Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102

Offtopic 102

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 19:57:



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:12:
@Dezh: mhehe. Ik vind het knap van je :3 Ik had de derde niet kunnen missen ;x

Oh. Ik liep altijd een half jaar voor met rekenen [rékenen, niet wiskunde] en dat vond ik leuk. En in groep 7 kwam er de "plusklas" voor kindjes die zich net iets te veel vervelen. En daar mocht ik niet in. Terwijl ik altijd een 9 of een 10 had en altijd het antwoord wist. En ik was zo pissed. Dus ging mama naar school. En toen mocht ik er uiteindelijk toch in, in groep 8. Weet je wat ze zeiden: "We hadden het niet door." JEZUS. [/sorry.ikgamezelfnietontzettendintelligentnoemenofzo.
maardathebjedantochweldoor?o.o]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:12:
(...) Dat soort dingen heb ik op de basisschool ook altijd gedaan. Tenminste, toen ze eindelijk doorhadden dat ik daar behoefte aan had. Ik kon lezen toen ik in de kleuterklas kwam en ik was dol op letters, maar ik mocht niet leren schrijven én niet zelf lezen.
[Best grappig achteraf, als de juf ging voorlezen zat ik altijd op het stoeltje naast haar, zodat ik mee kon lezen. Veel leuker, en veel sneller. ^^]
In groep vier lieten ze dan eindelijk toe dat ik vooruit mocht werken, omdat ik in groep drie de stof van groep vier toch al had gedaan, en toen ging ik met groep zeven meedoen op het gebied van taal en spelling. Dat was vrijdagmiddag en daar keek ik de hele week naar uit. :3
[In groep zeven moest ik dat allemaal nog een keer doen, dat was dan weer minder leuk. Basisscholen zijn achterlijk.]


Ik moest voorlezen aan de klas :3

Met rekenen lag ik het meest voor. Dat lag mij toen nog heel goed ^^

Ik had op vrijdagochtend een project genaamd 'Lampje'. Opgestart door mijn moeder, want ze vond het belachelijk dat ik zo geen ene fuck te doen had. Samen met andere slimme kindjes gingen we dan coole dingen doen. Ghehe. Codes kraken en zo. Ook pre-gymnasium gedaan. Was heel vet ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:13:
Oh, en het verschil is dat een planeet aan de volgende punten moet doen:

-Zich in een baan rond een ster bevinden
-Genoeg massa hebben om met zijn eigen zwaartekracht de interne krachten van zijn eigen lichaam te overwinnen. [Daardoor gedraagt het zich als een vloeistof en is 'ie min of meer rond]
-De omgeving van haar baan schoongeveegd hebben van andere objecten.

Dwergplaneten als Pluto voldoen niet aan dat laatste punt en daardoor zijn het geen planeten meer. Dat is trouwens ingesteld omdat er meer dwergplaneten werden ontdekt en we anders wel erg veel planeten in ons zonnestelsel zouden krijgen. [/nerd]
Oeh, ja, dat wist ik!
[Nu je het zegt, anyway. Ik was er zelf niet op gekomen. x)]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:14:
Weet je.
Eigenlijk is FanFic gewoon veel te slim voor de wereld 8]
[/iklulrandomdingenennugaikverdernetjesschrijven.]

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:15:
Weet je.
Eigenlijk is FanFic gewoon veel te slim voor de wereld 8]
[/iklulrandomdingenennugaikverdernetjesschrijven.]

inderdaad.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 sep 2010 - 21:15:
Nouja de meeste mensen van Fanfic -ikniet- =)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 sep 2010 - 21:15:
Ik kon in groep 2 al ''A'' boeken lezen, daarom zat ik ook vaak in de ''boekenhoek.'' Alleen waren daar alleen maar van die stomme boeken vond ik toen. Toen we in groep 3 leerden lezen, zat ik achterover op mijn stoel. Ik kreeg geen extra werk daarom verveelde ik me op school.
In groep 7 kreeg ik dan eindelijk voor spelling, taal en rekenen extra werk. Eerst op groep 8 niveau, maar aangezien ik dat ook een eitje vond om VMBO-T eerste klas niveau.
Net nu ik van de basisschool af ben geven ze aan de ''slimmere'' kinderen Spaans. Grom.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:16:
Ik heb mijn Three-Shot af. Een soort van. Het eerste deel is echt af. Tweede en derde gaan nog bijgeschaafd worden. Ooit.
Iemand zin om het eerste deel te beta-en?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:16:
@Julia: dat is inderdaad idioot O.O
Veel succes met netjes schrijven.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:17:
@Mascha: SPAAAAANS! -sorry-
Dat heeft mijn moeder op mijn basisschool een jaar lang gegeven voor de 'slimme kindjes'. Zat ik bij. Dat was echt leuk. :3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 sep 2010 - 21:18:
@Dezh: Het leek mij ook zo ontzettend cool. *.*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:19:
Ik heb mijn Three-Shot af. Een soort van. Het eerste deel is echt af. Tweede en derde gaan nog bijgeschaafd worden. Ooit.
Iemand zin om het eerste deel te beta-en?
Ik wil wel bèta'en? :3

@Mascha: Spaans is leuk *.*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:20:
(...) Ik wil wel bèta'en? :3
Oke, thanks (:
Ik pb het je nu wel even ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:21:
(...)Oke, thanks (:
Ik pb het je nu wel even ^^
Oké. :3

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:29:
Ik heb geen spaans afgelopen jaar gekozen omdat ik al genoeg problemen met taal heb. Iets wat ik stiekem wel irritant ben.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17