Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #4

Depressie topic #4

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 13 nov 2010 - 21:34:
Lucht je hart. Wij zijn er voor je.
Deel hier je pijntjes en problemen. Alles is welkom, van een gevallen koekje tot een traumatische ervaring...

You will never walk alone <3



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 19:54:
Je wil toch niet zeggen dat je moeder zegt dat je dik bent? o:

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 15 nov 2010 - 19:56:
Mijn moeder spreekt me juist tegen als ik mezelf dik vind..
Maar toch vind ik het nog steeds. Maar ik vind mezelf ook gwn vreselijk. -.-

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 15 nov 2010 - 20:07:
Je wil toch niet zeggen dat je moeder zegt dat je dik bent? o:

oh. jawel.
ze heeft me zelfs een weegschaal voor mijn verjaardag gegeven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 20:09:
@Renate; ohmeinGótten. Dat is, dat is, dat is. O.O
Dat is echt ernstig.
En nou ja, ik heb je alleen op foto's gezien, maar toch, ligt het aan mij, of ben je helemaal niet dik? o.o

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 nov 2010 - 20:10:
(...)
oh. jawel.
ze heeft me zelfs een weegschaal voor mijn verjaardag gegeven.

what. thefuck? o.o
datisecht. echt. whoa. o.o
wateen. [wacht. magikjemoederuitschelden? isdaterg? I;]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 nov 2010 - 20:13:
(...)
oh. jawel.
ze heeft me zelfs een weegschaal voor mijn verjaardag gegeven.

Dat is zo fckng lullig! O_O

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 15 nov 2010 - 20:18:
maar nu zegt ze wel minder vaak zulke dingen.
maar wel zo subtiele stekken, en bluh.
gisteren nog; mijn broer en ik hadden ruzie omdat ik naar mijn programma wou kijken & hij heeft een tv op zijn kamer maar was te egoïstisch om naar boven te gaan en eiste dus de tv in de living op. *typische broer & zus ruzies dus* En toen zei die aan tafel, met mijn mama dus bij; 'ik ben tenminste niet dik' *lekker volwassen natuurlijk ook* & toen zei ik; 'maar ik ben tenminste niet dom' *nouja, wat hij zei kwetst mij sowieso en dat weet hij & ja, dan reageer ik ook kinderachter. en hij's eigenlijk ook echt dom (a)* En mijn mama zit erop te kijken en zegt dan; 'Renate, da zegt ge niet'
maar mijn broer mag wel zeggen dat ik dik ben. fijn.
tfoe, da's allemaal kinderachtig en belachelijk; maar als ge elke week wel zo 'subtiele' hints krijgt, sleept da wel mee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 20:24:
Ja, nee, dat is wel begrijpelijk.
Dat het pijn doet, en dat je er dan mee gaat zitten en zo.
Maar ik snap nog steeds niet dat ze jou dik noemt. o.o

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 15 nov 2010 - 20:25:
maarjebéntookgewoonhelemaalnietdik. o.o

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 15 nov 2010 - 20:35:
maar ik ben ook niet slank.
maar weetje, ik zou daar best mee kunnen leven.
want ik denk echt niet dat het mijn leven moeilijker maakt.
maar door mijn ma en dergelijke heb'k het daar tot kort echt supermoeilijk mee gehad & da was wel beter door vrienden en een vriendje en alles.
maar nu dat alles zo wa instort, komen al die gevoelens van 'ik moet afvallen, ik ben dik etc' terug naar boven. en bluh.
ik vind fanfic leuk. want zoiets durf ik nooit tegen iemand in reallife zeggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 20:38:
Maar weet je wat het ook is, tegenwoordig ben je pas dun of slank of mooi als je maatje zero hebt, en kom op, dat is ten eerste héél lelijk, ten tweede vreselijk ongezond en ten derde gewoon echt absurd. Dat zou je niet eens moeten wí­llen hebben vind ik.
En nou ja, weet je, verder snap ik het eigenlijk wel. Dat als iemand dat zo vaak zegt, en je voelt je toch al onzeker om weet ik veel wat voor reden, dat je je er druk om gaat maken, maar...
Als je nu gewoon van ons aanneemt dat het nergens voor nodig is? Buiten dat je niet dik bent, ben je al héél mooi. <3
Makkelijker gezegd dan gedaan, I know. Maar toch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 nov 2010 - 20:39:
@ Renate: Wat ongelooflijk kut voor je. Ik zou dat echt niet kunnen, met iemand moeten leven die dat soort dingen over me zegt. Niet dat ik nu een band heb met mijn moeder, maar alsnog. Jouw moeder gaat écht te ver. Precies wat je zelf zegt, hoe dik iemand ook is, zoiets mag niet gezegd worden.
& ik geloof niet dat jij dik bent. Niet dat ik jou ooit gezien heb, maar volgens mij ben ik laatst nog langs een paar foto's gekomen en die vond ik oprecht heel erg mooi. En je bent zeker niet dik.

Ik krijg ook regelmatig te horen dat ik te dik ben, alleen vaak van verschillende personen. Bijvoorbeeld toen ik het een keer had over bikini's, want ik moest zwemmen met gym. Ik zat zo van: 'Jaa, maar ik zie er no way op tijd goed uit!' Aangezien ik maandag had gehoord dat ik vrijdag moest gaan zwemmen. Ze wist dat ik er vrij onzeker over ben, toch zei ze: 'Ja, inderdaad!'. Die week [allemaalvóórhetzwemmen] vond ze het nodig om nog twee keer te zeggen dat ik te dik ben, steeds op een andere manier. Die zwemlessen heb ik continu met mijn armen voor mijn buik rondgelopen. Ik heb zelfs meegedaan met een wiskunde wedstrijd opdat ik een keer een uur eerder weg zou mogen.

Eigenlijk vind ik denk ik nog wel het ergst dat het vaak verschillende personen zijn. Anders zou ik mezelf nog wijs kunnen maken dat het aan die ene persoon ligt.

*sigh* Het is zo raar allemaal om dan hier het tegenovergestelde te horen.

@ Bodine: Ik snap dat het je irriteert, maar ik wilde het gewoon even kwijt. En mijn gedachtes werken af en toe een beetje raar, dus misschien lijkt het alsof ik ongelooflijk zeur, maar voor mij is het logisch.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 20:42:
@Emma; ja, okee. Ik snap dat ook wel. ^^
Maar het viel me gewoon even op hoeveel mensen zichzelf te dik vinden, en dan moet ik ook maar eens tien kilo kwijt gaan raken, want jullie zijn sowieso allemaal way dunner dan ik.
En verder is het bij jullie eigenlijk niet eens zo dat jullie jezelf te dik vinden, maar meer dat anderen het vinden, en het zo vaak zeggen dat je het overneemt.
Het was eigenlijk meer in het algemeen bedoelt, dan naar jullie. Je moet er serieus maar een keer op letten hoeveel mensen zichzelf dik vinden, hoe dun ze ook zijn, en dat ze dat vaak alleen doen om aandacht te trekken, omdat ze denken dat ze dan interessant zijn omdat ze dan om d'r uiterlijk denken of wat dan ook. Na ja, snap je wat 'k bedoel? ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 nov 2010 - 20:45:
@ Bodine: Jij bent twintig keer dunner dan ik!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 nov 2010 - 20:46:
Nee, dat ben ik niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14