Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #3

Depressie topic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 16:09:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 okt 2010 - 18:22:
Ik haat mijn school, serieus, ze moeten sterven, allemaal, nu nog. STERF! STEEEEEERF!

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 okt 2010 - 18:46:
Ik haat mijn school, serieus, ze moeten sterven, allemaal, nu nog. STERF! STEEEEEERF!


ikvind dat jij een rare school heb. ik vind dat de leraren je zo raar behandelen.
enzo. en de kinderen zelf en dat ze niks eraan doen dat jij het zo erg daar heb....
hmm ik wil ze eigenlijk heel stiekem aanklagen.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 20 okt 2010 - 19:10:
(...)

ikvind dat jij een rare school heb. ik vind dat de leraren je zo raar behandelen.
enzo. en de kinderen zelf en dat ze niks eraan doen dat jij het zo erg daar heb....
hmm ik wil ze eigenlijk heel stiekem aanklagen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 okt 2010 - 19:11:
(...)

ikvind dat jij een rare school heb. ik vind dat de leraren je zo raar behandelen.
enzo. en de kinderen zelf en dat ze niks eraan doen dat jij het zo erg daar heb....
hmm ik wil ze eigenlijk heel stiekem aanklagen.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 20 okt 2010 - 19:19:
(...)

ikvind dat jij een rare school heb. ik vind dat de leraren je zo raar behandelen.
enzo. en de kinderen zelf en dat ze niks eraan doen dat jij het zo erg daar heb....
hmm ik wil ze eigenlijk heel stiekem aanklagen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 okt 2010 - 19:26:
Uitleg over mijn vorige bericht:

Ze sturen me naar rebound. Veertien weken lang met maximaal 12 gekken bovenin Penta [vmbo locatie van de scholengemeenschap] zitten en zelfstandig werken terwijl ze je observeren. Grmm, ik mag Penta niet, het is net een gevangenis én er gaan geen bussen op normale tijden [lees: tijdens waarmee ik thuis kan komen]. Oh, én ik kan niet werken als er voortdurend mensen op m'n vingers kijken.
Daarnaast willen ze nog een psychologisch onderzoek [wat ik bijna 2 jaar geleden ook heb gedaan] en als daaruit blijkt dat ik hoogbegaafd ben [dat is al uit het vorige onderzoek gebleken...] mag ik naar een andere school.

Doe ik niet mee dan word ik linea recta van school gestuurd. [Aan dit alles is één positief punt, ik hoef niet meer op school te komen tot na de herfstvakantie.]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 okt 2010 - 19:32:
Uitleg over mijn vorige bericht:

Ze sturen me naar rebound. Veertien weken lang met maximaal 12 gekken bovenin Penta [vmbo locatie van de scholengemeenschap] zitten en zelfstandig werken terwijl ze je observeren. Grmm, ik mag Penta niet, het is net een gevangenis én er gaan geen bussen op normale tijden [lees: tijdens waarmee ik thuis kan komen]. Oh, én ik kan niet werken als er voortdurend mensen op m'n vingers kijken.
Daarnaast willen ze nog een psychologisch onderzoek [wat ik bijna 2 jaar geleden ook heb gedaan] en als daaruit blijkt dat ik hoogbegaafd ben [dat is al uit het vorige onderzoek gebleken...] mag ik naar een andere school.

Doe ik niet mee dan word ik linea recta van school gestuurd. [Aan dit alles is één positief punt, ik hoef niet meer op school te komen tot na de herfstvakantie.]


wrrm moeten hun je meteen voor gek verklaren x__x HAAT AAN DIE MENSEN...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 okt 2010 - 22:05:
Serieus. Ik haat die school. Ik haat het. Buh.
*Hugt Daan*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 okt 2010 - 13:19:
Uitleg over mijn vorige bericht:

Ze sturen me naar rebound. Veertien weken lang met maximaal 12 gekken bovenin Penta [vmbo locatie van de scholengemeenschap] zitten en zelfstandig werken terwijl ze je observeren. Grmm, ik mag Penta niet, het is net een gevangenis én er gaan geen bussen op normale tijden [lees: tijdens waarmee ik thuis kan komen]. Oh, én ik kan niet werken als er voortdurend mensen op m'n vingers kijken.
Daarnaast willen ze nog een psychologisch onderzoek [wat ik bijna 2 jaar geleden ook heb gedaan] en als daaruit blijkt dat ik hoogbegaafd ben [dat is al uit het vorige onderzoek gebleken...] mag ik naar een andere school.

Doe ik niet mee dan word ik linea recta van school gestuurd. [Aan dit alles is één positief punt, ik hoef niet meer op school te komen tot na de herfstvakantie.]


Als je naar een andere school mag is dat goed toch? Of ben ik nou raar bezig?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 okt 2010 - 13:22:
(...)

Als je naar een andere school mag is dat goed toch? Of ben ik nou raar bezig?


Jawel. Alleen wat blijkt nu, die school waar ze me naartoe willen hebben is voor speciaal onderwijs. ._. I'm gonna kill them!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 okt 2010 - 23:47:
(...)

Jawel. Alleen wat blijkt nu, die school waar ze me naartoe willen hebben is voor speciaal onderwijs. ._. I'm gonna kill them!


Op welke manier, speciaal voor hoogbegaafden ofzo?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 okt 2010 - 23:54:
Nee. Gewoon, simpel, een school voor speciaal onderwijs.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 22 okt 2010 - 15:00:
Buh, ik zit echt in een depressie. Jeej.
Ik ga wel chocola etnem :3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 22 okt 2010 - 17:05:
Nee. Gewoon, simpel, een school voor speciaal onderwijs.

Hmm, dat klinkt echt kut.
Maar daar wordt je wel niet zo snel gepest, ze zullen niet aan je kop zeiken dat je psygotisch bent, en nou ja.. dat heeft ook wel wat.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 okt 2010 - 17:13:
Ik was vandaag naar Larissa. Enenen. Numisikhaar. Want het was supergezellig enzo. Enene, Hmpf.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20