Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #4

Depressie topic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 13 nov 2010 - 21:34:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring...

You will never walk alone <3



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 nov 2010 - 9:17:
Pris, iedereen hier staat achter je en we weten allemaal dat je het kan <3
En we zullen je helpen waar dat mogelijk is.
*Hug*

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 nov 2010 - 17:44:
Maar het kan echt niet lang meer zo. Ik huil elke avond en kan dan niet slapen en echt dagelijks zit ik in mezelf te snijden en op school heb ik totaaaaal geen concentratie meer. Ik staar alleen maar voor me uit en zeg nooit meer wat. Enige plek waar ik nog wordt geaccepteerd en niet vreselijk word genoemd is op die fking kutcomputer. >.<

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 20 nov 2010 - 17:46:
yo. waarwoonje? ikkomjeknuffelen. <3
enalshetnietlangmeerkan,stopdan. hetkan. echtwaar. jemoethet. gewoon. [nee,nietgewoon.] latenrusten.
[damn. ikwoudatik. goedadvieskongeven,enshizzle. waarisDo?]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 nov 2010 - 17:48:
Maar maar, verandering begint bij jezelf, right? Of zeg ik dat nou helemaal fout.
Andere mensen kan je moeilijk veranderen, mensen die andere graag treiteren kan je niet zo 1, 2, 3 veranderen in een heel gevoelig typen, begrijp je?
Maar je kan jezelf wel veranderen, als je dat echt wilt! Je kan je eigen geluk maken, vroeg of laat kan je dat delen met andere <3
Als jij de computer leuk vind, so what? Andere mensen vinden het leuk om buiten te hangen, of te shoppen weet ik veel. Iedereen heeft zijn eigen hobby's.
En ik weet dat jij kan stoppen met jezelf snijden, dat weet ik gewoon.
Make you're own luck and have a great life <3

Edit: Oké dit slaat dus ook nergens op ;x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 nov 2010 - 18:16:
Waarom kunnen alleen mensen op de computer normaal doen. Waarom niet ook gwn irl. Het enige wat nog een beetje happy is is de computer. En mijn lieve kat die me de hele tijd achterna loopt en me wil knuffelen. <33
Ik wil kappen met in mn armen te krassen. Maar ik kan het niet. Het lukt niet. Ik ben slecht en kan ook gwn helemaal niks.

Pris, je bent ní­ét slecht. Ik praat namelijk niet tegen mensen die slecht zijn, ik geef niet om mensen die slecht zijn. En je kan wél wat. And please, stop met jezelf in je armen te krassen. Ookal is dat misschien moeilijk. Van mijn part schreeuw je elke dag de longen uit je lijf, of koop je iets waar je tegenaan kan slaan als je je rot voelt. En als 't echt niet gaat, zijn wij er ook nog altijd voor je. Just try as hard as you can to stop it, okay?
Enja. Iksuckinhelpen. Enzo. But ey, chin up, beautiful. You can do it. I believe in you.
[Letmaarnietopmij. Ikbenwaardeloosalshetomhelpengaat.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 nov 2010 - 18:20:
@ Priscilla: Jij bent prachtig. Punt.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 nov 2010 - 22:16:
Omg, jullie zijn echt lief. <3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 nov 2010 - 0:32:
En Pris, zorg dat je je schaamt voor dat in je polsen snijden. Seriously, toen i khet er over gehad had met mensen durfde ik het niet meer, omdat ze er op zouden lette. En ik schaamde me er voor. En sindsdien heb ik het nooit meer gedaan.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 nov 2010 - 9:58:
Ik schaam me er ook voor maar doe het nog steeds..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 nov 2010 - 10:40:
@Rianne: Dat werkt echt niet bij iedereen.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 nov 2010 - 11:11:
Kayley je hebt je bericht bewerkt
Maar ik zag het wel! ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 nov 2010 - 11:47:
@Rianne: Dat werkt echt niet bij iedereen.


Wel als iemand het weet. Maar waarschijnlijk weet niemand het bij Pris..

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 nov 2010 - 11:54:
@Rianne: Dat werkt echt niet bij iedereen.

Bij veel mensen wel. In de zin van: het vertellen aan een goeie vriend of vriendin, iemand die weet wat je doormaakt en die je vaak ziet. Als je aan die persoon gaat beloven ermee op te houden, helpt het echt. Want je schaamt je ervoor die belofte te breken.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 nov 2010 - 12:28:
Jamaar. Watnou als je niemand hebt als goede vriend/vriendin ofzo.. ?

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 nov 2010 - 12:36:
(...)
Bij veel mensen wel. In de zin van: het vertellen aan een goeie vriend of vriendin, iemand die weet wat je doormaakt en die je vaak ziet. Als je aan die persoon gaat beloven ermee op te houden, helpt het echt. Want je schaamt je ervoor die belofte te breken.


Dat bedoelde ik ja.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20