Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 april 2011 - 21:20:
ik heb gemerkt: dat meisjes me sneller liever vinden dna jongens.
ik kom bijv een onbekende plek binnen ik lach een keer me baby smile *eigedunk*
en meisjes beginnen al meteen te lachen en willen al met me praten en vrienden worden en ik weet niet wat.
maar als ik het bij een jongen doe is het meteen van wat een raar wijf. en wat is ze lelijk...

x__x ik wil het andersom x'd


Dat heeft iedereen joh, meisjes zijn gewoon sneller van ik mag jou, of ik vind je lief of whatever. Jongens zijn wat terughoudender. Ze denken vast niet dat je raar bent, ze hebben gewoon minder snel de behoefte om met een wildvreemde te praten. Ze zijn gewoon minder sociaal x'D.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 april 2011 - 21:21:
GODVERDOMME. Ik heb het echt helemaal gehad met die tyfusverbouwing. Ben je je (haar) aan het wassen (nog minstens een maand geen douche, EEN MííND) en net helemaal ingezeept, HOUDT HET GODVERDOMME WARME WATER ERMEE OP. Heelijk, afspoelen met water met temperatuur smeltwater, vers uit de Alpen of welk stom gebergte dan ook. --'


Dat is rottig, en shhhh, niet schelden met dingen die je niet kunt zien.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 april 2011 - 18:35:
Arghh.
School heeft alweer gebeld, en nu moeten we met school, GGD, leerplichtambtenaar, maatschappelijk werk een weet ik veel wie nog meer in gesprek.
Ik spijbel. Tenminste, dat vinden hun. Het kan hun niets schelen dat ik CVS heb, en daar een half jaar voor in het revalidatie centrum heb gezeten. Nee, daar ligt het niet aan. Het is allemaal me eigen schuld. Echt rot toch op.
Als ik er iets aan kon veranderen had ik dat gedaan, maar dat gaat nou eenmaal niet als niemand me daarbij wilt helpen. Ik wou mijn schooluren weer opbouwen, zodat ik 5 weken nodig had om gewoon weer fulltime naar school te kunnen, maar nee dat kan natuurlijk niet. Dat wordt namelijk spijbelen genoemd.
Niemand geloofd me nog, me klasgenoten niet, me vrienden niet, zelfs me ouders niet. Waarom zou ik het in godsnaam verzinnen? Waarom zou ik me hele toekomst verpesten door een ''leugen''.
Ik heb het echt gewoon helemaal gehad met alles.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 30 april 2011 - 11:38:
Hwwwwnng, -plethug- <3 Valt er echt niet met die mensen te praten..?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 april 2011 - 12:42:
Mijn neefje is donderdag geboren, en daar ben ik achter gekomen omdat mijn nicht het op Facebook had gezet. Anders had ik het niet eens geweten. En ik vraag me af of ik Lowie (zo heet hij) ooit een keer ga zien. Mijn moeder kennende vast niet. ._.
I fucking hate this, ik wil niet dat mijn familie ruzie heeft en ik wil gewoon mijn neefje zien, grmbl.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 april 2011 - 19:13:
._. Ik zag een foto, wat een lieverd! En zo stom als een familie ruzie heeft... als je niet eens naar je eigen neefje kan gaan kijken. Kan jij niet apart gaan, uit jezelf? Of is de ruzie van zo'n aard dat zelfs dat niet kan? *plet*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 april 2011 - 19:19:
Mwa, als ik de boel bij elkaar lieg, zou het gaan. Maar dat wil ik liever niet proberen, er zijn te veel dingen die ik nog wil doen binnenkort waar ik haar toestemming voor nodig heb.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 april 2011 - 19:21:
Dan is het dat inderdaad misschien niet waard ._. *knuffel* Ik hoop dat het een keer opgelost raakt! En dat jij vanavond vooral van je gala geniet zonder aan zulke dingen te moeten denken. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 april 2011 - 19:40:
Jezus, er was op Quizlet dus ook een topic over Bills baard, dus ik reageer, en ongeveer hetzelfde als gisteren hier, en daar krijg ik meteen zo'n überfan over me heen. Sorry hoor, ik mag toch wel zeggen wat ik vind? Soms vind ik die site echt zo. Ts, aargh. Gatverdamme.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 mei 2011 - 0:13:
Euh, wat dom. Je mag toch zeggen wat je ervan vindt... Duh. Ik ken Quizlet niet, maar wat ik erover hoor is niet per se positief :'

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 mei 2011 - 15:36:
liefde stinkt. Hahahahahhahahahaha.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 mei 2011 - 20:58:
Godsamme. Ik haat het. Echt. Rotzooi.
Mijn oma. Ik hou zoveel van haar. Echt. En van de week was er een heel gezeur omdat ze naar een verzorgingshuis moet, omdat mijn opa écht niet meer alleen voor haar kan zorgen (ook weer een heel verhaal, geen zin om te vertellen). Maar mijn opa is eigenwijs en wil haar niet uit handen geven enzo, dus mijn pa en zijn broers heel de week daarheen geweest. Nou, woensdag gaat ze naar dat verzorgingshuis. All was well. Gisteren zijn we naar haar toe geweest. En ik vond het zo zielig om haar te zien. Het ging wel beter dan de laatste keer dat ik bij hun thuis was, maar toch. Ze was nog steeds oud en klein en hulpeloos. En dat laatste is waar mijn hart brak. Want je kon gewoon aan haar merken dat dat het laatste is wat ze wil. Ever. Mijn oma is hartstikke sterk en slim en ze wil gewoon alles zelf kunnen, maar nu verrekt ze gewoon van de pijn en kí¡n ze het gewoon niet meer.
En vandaag was ze het waarschijnlijk echt zat. Want vanmiddag belde mijn vader naar huis dat Pim & ik bij oma (andere oma) moesten gaan eten, omdat hij niet kon koken omdat 'ie later thuis zou zijn omdat 'ie naar opa & oma moest. Oma was dus hartstikke boos geworden; ze had met haar medicijnen gegooid en zitten gillen en al. En toen mijn moeder dat vertelde brak mijn hart écht. En ik kan er zo niet tegen. Ik vind het al helemaal niet leuk dat ze zoveel pijn heeft, en dan moet ze zelf ook ondergaan dat ze overal hulp bij nodig heeft en. Bah. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen, voelen, wat dan ook.

En dan is er nog stupid fucking love. And guess what? Mister Crush besloot ook nog eens fantastisch onbereikbaar te zijn --'

Muh. Dit moest even. Sorry<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 mei 2011 - 22:04:
GODVERDOMME. Good Charlotte komt als ik op vakantie ben. Lekker, kan er ook nog wel bij.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 mei 2011 - 22:08:
Ik heb per ongelijk de wiel van mijn vriendin scheef gemaakt, terwijl ik niet de enige was die ervoor zorgde, moet zij niet rechtdoor fietsen terwijl ze laat denken dat we naar recht afgaan.
ik dacht dat ze naar de jumbo wouw, dus ze wouw eerst naar huis geld halen, en nu doet ze moeilijk
en ja jafjflhkg, en toen ik wouw helpen gaat ze me nog afkakken ook nog

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2011 - 22:09:
Ik word gek van die kutmoodswings. En mhm.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20