Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 juni 2011 - 19:23:
Ik wil niet meer alleen zijn

Uhu

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 5 juni 2011 - 20:08:
(...)
Uhu


Je snapt het wel lieffie

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 juni 2011 - 22:19:
Het gaat steeds slechter met oma. En mijn moeder blijft er maar over zeveren, maar daar kan ik echt niet tegen. Elke keer als ze erover begint moet ik mijn kaken op elkaar klemmen zodat ik niet begin te huilen. En m'n vader kan nergens meer tegen. Ik wil niet dat het slecht gaat met haar. En ik wil ook niet dat ze dood gaat. Ik wil gewoon dat het kon blijven zoals een paar jaar terug. Toen ze nog helemaal niet oud leek. Ik wil haar gewoon niet kwijt raken.

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 5 juni 2011 - 22:22:
@moon, probeer te genieten van de tijd die je nog hebt met je oma. Hou vast aan de leuke momenten met haar en alleen daaraan. Niet aan de manier waarop jou ouders ermee omgaan, dat is toch niet de manier waarop je haar wil herinneren over een jaar of 10-20? (: Sterkte! -hugg-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 juni 2011 - 22:25:
@Matthijs: (zeg maar Julia) Dat doe ik ook. Het is gewoon allemaal even te veel. En dat moest ik even kwijt - gewoon, ja. -hug back-

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 5 juni 2011 - 22:48:
@Matthijs: (zeg maar Julia) Dat doe ik ook. Het is gewoon allemaal even te veel. En dat moest ik even kwijt - gewoon, ja. -hug back-


Oke Julia. (:

Ik hoop dat ze nog heeeeeel lang gaat leven en dat je nog een superleuke tijd kan hebben met haar Als je ooit eens wil praten weet je me vast wel te vinden

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 5 juni 2011 - 22:56:
Ik word gek. Op school gaat het niet beter en ik wil niet naar het kader. En school die denkt allemaal dat ik mijn best niet doe omdat ik volgens een of andere rot toets naar vwo kan.
mijn "vriendinnen" zijn boos omdat ik niet wilde vertellen wat er aan de hand is omdat ze me toch niet zullen begrijpen. Mijn zelfbeeld word steeds lager en mijn zelfvertrouwen ook.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 juni 2011 - 0:08:
@Juul, *plethug*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 juni 2011 - 10:56:
Godverdomme. Ik moet heel erg nodig douchen, maar de stukadoor is er en onze badkamer heeft geen deur. En ik moet het slagveld hier opruimen en viool spelen, maar ik kan niet langer dan vijf minuten fatsoenlijk staan. En de aspirines zijn op. En ik kan het wasmiddel niet vinden, terwijl ik al m'n beddengoed en pyjama's moet uitwassen, en ik weet niet hoe de droogmolen opengaat en het gaat regenen.

Edit: Godver, godver, GODVERDOMME. Ik wist niet dat er geen dop op de Cillit Bang zat, en toen ging de inhoud van de hele fles over de broodjes van de stukedoor. Nu krijg ik die bloedvlekken nooit uit de vloer én heeft de stukedoor geen lunch.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 juni 2011 - 17:38:
@Daan; ik had je al eens gezegd dat het schelden minder kon, Rianne heeft je ook al verteld dat ze het niet fijn vindt als je met God scheld, dus let er nou alsjeblieft eens op, oké?
En, eh. Waarom zitten er bloedvlekken op de vloer?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 juni 2011 - 18:45:
Ik dacht dat ik je bijna was vergeten, maar het blijkt weer dat bijna echt totaal niet helemaal is. Steeds als ik stelletjes samen zie, als in, hand in hand zie lopen, of zie knuffelen denk ik aan je, terwijl we geen eens een stel waren.. Waarom blijf ik überhaupt aan je denken? Je denkt er vast niet hetzelfde over, anders had je allang gepraat.
Ik dacht dat je jezelf wilde veranderen..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 juni 2011 - 18:48:
Jess, kun je niet eens iets leuks gaan doen? Met Rebecca? Nienke? Andere klasgenootjes? Met je ouders? Met Tai? Met wie dan ook? Met jezelf? Gewoon even ergens anders op concentreren. Want zolang je niets anders hebt om op te concentreren, is het best wel logisch dat je zo met 'm bezig blijft.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 juni 2011 - 18:51:
Ehm, Tamara is nooit thuis(en als ze al thuis is is het om te slapen of eten en zo, of als ik op school ben), mijn ouders hebben nooit zin om wat te doen, met mijn klasgenoten heb ik buiten school geen contact :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 juni 2011 - 18:58:
Nee, maar misschien kun je de stap zetten naar wel contact met ze hebben? Het hoeft toch niet perse van hun kant te komen? Kijk, als het niets wordt, wordt het niets, maar je kunt 't toch op z'n minst proberen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 juni 2011 - 19:04:
Als ze tegenwoordig amper praten heb ik er geen zin in. En wat moet ik doen? Nienke is niet iemand die vaak afspreekt, Danique spreekt ook niet vaak af, alleen met Nienke en Rebecca is altijd met d'r vriend. De enige keer dat ik iets heb gedaan is toen we naar stad gingen, en daarvoor heb ik mezelf uitgenodigd. (;. En op school heb ik al afleiding.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20