Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 8 april 2011 - 20:16:
Omg, ik heb het idee dat ik niet kan schrijven. Ik heb iets. Iets slechts, ik kan niet langer woorden op papier zetten zodat het mooi lijkt. Ik heb het gevoel dat ik terug tien ben, en zo schrijf. En dat voelt echt VERSCHRIKKELIJK.
crisis

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 april 2011 - 20:20:
*aai*
Iedereen heeft wel eens een dip in zijn/haar schrijven, daar kan je niet omheen, en dat heeft niets te maken met hoe goed of slecht je bent. Like, Captain zal vast ook wel eens writer's block hebben of een moment waarop ze niets goed op papier krijgt. Maak je niet te druk, ga even iets anders doen, glas drinken, met de kat knuffelen [geen idee of je een kat hebt, maar je snapt me wel]. Het komt wel weer terug. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 22:10:
My family sucks monkeyballs.
Na het SP-concert zijn ze er zopas ook nog eens in geslaagd mijn verjaardag te verneuken. Yas zou de 15e al komen, en guess what? Nu moet ik opeens de 15e thuis zijn om deftig en gezellig te doen en champagne te drinken en om middernacht mijn cadeautje open te doen. WHATTHEFUCK. Hoe oud ben ik, twaalf?? Ik word 21, for the love of CHRIST! LAAT ME MIJN EIGEN VERJAARDAG PLANNEN! MET MENSEN DIE IK WEL LEUK VIND! AAAAAAAAARGH!!

-ik ga even met iets gooien-

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 april 2011 - 22:15:
Gooi met mij! Ik blijk ontstressend te werken. En en mag jij niet je eigen verjaardag plannen? En moet je deftig en gezellig doen? Medelijden o.o -plethug-

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 8 april 2011 - 22:21:
Nu moet ik huilen ;_;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2011 - 22:26:
Héérlijk, verbouwen. Er is hier dus geen enkele tas in huis waar ik mijn zooi in kan stoppen. Hoe moet ik mijn spul nu in godsnaam meekrijgen naar Kol?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 april 2011 - 22:26:
Ik word gek van mijn keel- en neuspijn. En hoofdpijn met hoesten, dus dat wordt morgen veel keelsnoepjes en zakdoekjes en zo meenemen. En aspirine's.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 22:32:
Gooi met mij! Ik blijk ontstressend te werken. En en mag jij niet je eigen verjaardag plannen? En moet je deftig en gezellig doen? Medelijden o.o -plethug-

Gast. Ik word 21, en ik moet het vieren met mijn ouders en mijn zusjes (waarvan ik er 1 absoluut niet kan uitstaan), en wss met mijn grootouders. Op restaurant, of thuis, dat is nog niet duidelijk. En ik moet een jurk aan en mijn haar moet worden gestreken en "doe je oorbellen in, maar je laat dat tweede gaatje eruit!", en "waar zijn je pumps?", en "knip je nagels toch niet zo kort", en "lach toch eens mooi voor de foto". Ik moet mijn laatste definitieve mijlpaal vieren door de hele avond rond te trippelen als de Dolce&Gabbana-fantasie van mijn moeder en mijn tandjes bloot te lachen en champagne te drinken en van alle hapjes af te blijven (want oma is wereldkampioen ongepaste opmerkingen maken over mijn gewicht), en om middernacht moet ik mijn cadeautjes opendoen, en tussendoor moet ik intelligente gesprekken voeren over 'mijn studies', 'mijn toekomst', en "heb jij nu nog steeds geen vriendje?".
Dus geloof me, je wil jezelf nu niet aanbieden als gooi-en-smijt-object, want ik doe het gewoon.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 april 2011 - 22:42:
Ga dan met Rebecca Black gooien? En mw. Moet ik langskomen met een koekenpan die dag?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 april 2011 - 23:03:
@Do: en je mag vast niet deftig doen met Yas? Arme jij. Dat is echt klote. En als je niet gaat, trouwens? ;x

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 8 april 2011 - 23:04:
@Do; ohneenietdatsoortdingen. ._.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 23:14:
@Do: en je mag vast niet deftig doen met Yas? Arme jij. Dat is echt klote. En als je niet gaat, trouwens? ;x

Jullie kennen mijn familie niet. Dat is niet echt een optie.
Kijk, mijn ouders zijn best wel geschift. Soms. Vaak. Op een niet-leuke manier. Soms ook op een leuke manier. Maar de laatste tijd steeds vaker op de levensverpestende manier. En ik ben eigenlijk heel beschermd opgevoed. Het kan wel lijken alsof ik veel vrijheid heb en dat ik een eigen leven heb, maar in werkelijkheid lig ik waarschijnlijk veel strakker aan de ketting dan de meesten onder jullie.
Dus nee, als mammie zegt "zitten en pootjes geven" kan ik wel staan schreeuwen en weglopen naar Gent of naar vrienden, maar uiteindelijk wint ze wel. Want ik ben volkomen afhankelijk van mijn ouders, vooral financieel. Zij betalen mijn studies, ik woon officieel nog thuis, mijn nieuwe studentenkamer is in een huis dat mijn ouders gekocht hebben, zij betalen mijn doktersrekeningen en mijn medicatie, ik krijg zakgeld, mijn moeder regelt al mijn administratieve rompslomp van de bank... Ik ben al mijn hele leven het zorgenkindje en mijn ouders kunnen dat beeld niet loslaten.
Dus ik hang aan hen vast, toch nog zeker een paar jaar. En dat wil zeggen dat ik me moet gedragen, want de laatste tijd voert mijn moeder steeds vaker de druk op wanneer we ruzie hebben. Ze slaat me dan letterlijk om de oren met de realiteit waar ze me al mijn hele leven voor afschermt, om me net genoeg schrik aan te jagen dat ik weer naar huis ren.
Fijn. Echt fijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2011 - 23:53:
@Captain, *plethug*

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 april 2011 - 12:33:
o.o Do dat is wel heftig. iemand in mijn klas heeft precies zo probleem zij had zegma een vriend van 23 en zij is 15. en ja. ze had gerookt binnen en toen zei haar vader dat ze het huis uit moest. en dat ze kon blijven als ze het uitmaakte met hem dus heeft ze het uit gemaakt voor hun maar volgens mij moet ze nu nog steeds het huis uit. maar ik bedoel dat zij ook ouders heeft die geloven in het perfecte beeld wat ze absoluut niet heeft..

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 10 april 2011 - 10:42:
-megaplethug-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14