Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:



“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui



Vrijdag 20.00 eerste lynch



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 18:26:
@Josette; ik blijf bij haar omdat ik er heilig van overtuigd ben dat ze een badsider is.
Natuurlijk, ik maak mezelf zo verdacht, maar ik ben er dus bijna zeker van dat ze een badsider is, dus ik zet dat graag op het spel als dat betekent dat er een badsider uit gaat.

En over Pline, die is in geen enkel potje echt actief, ik had haar de vorige keer al een waarschuwing gestuurd daarover... Ik snap eigenlijk niet echt waarom ze nog mee doet als ze toch weer inactief gaat zijn. Maar goed.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 18:28:
(...)
Ze zei bij het inschrijven toch dat ze zou proberen wat actiever te zijn? Maar... Tja.

Nhh. Nu weet ik dus niet meer op wie ik ga stemmen.
Bodine niet, want zo verdacht vind ik haar eigenlijk niet.
Elise misschien, want ze bleef zo bij Bo hangen.
En heel misschien Suki, maar daar ben ik niet meer zo zeker van.

Dus ik denk dat ik op Elise ga stemmen, tenzij er de komende anderhalf uur nog iets gebeurt dat mij eens flink opnieuw laat denken.
Als je me verdacht vind... dan kan ik daar niet echt iets aan doen, behalve je vertellen dat ik in het eerste topic een aantal hints heb achtergelaten over mijn rol. Ik weet alleen niet echt of ze heel erg duidelijk waren... Hmm.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 18:31:
Ik zie nog steeds niet waarom een onactieveling nu gebruik ik weer dat waarschijnlijk niet bestaande woord! meteen een badsider zou zijn, want toen ik Badsider was, was ik niet minder/meer actief dan normaal.
Ik blijf bij Bo. We zien na de Lynch wel hoe en wat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 18:32:
@Rosalie: Ik denk dat het inactieveling is. XD
Verder moei ik me niet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 18:32:
Wie zei dat een inactieveling meteen een badsider was?
Ik bedoelde gewoon dat iemand... Josette geloof ik, vroeg waar Pline nou was, omdat die dit hele potje nog niets, of nauwelijks iets, gezegd heeft. En daar antwoordde ik dat dus op. Ik zeg dus helemaal niet dat ze badside is, gewoon dat ze zo inactief als de nete is. ^^

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 18:33:
Oh, oeps..

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 18:34:
Nee, maar ik bedoel dat ik-weet-niet-meer-wie net zei dat ze waarschijnlijk op Pline zou stemmen omdat ze inactief is, maar daar zie ik niet echt een reden voor. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 18:36:
Oh. Dat doet ze dan waarschijnlijk omdat Pline sowieso inactief is, dat het dan dus niet uitmaakt op wie ze stemt, omdat diegene niet weet op wie ze moet stemmen. (If that makes sense...)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 18:36:
Dat was Suki....

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 18:37:
Dan zou ik eerder randommen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 18:39:
Dan zou ik eerder randommen.

misschien heeft ze dan ook wel gedaan en kwam dat eruit...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 18:39:
Oh, wauw, wat ik tegen Julia zei, over dat ik een hint had achter gelaten. Hij is eigenlijk best wel heel erg duidelijk. ö

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 maart 2011 - 18:40:
Ik ben ZO dom *facepalm*
Ik snapte Suki's hint uit het vorige topic pas na een half uur x.x
In ieder geval.
Nu op zoek naar die andere.
Ik ben echt hint-blind of zo.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 18:41:
heb ik niet gedaan. ik heb haar gekozen omdat o.o ze idd er niet is heb je toch niks aan. en hopelijk is ze een badside XD is het tweevliegen in een klap BAM

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 20 maart 2011 - 18:42:
Ik ben weer thuis, trouwens! (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11