen, diegisterendeheledagdoorging, door jou was er steeds kortsluiting! Moest ik weer in het donker alle stekkers er uit gaan trekken om te kijken of 'ie het dan wel deed.
JEZUS.
Ik ga degene die dit huis gebouwd heeft vermoorden. En de huisbazen ook. Als dit huis niet zo krakkemikkig was geweest en de eigenaressen niet zo op hun geld gesteld waren... DAN HADDEN WE NU GEWOON ELEKTRICITEIT!

Lo siento, ik scheld teveel.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 18 sep 2010 - 12:41:
En MOTHERFUCKER, dat bericht was té lang en té zeur.
Sorry.

Dat bericht is heus niet te lang en je mag hier zeuren
*hug*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 13:09:
@Do: Jezus, dat is echt kut. Annelies lijkt me, door alles dat ik al over haar gehoord heb van jou, iemand die redelijk verstandig is. Dus leg het haar uit, laat het haar desnoods lezen? Dan snapt ze het wel, waarschijnlijk vind ze jou een geweldige zus, als ik zie wat Heleen eigenlijk is.
En aw, man, je zeurt niet. Iedereen heeft dipjes, en die moet je gewoon kunnen delen. Daar zijn wij voor.
-hug-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 13:29:
dit is wat ik haat

Ik Heb geen vader meer, mensen vinden mij lelijk en ik voel dat mensen dat vinden ik zie ze kijken, ik haat dat ik bruin ben, ik haat dat ik laat ben met alles, ik haat dat ik bijna geen vrienden alleen van ver weg en ja jij en lisa enzo, ik haat dat iedereen een familie heeft die altijd er is en altijd maar komt, ik haat dat ik nooit een normale verjaardag heb dat ik altijd moet huilen omdat ik dan alleen ben, ik haat dat mijn moeder mijn broer haat, ik haat school, ik haat alles.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 13:38:
Ah, lieve schat toch.
Je moet alles niet zo opkroppen, gewoon vertellen. I'm here for you, dat weet je toch?
Jouw vader is echt een eersterangs klootzak. Hij zou beter wat meer aandacht aan je geven, dan aan zijn nieuwe gezin. Dat is echt niet tof van hem.
En jij bent echt totaal niet lelijk. Mensen oordelen altijd op eerste indruk, op je kleur. Maar dat moet je niet haten. Er zijn zoveel mensen die donkerder zijn dan blank, maar hoeveel blanke jongens vallen niet voor bruine vrouwen? Dat gebeurt echt all the time. En de anderen zouden moeten kijk door je kleur, naar wie je verder bent. En je bent echt supermooi zoals je bent, en dat kan ik je heel eerlijk zeggen.
Suk, je hebt Shannen en Lisa. Je hebt niet véél vrienden nodig, maar goede. En Shannen en Lisa zijn goede vrienden, dat kan ik wel zeggen. Heb je plezier met hen? Want dat is het belangrijkste!
Niet iedereen heeft familie die er altijd is. En familie maakt ook geen ene fuck uit. Want waarvoor heb je ze nodig? Heb je liever twintig vervelende neefjes, tantes die je naam vergeten en nonkels die op elk feest een kleffe zoen verwachten, grootouders die je uithoren of je al een vriendje hebt, en andere aanverwanten die willen weten hoe je het op school doet? Familie is niet altijd zo'n pretje, dus veel mis je niet. Ik zie ook nauwelijks nog leden van mijn familie, maar ik heb ook door dat ik er helemaal niets aan mis.
En lieve schat, ik vind het zo zielig voor je, dat je geen normale verjaardag kan hebben. Als we nu eens negen januari een FF-meeting doen in Oss of zo? Dan ben je niet alleen en dan is het waarschijnlijk heel leuk.
Je bent niet laat mee alles. Alles komt op z'n tijd, en jouw geluk komt nog. Ik heb het je vaker gezegd, maar je moet er gewoon in geloven dat het nog zal komen, dat er achter de horizon geluk op je ligt te wachten. En ooit vind je het, en ik geloof dat dat heel snel zal zijn.
Laat die ruzie tussen je moeder en je broer je niet te veel aan het hart komen. Dat lost zichzelf wel op, en jij hebt er niets mee te maken.
En haat nu toch niet alles. Het leven is te mooi om het te laten vergallen.
-hug-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 13:43:
mijn vader is niet bij de nieuwe gezin hij is gevlucht na curaí§ou remember ;x drrm zeg ik heb geen vader meer want die mailt ook niet meer....

:'] en ja een familie zou fijn zijn ookal zijn ze vervelend dan is er tenminste iets
waar ik blij mee kan zijn ;]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 13:49:
Wees blij met mij?
Oh, kuch, dat kan niet.

Maar, oh, ja, juist. Echt stom dat hij gevlucht is. Kan je hem niet bellen of zo? Of wil je hem gewoon niet meer spreken?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12