Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 mei 2011 - 20:11:
Ik zit al paar jaar alleen thuis. *vriendloos*

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 21 mei 2011 - 20:13:
Ik zit al paar jaar alleen thuis. *vriendloos*


Gelukkig ben ik nu ook thuis dan ;3

Ik wil weer zoals tijd geleden elke zaterdag avond standaard weg met vliendjes... D:

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 21 mei 2011 - 21:05:
Zucht... Ik wil weer naar school...
Ik wil niet elke dag met mijn oma en haar vriendinnen een koffie gaan drinken en aanhoren hoe erg ze het wel niet voor me vinden
Ik wil niet de hele dag gewoon nutteloos achter een pc zitten omdat er niemand online is
Ik wil geen boeken lezen aan een tempo van een boek in twee dagen
Ik wil niet constant op dezelfde gezichten kijken

Ik wil weer gewoon mijn vrienden zien, iets te doen hebben, me niet voelen alsof ik een handicap heb
Ik wil er voor mijn vrienden zijn, ik vind het echt vreselijk om hier op het forum te zien hoe moeilijk Jorinde het heeft met die eikel van een S. en er gewoon niets aan kunnen doen. Ik zou haar dan gewoon even vast willen nemen, maar dat gaat natuurlijk niet...

Ik zie er niet uit, lijk of ik mishandeld ben, slaap niet, heb overal pijn en heb nu al twee weken continu hoofdpijn waar geen pijnstillers tegenop gewassen zijn

God, ik wou dat dit allemaal voorbij was...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 mei 2011 - 12:04:
GODVERDOMME. GODVERDOMME. GODVERDOMME. TERING TYFUS KUT NS! Station Zwolle gaat in de zomervakantie van 2012 een MAAND dicht. Godver de godver de godver, dan kan ik dus nergens heen. Ik jank godverdomme, kut ns. Sterf!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 mei 2011 - 15:34:
*hugs Daan*
Honey, geniet ten eerste gewoon rustig van aanstaande zomer, het is nog ruim een jaar voor het station dicht gaat. Daarbij - er rijden heus wel stadsbussen. En ja, dan ben je waarschijnlijk iets langer onderweg, maar het is niet zo dat je helemaal niet weg kan. En mocht dat wel zo zijn, dan ga ik papa smeken me naar jou toe te brengen (met iedereen die mee wil) en dan komen wij wel naar jou toe. Het komt wel goed, oké? Echt waar, daar zorgen we wel voor [ik ga volgend jaar toch niet op vakantie, dus ik heb iig alle tijd]. <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 mei 2011 - 15:51:
Ik bedacht me net pas dat er dan helemaal geen treinen tussen Zwolle en Groningen rijden, dus dan ben ik nog langer onderweg. Als ze vanaf hier überhaupt bussen inzetten, want bij het nieuwsbericht stond alleen Meppel, vanaf deze kant.
En lekkere data 14 juli t/m 12 augustus, en wij gaan waarschijnlijk pas halverwege augustus op vakantie. Dan is mijn hele zomer dus weg. ._.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2011 - 16:42:
Daniëlle? ik vind het allemaal wel heel kut voor je enzo, maar zou je niet zo verschrikkelijk vaak met god willen schelden? Het is een beetje.. vervelend.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 24 mei 2011 - 16:49:
Ja, ik ben het eens met Rianne. Het hele schelden kan sowieso ietsjes minder - hoe boos je dan ook mag zijn. Goed?

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 24 mei 2011 - 16:59:
ik voel me kut en heb mijn regels.
en ik heb mijn regels al meer als een jaar niet gehad
want ik nam de pil en ik nam hem door
en nu moest ik ze laten doorkomen omdat ik een ander merk moet nemen
en nu voel ik me zo damn slecht
en ik voelde me al slecht
ik heb buikpijn en nood aan ijs, maar ik heb al zoveel ijs gegeten
mmehfmehfhefhehf ik voel me echt zo damn slecht.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 24 mei 2011 - 17:10:
@joor, moet ik mijn geweldige foto nog eens bovenhalen en een smile op jou gezicht toveren?? ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 mei 2011 - 17:32:
Oké ehm. Hier kom ik weer met mijn gezeur. >.<

Ik word gek van school. Echt, pfft. Ik moet elke dag naar school nu, tenzij ik koorts heb. Word weer doorgestuurd naar revalidatie centrum, waar ik toch niets meer aan heb omdat ik alles al weet. Moet met maatschappelijk werk praten met beide ouders (school denkt dat het aan de thuissituatie ligt dat ik niet zovaak op school ben... >.< ) Met GGD praten over allemaal onzin, en die denkt weer dat ik spijbel. Met leerlingbegleiding omdat ze denken dat ik faalangst heb. Want je hebt faalangst als je tegen toetsen op ziet als je moe bent...
Ga gewoon eens weg met al die gesprekken. Het werkt namelijk niet.
& als ik hierover begin bij 1 van me vrienden beginnen ze over zichzelf te praten. En ik luister. Ik luister verdomme altijd. >.< Ik wil ook eens een helpende hand, want hier ga ik niet alleen uitkomen. Waarschijnlijk ga ik niet eens over. Again.
Alles gaat fout. Hmpf.

Edit: Ze geven niets om me. Dat is nu zeker. x.x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 mei 2011 - 17:55:
Wij geven wel om je, Mars. En wij luisteren wel, ofja - lezen. <3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 24 mei 2011 - 17:56:
Hmhm, wat Jess zegt. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 24 mei 2011 - 17:58:
Hé, maar Mars, ze geven wél om je. Kijk hoeveel hulp mensen je willen bieden. Dat het niet de goede is, is iets anders. Als ze niet om je gaven lieten ze je zitten met al je problemen en zouden ze er geen flikker om geven of je wel of niet naar school ging.
Ik weet dat het niet zoveel helpt, sorry. Maar - ja.
En we care 'bout you<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 24 mei 2011 - 17:58:
Het ging ook niet om jullie. Want jullie zijn lief<3
Maar ik zei tegen een vriendin dat ik vrijdag weer naar GGD moest en dat ik daar helemaal geen zin in had omdat ze me daar helemaal de grond in boren. Begint zij te praten over iets leuks wat er op school is gebeurd.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20