Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 16:15:



Meer bananen! schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom! gromde hij.
Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli? hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.
Deal! schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. Ah, bananen! zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.


Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.


Deelnemers
1. realMe Opperbadsider
2. Bodine Wolf
3. Rosie16
4. xSoParanoid Tovenaar
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine Waarzegger
9. neversay
10. xEmma Tovenaar
11. Geesz Wolf
12. KolaLollie
13. NaNaa Tovenaar
14. Pline


Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)

1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui



Vrijdag 20.00 eerste lynch



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 maart 2011 - 20:03:
1. realMe - Pline
2. Bodine - neversay [5]
3. Rosie16 - Bodine
4. xSoParanoid - Pline
5. Eliros - Bodine
6. MoonRocker - Bodine [1]
7. xDevilBitch - Bodine
8. Mine - Bodine
9. neversay - neversay [2]
11. Geesz - Pline
12. KolaLollie - MoonRocker
14. Pline - Pline [4]

De dood van Rikki-Tikki-Tavi werd al snel opgemerkt door een van zijn vrienden, Balou de beer. Die trommelde zoveel mogelijk dieren uit het bos op. Dit konden ze niet laten gebeuren!
Tabaqui ging enkele apen 'helpen' bananen zoeken voor als Koning Louie zou terug keren - eigenlijk ging hij hen gewoon tegen werken en bowling spelen - waardoor Shere-Kan zo goed als alleen in het kamp zat. Hij knabbelde genietend op een klein botje dat er nog van Rikki-Tikki-Tavi over was.
Plots werd hij omsingeld door allemaal dieren, met Hathi vlak voor hem. De olifant verkocht hem een schop, waardoor hij werd weggekatapulteerd, en botsend over de stenen weer tot stilstand kwam. Voor hij goed en wel weer bij positieven was, wikkelde Kaa zich om hem heen en wurgde hem.
Dat zal je leren! gromde Jacala en nam Shere-Kan in zijn grote bek. En nu ben je mijn avondmaal.
Alle dieren liepen zingend weg, Jacala ging in de rivier Shere-Kan verder oppeuzelen.


Bodine is vandaag gelyncht, zij was een Wolf.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:05:
Yeah, ik heb toch goed gestemd!

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 20:05:
OO YEAH OO YEAH! Bodine was het dus! wel GO ELISE XD

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 20:06:
Yes een wolf eruit......

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 20:06:
YAY!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:07:
Elise je bent onze held.

-nu ga ik mijn lijstje bij werken-

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:08:
Ik heb nu 3 mensen die ik verdenk van Badsideheid

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 20:09:
Ik heb nu 3 mensen die ik verdenk van Badsideheid

tell us....

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 20:09:
who :Ãâ? of ja zeg maar niet anders killen ze je ..

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:10:
Ik wil het wel vertellen, maar als ik goed zit ben ik morgen weg.
Dus daar zit ik niet op te wachten. Jullie horen het van mij als ik het zeker weet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 20:11:
@Sarita; wie verdenk je?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:11:
@Elise zoals ik hier boven zeg. Je hoort het van me als ik het zeker weet

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 20:12:
Ja, maar toen ik dat bericht plaatste stond dat bericht er nog niet. xP

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 20:14:
Oh oke haha :'D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 maart 2011 - 20:15:
Oh my god. Ik ben straal vergeten te stemmen. Moet ook nog alles teruglezen en en...
Anyway, een wolf weg. Nu al. Beloofd veel goeds ;D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15