Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102

Offtopic 102

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 19:57:



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 sep 2010 - 20:57:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'


O_o alleen omdat

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 20:57:
@Kirsten: ik haal ook graag negens. Ik hou van nerd-zijn. Maar bij ons scheelt het, want iedereen van het gymnasium (wel twaalf hele leerlingen) is ongeveer van hetzelfde niveau.
Alleen nu zit ik bij het atheneum geclusterd. Ik ben benieuwd hoe dat gaat ;x

@Daan: omg *plat*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 sep 2010 - 20:57:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'

uhh o.o
Omdat je iets beter weet dan de leraar word je geschorst. Oh my god?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 20:58:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'


op wat voor school zat jij. eentje die het zelf ook niet wist.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 sep 2010 - 20:58:
Ik had altijd alleen maar boven de 7,5 op de basisschool, maar in de 1e en 2e haal ik over het algemeen voor wiskunde niet hoger dan een 6, en voor Mens en Natuur ook niet, ik zuig in Frans, en in Duits (dat weet ik nu al) (Nog geen SO gehad) En... Ik faal gewoon. Vroeger was ik de nerd, nu ben ik degene die blij is met een 5,5.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 20:59:
@Emma: ik denk dat zowel dom als slim overkomen niet echt leuk is. Het is beter om gemiddeld te zijn, dan verwacht niemand iets van je. In plaats van dat je cijfers terugkrijgt en iedereen al van te voren denkt dat je minstens een 9 gescoord hebt. Als je dan een keer een 6 hebt, is het meteen een enorm drama. [En als je wel een 9 hebt, ben je een nerd. *rolt met ogen*]

Iedereen vond me eerst best wel een nerd. Ik had wel vrienden, maar ik was toch altijd het kind dat de hoogste cijfers haalden [samen met een jongen, maar die was ziek populair, dus dan was het bij mij toch anders..]
En ik freakte ook altijd uit als ik een cijfer terug kreeg. Ik vond het iets te belangrijk.
Ik haalde vaak negens, maar ook vrij frequent zevens enzo. Maar toch, elke keer was het weer zo 'WAT?! Emma heeft een zeven, dit proefwerk was onmogelijk! Als zij niet eens een negen heeft, moeten we een herkansing krijgen!'
Ongelooflijk overdreven ><

Maar ja. Ik kom nu niet zo slim meer over. Maar dat is meestal niet met schoolwerk. Ik ben gewoon ongelooflijk naief, dus je kan mij vanalles wijsmaken. Blijkbaar heeft de rest van de wereld het dan wel door als iemand liegt, want als ik dan iets als 'ECHT?' zeg, lacht iedereen me vol hard uit.
Daarom geloof ik mensen nu steeds minder snel, maar dat is ook irritant.
En van cijfers verwacht niemand meer iets van me, behalve mijn vrienden. Het is lastig iemands cijfers in de gaten te houden met clusters, dus daar ben ik heel blij mee (:
Laten ze mijn cijfers ten minste met rust ;]
Bovendien, aangezien iedereen andere vakken heeft is het moeilijk vergelijken.

Dude, ik praat te veel.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 sep 2010 - 20:59:
@ Julia: Ik zit dan ook op Atheneum en sommige zien mij ook als een nerd, omdat ik altijd mijn huiswerk maak. En dan leer ik supergoed voor een test haal ik nog maar een vijf of net een zesje. Dus dat is echt irritant.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 20:59:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'
Jij hebt ook nooit geluk met scholen, hè? Dat is gewoon í chterlijk x.x
*heeft medelijden*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 sep 2010 - 21:01:
Mijn laatste basisschool was een ramp. Ik ben meerdere keren geschorst en uiteindelijk hebben ze me maar van school getrapt. [wat ook voor hen beter was, ik zat in groep acht en nog voor de herfstvakantie belden ze m'n ouders met de mededeling dat ik door alle extra stof heen was :' Daarna heb ik nog stof van 1 VMBO-T doorgewerkt, het voelde alleen alsof ik achteruit ging in plaats van vooruit, zo makkelijk was het]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:01:
In groep acht vertelde ik onder andere dat de maan en pluto geen planeten zijn, mét bewijs. Ik werd geschorst. :'
Is Pluto geen planeet ;O?
*voelt zich heel dom*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 sep 2010 - 21:01:
@ Julia: Ik zit dan ook op Atheneum en sommige zien mij ook als een nerd, omdat ik altijd mijn huiswerk maak. En dan leer ik supergoed voor een test haal ik nog maar een vijf of net een zesje. Dus dat is echt irritant.


Ik zí¡t op VWO, ben gezakt naar HAVO door wiskunde, maar op het VWO leerde ik nooit voor repetities en haalde zó een 7 (behalve bij wiskunde, Frans en MenN)
Maar... Ik maakte nooit mijn huiswerk Leraren mochten me daardoor niet zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:02:
Mijn laatste basisschool was een ramp. Ik ben meerdere keren geschorst en uiteindelijk hebben ze me maar van school getrapt. [wat ook voor hen beter was, ik zat in groep acht en nog voor de herfstvakantie belden ze m'n ouders met de mededeling dat ik door alle extra stof heen was :' Daarna heb ik nog stof van 1 VMBO-T doorgewerkt, het voelde alleen alsof ik achteruit ging in plaats van vooruit, zo makkelijk was het]
In groep zes ben ik getest, en toen bleek ik al naar de eerste te kunnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 sep 2010 - 21:02:
Oké. Ik voel me echt dom in vergelijking met jullie.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:02:
@Kirsten: ze vinden je een nerd omdat je je huiswerk maakt? o.o Dat is belachelijk. Hoewel - dat doet "ons" atheneum ook x.x

@Bo: doe maar niet (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:03:
Oké. Ik voel me echt dom in vergelijking met jullie.
Ik moet me dom voelen. Blijkbaar is Pluto geen planeet.
Daar kom ik dan pas op mijn 15de achter.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15