Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102

Offtopic 102

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 19:57:



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 20:39:
bij mij zei zelf een keer een leraar dat ik slim was. Toen wou ik het liefste door de grond heen zakken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 20:41:
Ik heb wel eens een leraar verbeterd. x) Op de basisschool. Mijn leraar uit groep acht dacht dat ik het woord 'witkiel' zelf verzonnen had en wilde het fout rekenen. Mooi niet dus. x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 20:44:
Ik heb in groep 8 de lerares uit moeten leggen wanneer je een tussen 'n' schrijft en wanneer niet.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 sep 2010 - 20:45:
Ik heb wel eens een leraar verbeterd. x) Op de basisschool. Mijn leraar uit groep acht dacht dat ik het woord 'witkiel' zelf verzonnen had en wilde het fout rekenen. Mooi niet dus. x'D

Had ik ook, ik heb wel eens een stagaire verbeterd. Heel de klas gaf haar gelijk, maar ik was uiteindelijk degene die het bij het goede eind had. Een of andere stomme taalfout, ik zat toen in groep 6 of 7

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 20:47:
@Dezh: ik zou me kapot lachen.
@Emma: dat is toch triest O.O

In groep 8 heb ik niet één spelfout gemaakt op een spellingstoets. Dus toen bij de laatste toets deed ik een weddenschap met de meester. Hij zei: "Het zijn vijftig zinnen. Dan móet je wel iets fout hebben." Ik had niets fout. Dat was een van de geweldigste dagen van mijn leven, ghaha. [/datisnietwaar] Nee maar, toen voelde ik me nog slim, want toen was ik de enige van mijn klas. Nu ben ik omringd door slimme mensen ;x

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 20:47:
Dat is zo grappig. x)
Ik zou het nu alleen niet meer doen. Mijn klas vindt me zo ook al nerderig genoeg.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 20:48:
(...)
Had ik ook, ik heb wel eens een stagaire verbeterd. Heel de klas gaf haar gelijk, maar ik was uiteindelijk degene die het bij het goede eind had. Een of andere stomme taalfout, ik zat toen in groep 6 of 7
We gingen een keer een spelletje doen in groep 6. Voor spelling. Het was niet eens een leuk spelletje, maar dat maakt niet uit.
We hadden drie plekken [voor elke categorie een] in de klas gemaakt. De juf [;P] zei dan een woord, en dat was de in te delen in een van de drie categorieen [met dubbele medeklinkers, met enkele klinkers en nog een]
En ik mocht altijd pas lopen als iedereen had gelopen, omdat anders de rest van de klas achter mij aan zou lopen ><

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 20:49:
Dat is zo grappig. x)
Ik zou het nu alleen niet meer doen. Mijn klas vindt me zo ook al nerderig genoeg.
Ik kom ongelooflijk dom over, dus daar heb ik geen last van.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 sep 2010 - 20:50:
GheGhe ^^

Zit ik heel lang en heel netjes op een blaadje in een schrift te schrijven, blijkt het blaadje los te zitten. Moet ik weer opnieuw schrijven ><

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 20:51:
GheGhe ^^

Zit ik heel lang en heel netjes op een blaadje in een schrift te schrijven, blijkt het blaadje los te zitten. Moet ik weer opnieuw schrijven ><

x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 20:53:
@Julia: dat had ik ook altijd! Dictees maakte ik altijd foutloos. & iedereen probeerde altijd bij me af te kijken. ><
En dat was té vaak 'altijd' in drie zinnen. --'

@Emma: ik denk dat zowel dom als slim overkomen niet echt leuk is. Het is beter om gemiddeld te zijn, dan verwacht niemand iets van je. In plaats van dat je cijfers terugkrijgt en iedereen al van te voren denkt dat je minstens een 9 gescoord hebt. Als je dan een keer een 6 hebt, is het meteen een enorm drama. [En als je wel een 9 hebt, ben je een nerd. *rolt met ogen*]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 20:55:
@Dezh: haha, same thing here. Ik ging altijd helemaal over dat ding heen hangen. x'D
En omg. dat van die cijfers had ik in de eerste/tweede/derde met Frans. In de 1e haalde ik niets anders dan een 9 of 10. In de tweede ging het slechter, in de derde kreeg ik weer dezelfde leraar als in de eerste. En toen was het elke keer als ik een zeven ofzo had: "Maar Julia, in de eerste was je zo goed in Frans." MAARTOENWASHETNOGLEUKENMAKKELIJK><"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2010 - 20:55:
Wij zijn nu met de hele TTO-afdeling de "slimme" van de clusters. Want TTO had vorig jaar andere methodes en andere boeken en zijn al verder en dieper op de stof ingegaan, dus in feite doen we nu dingen die we allang wisten. En laten we zeggen dat ik nooit bij de slechsten van de klas heb gezeten, dus iedereen heeft nu ook zoiets van...
Maar ja. (:

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 20:55:
geloof me ik heb zo graag een negen. Ik heb genoeg van al mijn zessen en als ik dit jaar net zo als vorig jaar overleef heb ik het de zesde ook nog hard te halen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 20:56:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14