Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102

Offtopic 102

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 19:57:



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 21:03:
(...)Is Pluto geen planeet ;O?
*voelt zich heel dom*


Nee, Pluto is een dwergplaneet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:03:
Ah, als ik dat soort dingen lees, voel ik me plotseling heel normaal. x'D
Ik heb twee klassen overgeslagen, groep zes en het derde middelbaar, en ik kon in de kleuterklas lezen, maar verder ben ik niet zo bijzonder.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:03:
@ Daan: dat is vervelend.

@ Julia: ik geef er eigenlijk niet zo veel om, alleen is het vervelend dat je dan vervolgens geen goede cijfers haalt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:04:
(...)

Nee, Pluto is een dwergplaneet.
*voelt zich nog dommer*
Watishetverschildan?Kleinerofzo?Maakthetdatdangeenplaneet?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 21:04:
@Emma
Voel je niet dom, Pluto is pas sinds 23 augustus 2006 geen planeet meer. [/astronomie-freak]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2010 - 21:05:
Ik was toen zo shocked eh. Like noooo, waarom niet? Maar ja.
Ik vind het nog steeds zielig voor Pluto.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:05:
Ah, als ik dat soort dingen lees, voel ik me plotseling heel normaal. x'D
Ik heb twee klassen overgeslagen, groep zes en het derde middelbaar, en ik kon in de kleuterklas lezen, maar verder ben ik niet zo bijzonder.
In groep drie wilde mijn basisschool dat ik een klas over ging slaan, maar mijn moeder heeft dat tegengehouden. Tot halverwege groep zes. Toen kon het niet meer anders. In groep vijf hadden ze op school speciaal iemand aangenomen die schema's en boekjes en dat soort dingen voor mij maakte, zodat ik me iets minder verveelde.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:05:
@Kirsten; mja. maar zonder je huiswerk zou het wss wel slechter gaan. want van je huiswerk leer je. dat heb ik wel gemerkt (:

@Dezh: DUDE. DE DERDE? O.O Ik dacht dat je twee klassen had overgeslagen op de basisschool ;x
-ikbenalstil.-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:06:
@Emma
Voel je niet dom, Pluto is pas sinds 23 augustus 2006 geen planeet meer. [/astronomie-freak]
Nu voel ik me idd minder dom

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:08:
BTW; ik heb 1003 woorden ^^
Ik ben er totaal niet tevreden mee, maar het gaat de betere kant op.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 21:08:
Oh, en het verschil is dat een planeet aan de volgende punten moet doen:

-Zich in een baan rond een ster bevinden
-Genoeg massa hebben om met zijn eigen zwaartekracht de interne krachten van zijn eigen lichaam te overwinnen. [Daardoor gedraagt het zich als een vloeistof en is 'ie min of meer rond]
-De omgeving van haar baan schoongeveegd hebben van andere objecten.

Dwergplaneten als Pluto voldoen niet aan dat laatste punt en daardoor zijn het geen planeten meer. Dat is trouwens ingesteld omdat er meer dwergplaneten werden ontdekt en we anders wel erg veel planeten in ons zonnestelsel zouden krijgen. [/nerd]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:09:
(...)In groep drie wilde mijn basisschool dat ik een klas over ging slaan, maar mijn moeder heeft dat tegengehouden. Tot halverwege groep zes. Toen kon het niet meer anders. In groep vijf hadden ze op school speciaal iemand aangenomen die schema's en boekjes en dat soort dingen voor mij maakte, zodat ik me iets minder verveelde.
Dat soort dingen heb ik op de basisschool ook altijd gedaan. Tenminste, toen ze eindelijk doorhadden dat ik daar behoefte aan had. Ik kon lezen toen ik in de kleuterklas kwam en ik was dol op letters, maar ik mocht niet leren schrijven én niet zelf lezen.
[Best grappig achteraf, als de juf ging voorlezen zat ik altijd op het stoeltje naast haar, zodat ik mee kon lezen. Veel leuker, en veel sneller. ^^]
In groep vier lieten ze dan eindelijk toe dat ik vooruit mocht werken, omdat ik in groep drie de stof van groep vier toch al had gedaan, en toen ging ik met groep zeven meedoen op het gebied van taal en spelling. Dat was vrijdagmiddag en daar keek ik de hele week naar uit. :3
[In groep zeven moest ik dat allemaal nog een keer doen, dat was dan weer minder leuk. Basisscholen zijn achterlijk.]

@Julia: eh. Nee? Sorry? :x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:09:
Oh, en het verschil is dat een planeet aan de volgende punten moet doen:

-Zich in een baan rond een ster bevinden
-Genoeg massa hebben om met zijn eigen zwaartekracht de interne krachten van zijn eigen lichaam te overwinnen. [Daardoor gedraagt het zich als een vloeistof en is 'ie min of meer rond]
-De omgeving van haar baan schoongeveegd hebben van andere objecten.

Dwergplaneten als Pluto voldoen niet aan dat laatste punt en daardoor zijn het geen planeten meer. Dat is trouwens ingesteld omdat er meer dwergplaneten werden ontdekt en we anders wel erg veel planeten in ons zonnestelsel zouden krijgen. [/nerd]
Oh. Thanks<3
Nu ben ik weer wat slimmer ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 sep 2010 - 21:10:
Oh, en het verschil is dat een planeet aan de volgende punten moet doen:

-Zich in een baan rond een ster bevinden
-Genoeg massa hebben om met zijn eigen zwaartekracht de interne krachten van zijn eigen lichaam te overwinnen. [Daardoor gedraagt het zich als een vloeistof en is 'ie min of meer rond]
-De omgeving van haar baan schoongeveegd hebben van andere objecten.

Dwergplaneten als Pluto voldoen niet aan dat laatste punt en daardoor zijn het geen planeten meer. Dat is trouwens ingesteld omdat er meer dwergplaneten werden ontdekt en we anders wel erg veel planeten in ons zonnestelsel zouden krijgen. [/nerd]

Weer wat geleerd 8D

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 21:11:
(...)
Weer wat geleerd 8D

dacht ik net.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16