Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #3

Depressie topic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 16:09:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 13:58:
ik zoek da niet, bellen is kei duur dude XD me moeder mag hem niet eens... :'p
dustja boeie.
en ik ben blij met jou.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 sep 2010 - 14:39:
I'm freaking out.
Mijn vader is in Essen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 18 sep 2010 - 14:46:
Ik wordt geloof ik ziek, want, like, ik heb ineens spierpijn, nog meer hoofdpijn & keelpijn en het lijkt alsof ik koorts heb...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 sep 2010 - 15:22:
Laatste keer paardrijden -cries-

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 sep 2010 - 15:29:
Laatste keer paardrijden -cries-

Waarom laatste keer?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 sep 2010 - 15:29:
dubbelpost. Oops. ;x

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 18 sep 2010 - 15:42:
er komen waarschijnlijk dit jaar geen TMF awards D=
*sad*

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 18 sep 2010 - 17:01:
er komen waarschijnlijk dit jaar geen TMF awards D=
*sad*


die was toch al geweest?

een woeeeh! vanavond herhaling VMA's had nog niet gezien =]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 18 sep 2010 - 17:19:
Ik haat het zo.
Mijn moeder doet de hele tijd alsof zij zo ontzettend zielig is, alsof zij het zo ontzettend zwaar heeft.
Ze zadelt ons de hele tijd met problemen op die ons niet aangaan. Denkt dat ze de perfecte moeder is, terwijl ze dat alles behalve is.
Nachten wakker liggen omdat mijn ouders weer eens ruzie hebben. Durf het ze niet te vertellen omdat ik al jarenlang elk woord kan verstaan, waardoor ik dingen weet die ik niet mag weten. En keer op keer maakt het me aan het huilen, gewoon om de dingen die ze elkaar verwijten, de dingen die ze over ons zeggen.
Mijn vader voelt ook niet als mijn vader. Hij zegt maar 10 zinnen op een dag, en ze zijn allemaal negatief. En dan overdrijf ik niet.
Hij probeert ook mijn broer kapot te maken, elke keer die ruzies tussen hun. En mijn broer is ook al behoorlijk kapot. Hij wilt niet meer naar school, omdat het daar te druk is en hij te anders is. Anders door wat er hier allemaal gebeurt denk ik. Ik maak me zo'n zorgen om hem.
En ik droom er van om er samen met hem tussen uit te kruipen. Gewoon weg van dit huis. Sammen redden we het wel. Maar dat is een droom, het gebeurt toch nooit.
Ik ben bang dat ik ook niet meer sterk genoeg ben. Ik voel de muur om me heen langzaam instorten, en als die ingestort is ben ik ook ingestort.

Buh wat een zeurderige tekst. x.x

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 18 sep 2010 - 17:24:
Ahw, Mascha, dat is zo erg. *hug*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 sep 2010 - 18:40:
Gott, Mascha, <3
-Hugg-
Ik weet ongeveer bijna hoe je je voelt, en dan heb ik het eigenlijk vooral over het laatste stukje, weglopen & het instorten. <3
Maar ik geloof in je, en hoewel we misschien niet echt vriendinnen zijn, zal ik, en ik weet dat ik daarbij niet alleen sta, alles doen wat je nodig hebt om die muur weer op te bouwen, al zal hij misschien nooit meer dezelfde sterkte hebben. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 sep 2010 - 20:51:
Marshmellowww -knuffel- Dat is echt, like, kut,k heb ook een tijd gehad dat ik gewoon boven in mijn kamer lag en ik mijn vader en moeder naar elkaar hoorde schreeuwen twee verdiepingen lager. Ik was toen klein en ik was bang dat mijn ouders zouden gaan scheiden... Meh.

Maar, zal ik wat cement regelen, dan gaan we samen met Tessa jouw muurtje weer even helemaal opbouwen. Of heb je liever chocola tussen de stenen. Mehehhee :3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 sep 2010 - 20:53:
Buhh, ik hou van jullie <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 sep 2010 - 20:55:
Wij natuurlijk ook van jou hehe :3

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 20 sep 2010 - 20:16:
man, ik voel m echt klote

Iedereen kent de situatie van 'drie beste vriendinnen, twee hebben ruzie en de derde mag geen kant kiezen'?
Wel, vergelijk het daar mee.
We zijn, correctie, waren, een hechte groep vrienden van zes meisjes. Een van hen, R, is mijn achternicht en tegelijk mijn op een na beste vriendin. Nu heeft zij ruzie gekregen met A, iemand anders van het groepje deze zomervakantie.
R en ik zijn beide van school veranderd, ik voor de richting, R omdat ze echt niet meer naar onze vorige school wilde.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. De rest heeft ruzie met R, en ik begrijp echt niet waarom, zelfs R zelfs snapt het niet.
En ik wil geen van hen vijf verliezen, aan elk van hen heb ik zoveel te danken.
Het is echt frustrerend want er zijn nu al drie verjaardagsfeestjes voorbij gegaan zonder R, en A zit steeds kwaad te spreken over R, en dan moet ik me echt inhouden om er niet op te reageren

Ik wil het groepje van vroeger terug...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13