Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:



“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui



Vrijdag 20.00 eerste lynch



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 19:42:
Ik vind een aantal mensen verdacht. En ik weet eigenlijk niet precies waarom, dus zodra ik een degelijke theorie heb post ik die gelijk...

En over die theorie van Sarita en dat Geesje verdacht zou zijn... dat snap ik even niet. En eerlijk gezegd zie ik dus niet in waarom ze verdacht zou zijn, ze heeft het hele spel nauwelijks nog wat gezegd.
En over dat ze Sarita misschien zouden lunchen... waarom zouden ze? Haar theorie is niet echt doorslaggevend, niemand is echt beschuldigd van badsider zijn...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 19:47:
Oh, en, nu ik de theorie nog eens lees, dat een paar mensen niet op Bo hebben gestemd, zou niet automatisch betekenen dat ze badsider zijn, badsiders zullen vast wel met de anderen mee gaan om zelf veilig te blijven.
Ook al vind ik Josette wel verdacht. Ze stelt niet echt theorieën op, gaat eigenlijk een beetje mee met de theorieën die anderen opstellen... Ik weet niet precies waarom ik haar nou verdacht vind, dus als ik daar achter ben zal ik het laten weten. ^^'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 maart 2011 - 19:49:
Ik vind ook een aantal mensen verdacht, en dat komt door het stemmen.
Dat Suki op Pline stemde, snap ik, want dat heeft ze ook min of meer uitgelegd.
Dat Josette en Geesje daarin meegingen, is dan weer wat anders. Stiekem kan ik dat niet echt uitleggen. ;x Maar ik hoop gewoon dat iemand het snapt.
En dan is er nog Kol, die volledig afwijkend stemde, wat ik - hoewel ze het wel probeerde uit te leggen - ook niet echt snap.

De mensen die niet hebben gestemd laat ik maar even buiten beschouwing, want door iemand als Bo waren zij vast wel aangespoord te lynchen, denk ik zo.

En ja, ik zeg hier maar even wat ik denk, voor ik de volgende ben die zo opgegeten word o.o

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 21 maart 2011 - 19:54:
@Julia; okay. ikgahetbeteruiteleggen.
ehm.
ja.
wacht.
ikkoninfeitestemmenopSukiofBo,maar. ikdachtnietdatBohetwas, omdatikBogeloofdetoenzezeidatzegewooneenactiefpotjewilde, endaaromzovreemd-ishdeed. enikdachtooknietdatSukihetwas, gewoonomdatikdatdacht, gewoonomdatikhaarnietverdachtvond. en. ikmoesteigenlijkheelerghuiswerkmaken,toen, dusikhebmaargewoonrandomgestemd. ^^
[eerstwildeiknoggewoonnietstemmen,maarikdacht. datisraar. wantikwasergewoon. zegmaar.]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 19:58:
@Julia; van Geesje kan het nog zijn dat ze het topic niet helemaal heeft doorgelezen (omdat ze weg was... dacht ik) en daarom maar gewoon op Pline ging omdat ze in de laatste paar pagina's werd genoemd. Maar ik weet het dus niet zeker, voor nu vind ik Josette verdachter.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 maart 2011 - 20:01:
Koning Louie slingerde door de jungle, op zoek naar een slachtoffer om te boeten voor de dood van Shere-Khan. Elke liaan veerde mee, tot hij die ene wilde pakken en naar beneden viel. Dit was geen stuk liaan, maar een slang. Angstig dook koning Louie weg en ging op zoek naar een ander slachtoffer.
In zijn haast liep hij te snel over de grond heen en struikelde over iets. Hij stond op en keek om zich heen. Hij kon niet achterhalen waarover hij was gevallen, maar het was iets levends. Toen hij de blaadjes achter hem hoorde ritselen, sloop hij daar naartoe en zag hij de dader van zijn vak, een kleine springrat.
“Chikai, kun je mij dit ook leren?”¯
“Maar natuurlijk”¯
Louie zag de rat achteruit lopen, een aanloop nemen en over een boomstronk springen. Toen de rat weer terug was, sloop Louie naar de boomstronk toe en ging gedekt zitten.
“Kun je het nog een keer voor doen?”¯ hoorde Louie de ene kleine rat zeggen. Toen hij geconcentreerd luisterde, hoorde hij de rat achteruit lopen en een aanloop nemen en daarna springen. Net nadat Chikai over de boomsprong sprong, kwam koning Louie te voorschijn en pakte Chikai uit de lucht. Hij drukte zijn keel dicht en voelde hoe het leven langzaam uit het beestje in zijn handen liep.
“Drie neer, nog acht te gaan.”¯ Terwijl Louie dit zei, draaide hij zich om en keek de kleine springrat aan. Deze bedacht zich niet en rende weg, op weg naar een veiligere omgeving.


xSoParanoid is vandaag geluncht, zij was een Tovenaar.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 20:03:
ik stemde op Pline, omdat ik Bo niet echt verdacht vond, vooral omdat ik dacht dat ze het potje leven in wilde blazenwaardoor ze suki verdachtmaakte, om iets wat niet echt normaal is

en ik ben niet zo goed in theorien maken, probeer het wel, maar tegen de tijd dat ik die dan weer af heb ligt diegene er al weer uit..... dus dan heeft het geen zin om die te posten... en om te stemmen moet ik dan iets en probeer met de theorien die er dan staan mee te gaan.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 20:04:
Hmm... gelukkig is was ze maar een tovenaar...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 maart 2011 - 20:04:
Buh. Nou ja. Gelukkig geen special.. Maar dan had ik de hint dus toch goed begrepen. (hij was ook wel erg duidelijk. x'D)
Ps, ik weet het, een beetje off-topic, maar wie schrijft de fluffs eigenlijk? Kay of de host van dit potje? (ben ff haar naam vergeten.)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 20:05:
RIP Suki....
gelukkig maar een tovenaar en geen special

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 20:07:
@Josette; maar, je zegt het zelf al, ze maakte Suki verdacht om iets wat echt niet normaal was, hoe kon je haar dan niet verdacht vinden?
Oh, wacht, ik herinner me dat je eerst wel op Bo zou gaan stemmen. Tenminste, denk ik, tenzij mijn geheugen me in de steek laat, je switchte steeds van Bo niet verdacht vinden, naar haar wel verdacht vinden, enzovoorts.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 20:07:
Buh. Nou ja. Gelukkig geen special.. Maar dan had ik de hint dus toch goed begrepen. (hij was ook wel erg duidelijk. x'D)
Ps, ik weet het, een beetje off-topic, maar wie schrijft de fluffs eigenlijk? Kay of de host van dit potje? (ben ff haar naam vergeten.)


dat weet ik niet, maa wie je bedoelt is Angela

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 20:08:
Ik twijfelde nogal ja, voornamelijk omdat ik, zoals ik al eerder zei, ook ooit zo'n domme actie heb gedaan toen ik tovenaar was.... en diegenie die ik aanviel (in dit spel Suki) een wolf was toen....
en dat bracht me aan het twijfelen, zo van zou dit ook zo zijn?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 maart 2011 - 20:11:
@Josette; dat snap ik even niet...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 maart 2011 - 20:11:
Oh, sanks. :'
Ik moet de namen echt een gaan onthouden..
Ik weet jou echte naam trouwens volgensmij ook niet. Hoe heet jij nou ookal weer?
Josette toch?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18