Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:



“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui



Vrijdag 20.00 eerste lynch



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 20:49:
2. Anders kon ze haar stemmen wel door sms'en naar iemand zo dat ze toch nog kon stemmen.

zover ik weet hadden we dat geprobeerd maar lukte dat toch niet..... omdat ze geen telefoon mee mocht..?? of faal ik nu heel hard..

en ik stemde niet op Bodine omdat ik weer aan het twijfelen werd gebracht.... al kan dat wel verdacht overkomen

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:52:
@Josette
ze mocht wel een telefoon mee hebben

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 20 maart 2011 - 20:53:
@Josette
ze mocht wel een telefoon mee hebben


Ik mocht mijn mobiel mee, dat klopt. Maar meenemen en gebruiken zijn twee verschillende dingen, Sarita.
Ik mocht hem mee vanwege mijn vader, maar de rest niet. Dus ik kan ook niet constant lopen te SMSen. Dat is enorm lullig tegenover de rest.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 20:53:
@Josette (dat is toch realMe?): hoezo twijfelde je dan?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 20:55:
Sarita o.o you theorie is kinda very good actually.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:55:
Damn morgen ben ik vast dood -zucht-

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 20:56:
ja dat ben ik....
nou omdat Bodine er wel vaker zo bovenop zit actief is, misschien was dit weer zo'n actie...
en in een eerder potje deed ik ook ooit zo'n actie en diegene die ik zo aanviel bleek een wolf te zijn....

ik weet het nu ik terug kijk slaat het nergens op

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 20 maart 2011 - 21:47:
Hoi mensen die aan dit spelletje meewerken, ik ben weer terug! Ik hoop weer actief mee te hosten en dit misschien wel net zo goed te doen als Kayley!! Sorry voor mijn afwezigheid maar ik ga dat weer proberen goed te maken!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 21:51:
@Angela oh je hebt zoveel gemist maar goed dat je niet mee doet :'D

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 20 maart 2011 - 21:54:
Is idd goed dat ik niet mee doe, maar ach, ik hoop nu weer actief mee te doen, althans de dagen die ik kan, want moet Kay nog even spreken over het aankomende weekend (a)

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 20 maart 2011 - 22:12:
Ik had gestemd via een PB hoor... (en dat was niet op mezelf)
XxX

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 22:19:
Ik had gestemd via een PB hoor... (en dat was niet op mezelf)
XxX


Heb je hem wel naar Kayley gestuurd?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 13:34:
Damn morgen ben ik vast dood -zucht-


Ik weet dat zo net nog niet.... als je er nou naast zit zullen ze je laten leven waarschijnlijk omdat je geen bedreiging voor hem vormt.......
al kunnen ze je ook lunchen omdat we dan gaan denken dat je goed zat.... en er eigenlijk totaal langs zit....
sorry als dit niet zo opbeurend is.....

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 21 maart 2011 - 17:18:
^^ ik hoop dat mn internet het nog doet T__T voordat ik de kans heb om uberhoud te kunnen stemmen?!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 maart 2011 - 17:20:
we hoeven morgen toch pas weer te stemmen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17