Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 10 april 2011 - 16:26:
Godsamme. Onze school is niet vrij op Goede Vrijdag ><

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 10 april 2011 - 16:27:
Ik ook niet, maar dan loop ik volgens mij nog steeds stage, dus het maakt niet zo veel uit. xd

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 april 2011 - 0:37:
Mijn God, dit was de kutdag van de eeuw en ik overdrijf deze keer niet. Ik heb me in geen maanden zo rot gevoeld als nu en er is niemand meer online en ik heb geen gsm en ik wil me gewoon onder mijn deken verstoppen en wensen dat ik die hele dag kan terugspoelen en overdoen en -ARGH!
-stop de wereld, ik wil eraf.-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 april 2011 - 14:19:
Mijn God, dit was de kutdag van de eeuw en ik overdrijf deze keer niet. Ik heb me in geen maanden zo rot gevoeld als nu en er is niemand meer online en ik heb geen gsm en ik wil me gewoon onder mijn deken verstoppen en wensen dat ik die hele dag kan terugspoelen en overdoen en -ARGH!
-stop de wereld, ik wil eraf.-


wat is er allemaal gebeurd, Do?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 18:10:
Godsamme. Onze school is niet vrij op Goede Vrijdag ><

Die van ons ook niet.

Ik heb hoofdpijn. Niet normaal. En ik ben zo moe, ik zou op m'n toetsenbord in slaap kunnen vallen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 april 2011 - 18:59:
- mijn familie doet al tijden achterlijk tegen mij, dus dat zat al hoog.

- het was supermooi weer, en Bart vroeg of ik naar Deinze kwam, dus ik vraag aan mijn moeder of ik haar auto mag gebruiken. Dat is niet zo vreemd, ik mag wel vaker de cabrio nemen. En ik zeg erbij -en dat weet ik 100% zeker!!- dat het laat kan worden, maar dat ik zeker thuis kom slapen. Dus mama zegt oké.

- vlak voor ik vertrek realiseer ik me dat ik geen zonnebril heb, dus ik vraag aan Heleen of ik een bril mag lenen van haar. "Nee, ik heb er maar twee en deze wil ik zelf opzetten." "En die andere dan?" "Ja HALLO, dat is mijn Gucci, alsof ik die aan jou geef." "Zet jij dan die Gucci op en geef mij dat plastic supermarkt-ding dat jij nu op hebt? Ik moet rijden en ik heb een bril nodig." "Nee, ik draag deze want die Gucci past niet bij mijn bikini." "Fijn. En die witte bril van vorig jaar? Kan ik die dan lenen?" "Nee, want die heb ik niet meer." -LIAR! Vorige week was ik op zoek naar een kabeltje van mijn camera en ik weet for a fact dat ze minstens 7 zonnebrillen in haar lade heeft, maar als ik dat zeg begint ze van WAAROM KIJK JIJ IN MIJN KASTEN?? dus ik laat het daar dan maar bij. Rotkind.-

- ik dus brilloos naar Deinze gereden, 3 net-niet-ongelukken omdat ik geen steek zag. Bart geeft me vervolgens zijn peperdure Ray-Ban zodat ik toch netjes verder kan rijden.

- Bart ingeladen, Bart sms'jes doen sturen naar Elisa en Jolien, en dan naar Stef gereden. Stef in de auto getrokken en met het dak open en de muziek achterlijk hard over de snelweg naar Gent. Best part of the day.

- naar Elisa gereden. Bitter weinig respons en zeer onenthousiast onthaal. Ze wilde wel mee gaan rondjes rijden, maar ze moest nog afwassen en koken en opruimen en de hond uitlaten, hint hint. Dus Bart neemt de riem en gaat met Bowie naar het pleintje, en Stef en ik beginnen aan de afwas.

- Jolien komt ook aan, super slecht gehumeurd. Knor, zeur, klaag, ik zat nog in mijn pyjama, waarom moest ik hierheen komen? Ook hallo. Ondertussen zijn Stef en Bart en ik nog steeds klusjes aan het doen.

- alles is klaar (ik herinner mij ook geen bedankje, maar dat terzijde), en dan komt de vraag der vragen: "Wat gaan we doeeeeeen?" Probleem, in die cabrio passen maar 4 mensen. Dus we kunnen de auto laten voor wat hij is, en met z'n vijven ergens een paar uur in het gras gaan zitten. Bart vertrok vanochtend naar Rome dus die moest om 21u ten laatste thuis zijn, en het was al 18u30 ofzo door die hele afwastoestand. En Stef en ik hadden intussen al halvelings het plan opgevat om 's avonds nog iets leuks te gaan doen, terrasje ofzo, misschien Bryan en Davy opzoeken (Bryan is Stef z'n vriendje en Davy is zijn tweelingbroer).

- maar dus, wat gaan we doen? Niemand komt met inbreng, en dan opeens Elisa "We kunnen naar zee rijden." Beetje vreemd plan als het al zo laat is en we met een te kleine auto op baan zijn, maar goed. Bart brengt voorzichtig aan dat hij op tijd naar huis moet, en Jolien doodleuk "Dan brengt Dorien jou nu eerst naar huis en komt ze terug om ons op te halen en rijden wij dan naar zee." Ten eerste: benzine? En ten tweede: grof much? Alsof Bart expendable is. En ik ben geen taxi. Plus, Jolien vond dat we sowieso pas na 20u naar zee konden vertrekken, want om 20u kwam haar moeder thuis en die wilde ze per sé eerst zien. Dus moesten wij maar tot die tijd iets anders doen. Maar niet te leuk! En we moesten haar daarna ophalen! Maar toen Stef suggereerde dat we (=hij en ik) misschien naar Bryan thuis konden gaan, toen wilde ze haar moeder opeens niet meer zien. En toen ik daar weer aan toevoegde dat we met Bryan erbij niet terug naar Gent konden rijden omdat we dan weer met 5 zouden zijn, zei ze "Dan blijft Elisa maar hier en ga ik mee naar Bryan nadat jullie Bart thuis hebben gebracht." Toen was ik het al een beetje beu aan het worden.

- om de vrede te bewaren zegt Bart dat hij anders wel gewoon naar huis kan gaan met de trein, zodat wij met z'n allen in de auto kunnen. Maar dat vond ik dan weer belachelijk, want zijn trein ging mega laat met de weekendregeling, en dan moest hij vanuit het station nog een bus nemen naar huis, terwijl ik hem eigenlijk was gaan ontvoeren en ik had beloofd aan zijn ouders dat ik hem thuis zou brengen. En Stef trouwens ook, want die woont nog verder. Dus toen ik met zoveel woorden liet merken dat ik geen zin had om van Deinze nog eens terug te keren naar Gent om weer dezelfde wat-gaan-we-doen-discussie te voeren, hebben ze zich met z'n drieën op de achterbank geperst. Heb ook Jolien moeten vragen om achteraan te gaan zitten zodat we niet de twee jongens samen achterin moesten persen met Elisa. Jolien is de kleinste en de dunste van ons vijven dus dat vond ik geen rare vraag. Weer blazen en zuchten.

- eindelijk op weg, met het dak dicht zodat Bart kon wegduiken als er politie passeerde. Stef en Bart en ik onze uiterste best doen om sfeer te maken, maar dat lukt niet echt als er op de achterbank twee zombies zitten te zwijgen. Dus na een tijdje geven we het dan maar op. Elisa heeft alleen haar mond opengedaan om te zeuren dat ik te snel reed. 124 waar ik 120 mag, give me a motherfucking break. Oh, en eenmaal in Deinze zaten zij en Jolien rond te kijken en vroegen bij iedereen die ze op straat zagen lopen "Bart, wie is dat? Gaan we hem slaan?"

- aangekomen bij Bart. Omdat ik me doodschaamde tegenover zijn ouders dat ik daar opeens op hun oprit stond met 3 extra mensen heb ik iedereen daar zo snel mogelijk weer buitengesleurd. Jolien is er ook nog eens in geslaagd om het alarm van de auto te laten afgaan en te zeggen dat het mijn schuld was. Bart neemt mij op dat moment even apart en vraagt wat er in godsnaam aan de hand is met die twee want hij wordt er ook gek van. Dus het lag écht niet alleen aan mij.

- terug in de auto, en van je één, twee, drie, "Wat gaan we nu doeeeeen? Het is te laat en te koud om nog naar zee te gaan dus wat gaan we doeeeeeen? Ik heb wel geen geld bij. En ik heb honger. Mag het dak open? Zet de muziek eens wat harder. Omg ik word gebeld, muziek uit! Doe de ramen terug omhoog, het waait veel te hard hier achteraan. Zet de muziek eens terug aan. Jezus wat een ruklied, zet eens wat anders op." En ik maar rijden.

- inmiddels Bart aan de lijn gehad, want je moet weten dat ik op baan was zonder gsm. Mijn moeder had hem gebeld om te vragen waar ik bleef. I SWEAR TO GOD, ik had gezegd dat ik niet thuis zou zijn voor het eten! Oké, whatever, dat steken we dan maar op mijn psychoses. Bart mijn moeder teruggebeld en haar mijn boodschap doorgegeven, dat ik 's avonds thuis zou komen slapen maar dat ik nog in Gent was om van het mooie weer te profiteren.

- tegen die tijd was ik het geklaag en gezeur zo stinkend beu dat ik gewoon terug naar Elisa haar huis ben gereden. Dus ik parkeer me en zij meteen "Ja, doen we nu nog iets?" En ik zeg "Ja, tegen je zin moet je niet mee. Ik wil best nog iets leuks gaan doen maar ik ben best tevreden met gewoon wat cruisen en daar hebben jullie dan weer geen zin in en Jolien wil thuis zijn om haar moeder te zien en jij moet nog eten en Stef is hier ook nog en wij gingen misschien nog naar Bryan." En toen zei Jolien iets van "Wauw... awkward." En ik "Ja, alsof het aan mij ligt, ik heb twee zombies op mijn achterbank die zich gedragen alsof ze liever om het even waar ter wereld zouden zijn dan hier." Ja, en toen was het mis. Allebei uitgestapt zonder nog 1 woord. Ik heb me nog maar weinig zo used gevoeld.

- geprobeerd om er met Stef nog een leuke avond van te maken: cruisen, liedjes zingen, semi-verdwalen, zwaaien naar truckchauffeurs, South Park en Family Guy quotes opzeggen... En dan nog tot bij Bryan gereden. Met z'n drieën nog iets gaan eten, echt leuk, de dag werd weer een beetje beter.

- intussen had ik voorgesteld aan Bryan of wij met z'n drieën Davy zouden ophalen in Gent -zodat hun stiefvader niet moest rijden, en dan zie die kerel ook eens-. Bryan zegt oké, als dat niet teveel moeite is, en ben je zeker dat je wil rijden... En ik was toch al de hele dag aan het rijden, dus boeide niet echt. En Stef zou dan vanuit Gent met de trein naar huis gaan zodat ik de jongens thuis kon droppen en van daaruit naar Oudenaarde doorrijden, en dan zou ik in mijn eigen bed liggen rond middernacht. Vind ik niet meteen gek als je bijna 21 bent en het de volgende dag vakantie is. Zegt Bryan, "Oké, ik ga thuis een ander hemd aantrekken en dan vertrekken we meteen naar Gent, gaan we nog even op café, ik trakteer."

- bij Bryan thuis blijven plakken -homo's en kleren, don't get me started-, en ook aan de stiefpa gemeld dat hij Davy niet moest ophalen. Dan krijgt Stef opeens bericht van Bart dat ik nudirectsubitopresto naar huis moet, want mijn pa heeft hem gebeld en ik moet gaan slapen. Het was net half tien.

- zwaar klote. Bryan maar van "Het geeft echt niet, zulke dingen gebeuren, volgende keer beter", maar het was echt om zeep. Nog naar huis mogen bellen met Bryan z'n gsm, scheldtirade over me heen gehad aan de telefoon, het kon weer niet op. Wat verbeeld ik me wel niet, met de auto van m'n moeder gaan joyriden! -ik had toestemming, ik had gezegd dat het laat kon worden, ik rij beter dan mijn moeder, en ik word volgende week 21, maar dat telde even niet.- Dus wij weg, Stef eerst thuisgebracht, in de auto ook nog bijna paniekaanval gehad door combinatie stress-medicatie-klotedag en zitten huilen achter het stuur. Oh, en onderweg naar Oudenaarde geflitst. Ik zat zo erg te flippen dat ik helemaal nergens meer op lette, en FLASH. God hates me.

- thuis. Pa doet de deur open met "Oh? Ben je nu al thuis?" en toen had ik het echt HELEMAAL gehad. I went nuclear. Alles eruit gegooid, heb staan schreeuwen en huilen en heb zelfs mijn polsen laten zien. En toen luisterde hij. Blijkbaar nemen mijn ouders me pas serieus als ze eens goed zien hoe geschift ik echt ben, dat is alvast goed om weten.

- en de optelsom: mijn ouders behandelen me weer als een zieke, Bart zit in Rome en is onbereikbaar tot vrijdag, Stef werkt zich een slag in de rondte maar sneakt in al zijn pauzes weg om mij te bellen -hij heeft mijn polsen ook gezien-, en Elisa en Jolien negeren me. En ik zou me vooral dat laatste niet zo erg mogen aantrekken omdat ZIJ degenen waren die zich vreselijk misdragen hebben tegen mij en de jongens, maar het zijn wel mijn beste vriendinnen. We hebben nog nooit ruzie gehad en ik realiseer me denk ik nu pas de diepgang van het feit dat we zo close zijn: ik heb letterlijk niemand anders in mijn dagelijks leven. En ik ben vreselijk kwaad en gekwetst, vooral omdat zij of all people het best weten welke wonden ze openhalen door te doen alsof ik niet besta.


Oh mijn lieve Allah, wat doe ik jullie aan?? Meer dan 2.000 woorden van mijn gejammer. Damn, dit is echt dieptriest.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 april 2011 - 19:36:
@Captain, *plethug* En het is niet dieptriest, wij overleven het wel en jij moest het eruit gooien.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 april 2011 - 20:18:
Godsamme, Dorien, wat een klotezooi. -janeedathelpt-
*plethug* <3 Wij overleven jouw 2000 woorden wel, daar zijn we namelijk ook voor<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 20:21:
@Do Mwwhng, waarom doen jouw ouders zo tegen je? Gewoon niet gezond meer. Ik zou ze echt slaan met de koekenpan! En en en ohmygosh. Maar onthoudt, chocola, koekies, een warm bad en een knuffel helpen wel, toch, en vergeet de koekenpan niet. -plethug waar regenboog uit komt-

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 20:36:
Volgens mijn ouders doe ik weer eens alles verkeerd en is alles mijn fout.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 april 2011 - 20:37:
@Cap'n; -plethug- <3 Niks dieptriest, wat Daan zegt, als het eruit moet, moet het eruit -datklinktalsofjenaardeWCmoet- en wij zijn hier voor je om het te lezen want. Jij bent onze captain en wij zijn jouw kuikentjes. And honestly, if it would made you better [andIhadthemoney] I'd travel all the way just for a hug. <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 april 2011 - 22:46:
@Dorien; Wow. Echt super goed van je dat je dit met ons wilt delen. En idd. Wat hier boven allemaal gezecht is kan ik natuurlijk nog wel een keer zeggen maar dat heeft niet zo veel nut.
Gelukkig zijn alle FanFiccer's / jou kuikentjes er voor jou. Wij steunen je door dik en dun. En wij staan altijd klaar voor je. En ik denk wat jij nodig heb is een goeie FF hug.
[klinkt een beetje sentimenteel maar je begrijpt me vast wel]

En ik hoop echt dat ik mag komen voor de Gentse Feesten want dan ga ik je echt helemaal doood knuffelen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 april 2011 - 14:52:
Ik moest vandaag naar de GGD en ik dacht gewoon dat iedereen dat op zijn veertiende moest, dus het zal wel zo'n standaard gesprek worden.
Niet dus.
'Je bent weer opgeroepen omdat we een verzoek van school hebben gehad in verband met je absenties op school.'
Daarna volgt er dan een heel gesprek wat aardig goed verloopt, totdat ze vragen of mijn moeder contact had opgenomen met mijn mentrix. Dan zegt mijn moeder dit: 'Ja, ik heb een mailtje gestuurd naar haar mentrix met het verzoek of ze net zoals vorig jaar weer wat minder uren naar school kan, zodat ze het weer langzaam kan opbouwen, maar ze zeiden gelijk nee.'
Begonnen ze gelijk te zeggen dat dat logisch was, omdat ik geen CVS meer had aan het begin van het jaar, en ze niet geloven dat ik een terugval had. Dat ik er gewoon doorheen moest, en dat het me eigen schuld zou zijn. Dat het mijn ouders schuld was, omdat het wel heel toevallig is dat me broer ook een probleem heeft met school. Dat ik gewoon niet naar school wil, omdat mijn broer dat ook niet wil. Want dat is het meest logische.
Serieus! Heb ik dan voor niets 6 maanden in een revalidatie centrum gezeten? Zit ik alles gewoon maar een beetje te verzinnen?
Ik kreeg er nog net uit dat dit precies is waar ik op school ook tegen aan loop, het onbegrip. Want niemand geloofd nog dat ik zo moe ben. Ik had echt zin om gewoon weg te lopen. Alsof het voor mij niet al moeilijk genoeg is?
Argh, ik kan hier zo boos om worden. x.x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2011 - 15:35:
@Do; net eventjes je hele verhaal gelezen. Maarre - voor ons zijn het tweeduizend onplezierige woorden, voor jou zijn het vreselijke frustraties. Ik bedoel - dan hoef je je tegen ons toch niet te verontschuldigen? Eigenlijk is het juist niet dieptriest, want nu kun je het bij iemanden kwijt en we kunnen zelf kiezen of we het lezen of niet - liever tweeduizend woorden hier neerschrijven & weten dat er mensen om geven, dan tweeduizend woorden in je hoofd laten zitten tot je er helemaal gek van wordt.
Naja, ik kan niet helemaal verwoorden wat ik bedoel, maar ik vind het echt vreselijk voor je. Ik hoop echt dat 't snel beter wordt. <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 19:46:
Mijn bas is kapot.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15