Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #3

Depressie topic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 16:09:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring.



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 sep 2010 - 17:18:
Oh dat ken ik echt wel.

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 29 sep 2010 - 17:18:
Mijn diadeem doet pijn ;( en ik vind die nog zo leuk

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 29 sep 2010 - 17:19:
Btw; ik kreeg vandaag een 1,5/25 , dus ik heb soort van hetzelfde. Maar ik leer niet op het moment. Ik zou er eigenlijk wel mee moeten beginnen :/
Maar tegen morgen geen lessen te leren, dus dat zit snor

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 sep 2010 - 17:31:
Btw; ik kreeg vandaag een 1,5/25 , dus ik heb soort van hetzelfde. Maar ik leer niet op het moment. Ik zou er eigenlijk wel mee moeten beginnen :/
Maar tegen morgen geen lessen te leren, dus dat zit snor
1,5 / 25?
Wtf is dat voor cijfer o.o? Wij krijgen altijd op schaal van 10.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 sep 2010 - 18:10:
@Emma: in België hebben ze een ander systeem. ^^

Mijn herkansingscijfer wiskunde: 3,9. Shitzooi -.-

Encore
Encore

Encore is offline

[247]
Encore zei op 29 sep 2010 - 18:53:
(...)1,5 / 25?
Wtf is dat voor cijfer o.o? Wij krijgen altijd op schaal van 10.

Wij niet, bij ons is dat altijd verschillend. :3

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 29 sep 2010 - 19:53:
@Emma: in België hebben ze een ander systeem. ^^

Mijn herkansingscijfer wiskunde: 3,9. Shitzooi -.-


Awh, Djezz!D:
*mega hug*<33

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 sep 2010 - 19:56:
(...)
Wij niet, bij ons is dat altijd verschillend. :3
Buh. Dat is raar. & onhandig. Dat zouden mijn hersens niet aankunnen. Dan moet je echt moeite doen om je gemiddelde uit te rekenen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 okt 2010 - 17:08:
Ik haat Piet. Hij stalkt me, en hij zegt dingen die echt niet door de beugel kunnen. Ik hí¡í¡t hem ik haat hem ik HAAAAT hem!
Hij mag blij zijn dat ik alleen geïrriteerd was, en met links sloeg, anders was hij gewoon het komende kwartier niet wakker geworden. Hij is er nog mooi vanaf gekomen, alleen een beetje duizelig. Hij ging echt te ver. Ik haat mijn leven. Ik haat het écht.
Ik bedoel, echte vrienden zeggen niet: 'Je bent dik, je kan niets, je bent mislukt, je hebt geen talent, je doet niets goed.' En dat dan godverdomme een half uur lang. Lekkere vriend ben je dan zeg o.o
Dankzij hem ben ik nu nog steeds kwaad van binnen. Ik hoef hem nooit meer te zien. Oké, ik was hem al zat, maar nu deed hij écht kut. Laat hem sterven, pijnlijk. Aah! Ik had hem nog een keer kunnen slaan, op zijn oog, volle kracht, maar ik deed het niet. Het was alleen maar een klapje tegen zijn achterhoofd. Ik voel me een mietje. Maar eigenlijk is hí­j het mietje hier. Mijn vrienden uitschelden, meisjes slaan, mijn zelfbeeld was al aardig laag, maar hij verpest het gewoon. Alsof ik in een vieze spiegel kijk en hij er nog wat modder overheen gooit. Hij moet me gewoon met rust laten.

Zo, sorry, dat moest er even uit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 okt 2010 - 19:05:
Ik hí¡í¡t gym. En ik hí¡í¡t het dat ik duizelig word van teveel lichamelijke inspannen en dat dat steeds erger wordt. En ik hí¡í¡t het dat mijn school me nooit gelooft.
We moesten hardlopen vanmorgen [het eerste uur] en hij werd boos omdat ik gewoon liep. Toen ben ik dus rustig gaan rennen maar ik werd al na een meter of vijftig duizelig en na een tijdje werd dat zo erg dat ik moest stoppen. -toen werd 'ie weer boos, maar ik liep echt heel erg te slingeren en viel bijna-
Nou, die duizeligheid is de hele dag niet meer overgegaan en ik had drie proefwerken die ik allemaal heb verknalt, JIPPIE.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 1 okt 2010 - 19:19:
Voor iedereen hier MEGAPLETHUG!^^
Ik voel me zo fking alleen en mensen schelden me alleen maar uit. Nu haat ik mezelf en begin ik weer te denken dat ik dik ben. >_< Stomme kloteschool. Ik wordt ook echt gek van al dat gesleep en gedoe thuis. ( en ja myn ouders zijn dus gescheiden) En mijn vaders vriendinnetje is een kutwijf.
*Gromt*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 1 okt 2010 - 20:51:
@Pris: *bighug*
Ik snap niet wat al die kinderen zo mankeert. Voor zover ik jou ken ben je super geweldig en absoluut niet dik. En ze mogen je geen klappen geven, ze mogen niets bij jou doen. Ze moeten gewoon aardig doen, klaar. En en buh, ik wou dat je ouders ook normaal deden *hug*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 okt 2010 - 20:59:
@Daan: ben je er wel eens voor bij de dokter geweest? Doktersverklaringen helpen ;]
@Pris: ik wou dat zulke dingen eenvoudig op te lossen waren. *hug*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 okt 2010 - 21:08:
@Juul,
Ja, maar zelfs dat accepteert de school niet. 'Ik heb gewoon geen zin.'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 okt 2010 - 21:13:
@Daan: dat slaat echt nergens op o.o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17