Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #3

Depressie topic #3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 sep 2010 - 16:09:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring.



Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 21 sep 2010 - 20:08:
Mijn leven suckt, mijn leven suckt hard.

Zij is ook op hem,
verteld ze de eerste keer dat ze met hem praat.
Morgen gaat hij haar vragen, en ik maar acten alsof ik het geweldig vind.
Ik verkloot school,
ruzie met mijn moeder, iedere dag.

Ook doet hij ineens anders. Nu zij heeft gezegd dat ze hem ook leuk vind. Jezus.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 sep 2010 - 20:30:
@Danique: *Hug* Ik weet niets van verliefd zijn en al helemaal niet iets van dit. Sorry. But I'm so sorry for you. You are awesome. <3


Ik word gek van mezelf. De helft van mij heeft zin om de rebel uit te gaan hangen. En de andere helft heeft zin om kwetsbaar achterin een hoekje te gaan zitten. Ik weet niet wat ik moet kiezen, maar wat ik wel weet is dat ik niet iets ertussenin kan kiezen. Al die woede en verdriet en weet ik het moet er een keer uit. Maar ik krijg de laatjes niet open.
Aan de ene kant wil ik sterk zijn, en aan de andere kant zwak. Ik kan het niet opbrengen om dit nog langer vol te houden, maar ook niet op het te laten stoppen.
Ik wil niet door al dat gestuntel met mezelf mijn vrienden weer verliezen.
Ik wil mijn broer niet verder verliezen.
Ik wil niemand meer verliezen.
Grom.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 sep 2010 - 21:11:
school is stom.
Het laat me zo goed als elke dag weer stressen voor niets.
Ik haat het dat ik begin te flippen als ik iets niet heb voor praktijk
en ik na heel veel geflip ik het heb
en dan op school te horen krijg dat het het voor volgende week is><

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 24 sep 2010 - 17:14:
Oké nu word ik gek.
Hij neemt met die huppelkut waar hij één keer mee gepraat heeft,
op school praten ze niet amper.
gaat ze via via vragen aan anderen om mij te ondervragen of ik hem leuk vind, waarom ik hem 'Bro' noem, waarom ik een foto van mij, A en hem op mn hyves heb.
IK WORD GEK.
ook zegt ze dat ik haar negeer,
ik doe niets, ik dacht dat zij boos was.
Ze keek me echt gewoon kwaad aan toen ik met hem praatte.
Ik durfde hem vandaag niet eens te vragen; 'en kan je vanavond chillen met mij en A?' . omdat ze er sowieso wel achter komt met al die vriendinnen van dr.
en nee, hij kan weer niet. wegens ruzie met zijn ouders. Alweer, het is gewoon wat anders dan ruzie, dit is al de vijfde keer met dezelfde reden...
Hij doet heel anders tegen me, nu hij met haar is.
Ik ben bang, dat ze mn hele vriendschap met m verpest.
Eigenlijk doet ze dat al.
Hij reageert heel anders als ik heel enthousiast tegen hem begin te praten op msn ofzo,
en hij begint geen gesprekken meer.

Ik wil echt over hem heen komen,
ik kan hier niet meer tegen
ik wil hier niet voor de 300ste keer iets over hem postten
ik wil niet de hele tijd zeiken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 sep 2010 - 17:28:
@ Danique; WUT? Zijn ze samen? WAT EEN ***** [sorry]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 17:07:
Mag ik even zeiken? Lees het alsjeblieft niet, ik wil niet dat je er depressief van wordt.
Ik ben het zo zat om telkens weer pijn te hebben. Endan niet omdat ik stomme dingen doe, maar gewoon van simpele dingen als knielen krijg ik al last van m'n knieën. Gisteren viel ik bijna om omdat ik daarna was gaan zitten en bij het opstaan mijn been even niet meer voelde.
Vervolgens ging ik weer zitten. En dan net iets verkeerd, en nu heb ik pijn in mijn onderrug. En dan niet allebei de kanten, nee, maar één kant >< -en ja, dat is lastiger dan allebei, vind ik-
Sorry, voor mijn gezeur, maar ik vind het zo klote. Ik wil niet elke keer als ik lopend terugkom uit de stad pijn aan mijn voeten hebben omdat ik niet de goede schoenen aanhad, ik wil niet elke keer tegen mijn gymleraar zeuren dat ik écht geen duurloop mag doen, ik wil niet dat elke keer als ik iets nét verkeerd doe de pijn er gelijk in schiet. MUH. Ik ben het zat =.="

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 sep 2010 - 17:49:
@Julia: Dat suckt. o.o En de dokters und so weten niet wat je er aan kan doen?
@Danique: Zij moet echt normaal doen! En hij moet beseffen dat jij leuker bent!

Als mijn broer zo blijft verder doen, en mijn moeder er niets aan wilt doen, loop ik echt weg. Zo houd ik het niet meer vol!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 17:51:
@Kay: dat weten ze: niets ><"
Enenen. *hug*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2010 - 17:54:
@Julia: Ik denk niet dat dit echt een geruststelling is, maar nou ik vind gewoon dat ik je dit moet vertellen. In het revalidatiecentrum waar ik heb gezeten zijn ook mensen die vaak pijn hadden. Sommige op 1 plek, sommige over hun hele lichaam. Chronische pijn. Misschien kan dat het zijn? :x

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 sep 2010 - 17:55:
@Julia; n'aahw. <3
*hug* -maarwelvoorzichtig- -wantanders. dan. nou.-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 sep 2010 - 17:58:
@Mas: nee, het is geen chronische pijn. Ik weet wat het is; hypermobiliteit. En het suckt. Mijn gewrichten kunnen veel te veel buigen etc. ze hebben veel te veel ruimte doordat mijn gewrichtsbanden te los zitten. En daardoor gaat het vaak mis ;x
@Kol: knuffels kan ik tegen :3 *hugs*

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 27 sep 2010 - 18:00:
OKAAAAAAAAAAAAAAY. <3
*knuffeltplat*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2010 - 19:09:
Auuww
Nog maar een hug dan *hug*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 sep 2010 - 19:48:
Weet je, volgens mij is het niet de bedoeling dat je mentor je minderwaardigheidscomplex nog groter maakt dan het is? We hadden het vandaag tijdens mentoruur over pesten. Ik citeer:
'Ja, ik weet niet zo goed wat ik met dit onderwerp aanmoet. Meestal is het gewoon je eigen schuld als je gepest wordt, neem nou bijvoorbeeld Daniëlle. In ieder geval, als iemand niet helemaal normaal is en je kunt daar niet mee omgaan, dan moet je hem gewoon negeren.'
Serieus, bedankt mevrouw van Zwol.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 sep 2010 - 19:49:
OMFG. DAT ZEG JE TOCH NIET. O.O



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14