Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #8

Depressie topic #8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 23 maart 2011 - 9:29:
-plethuge-



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 juni 2011 - 14:18:
Ik heb het gevoel dat ik mensen kwijt raak. Door mijn eigen gezeur.
Waarom kan ik niet gewoon vertellen wat me nog meer dwars zit? Waarom kan ik het niet gewoon eens goed uitleggen.

Dat ken ik -hug-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 juni 2011 - 14:19:
Mijn rug voelt alsof er met stokken op is geslagen, zéér dat het doet! Alleen omdat ik in de andere hoek van de bank moest gaan zitten gisteravond --' (en toen kon ik voor geen meter meer liggen in mijn bed en werd ik wakker met deze teringpijn.) (Gelukkig mocht ik net dus wel naar huis ipv naar gym.)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 juni 2011 - 16:00:
Djeezes. Ik moet mijn stuk voor de schrijfwedstrijd nog schrijven, mijn huiswerk voor de academie maken, een rapport van 15 pagina's schrijven voor S&W, mijn cursussen van ZC en FDB in mijn kop rammen, antwoorden op een dozijn mails en sms'jes, een post-examen-feestje plannen, me weer aan mijn dieet gaan houden, mijn psych een nieuw voorschrift voor apranax aftroggelen zodat ik deze zomer geen drie dagen in mijn bed moet blijven wanneer ik ongesteld ben, mijn stage van volgend schooljaar beginnen plannen, mijn kamer opruimen zodat ik van mijn bed naar mijn deur raak zonder bergschoenen en klimijzers, een nieuwe jeans kopen, dringend naar de kapper om mijn demonische uitgroei te laten behandelen, wennen aan mijn nieuwe dosis concerta, en mezelf een paar meppen verkopen in de hoop dat ik eindelijk stop met denken.
Woop di doo.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 1 juni 2011 - 18:24:
ik hou nog altijd van hem en dat haat ik.

en ik heb tandpijn, want mijn wijsheidstand is aan het uitkomen en dat doet pijn ;c

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 juni 2011 - 20:34:
HFJVHJABWFH Stomme tandzenuwtjes. Y U NO LET ME EAT CHOCOLATE WITHOUT KILLING ME? O.o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 juni 2011 - 12:09:
Muh. Ik werd om half tien wakkergeschreeuwd door zusje + buurjongetje en kreeg daarna een preek van papa omdat ik 'nog steeds' in bed lag. --'

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 juni 2011 - 15:58:
Mijn ouders hebben echt gewoon géén idee hoe ik me voel. Die kloothommels lopen me een beetje een leugenaar te noemen terwijl ik de fucking waarheid spreek. IK SNAP HELEMAAL NIETS. En dan maar even zeggen dat ik helemaal geen fuck uitvoer alleen maar omdat ik héél even naar beneden ging om wat te drinken, aangezien ik dat de hele dag nog niet heb gedaan. Echt, houd me tegen. En nóóit zeiden ze ooit dat ze om me gaven. Het enige dat ik krijg is negatieve kritiek en het feit dat ik waardeloos, lui, arrogant en brutaal ben. En dat ik dankbaar mag zijn dat ik bij ze mag wonen, en dat ik te eten krijg. Dat ik het net zo goed allemaal zelf had kunnen regelen. IK BEN FUCKING GODVERDOMME 14. Ik heb verdomme recht op een huis en eten en anders had het verwaarlozing geheten. Maar dat snappen ze dan weer niet. Ik ga gewoon bij iemand anders wonen, denk ik. Iemand die wél om me geeft en me niet als een stuk vuil behandel.
En de Wii neem ik mee, want die is van mij. Weg Wii. En al m'n geld, verzekeringspasjes, ik ga gewoon m'n telefoonnummer veranderen. En m'n naam ook. Ik wil niet meer bij die mensen horen.

Iemand nog een zolderkamertje over?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2011 - 16:55:
Marije: -hugsies- Willen ze ruilen voor één van mijn zusjes? Dan mag je bij mij komen wonen.

En AAAAAAARGH, als ik nog één fucking BCP moet invullen verhang ik me met mijn schoenveters! -ramt hoofd tegen laptopscherm- IKHEBGEENZINMEEEEHEEER.
Maar het moet af. Het moet maandag binnen, of ik kan mijn examen niet eens afleggen. Mruh.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 juni 2011 - 13:52:
@Do Ik zal het eens navragen. Misschien hebben ze wel interesse. En en -hugs back- veel succes met je invuldingen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 juni 2011 - 15:16:
Hmmpf. Ik word gek van mijn ouders. Internet weg zonder dat ik iets fout heb gedaan. Ze moeten vooral blijven doorzeuren over school, want daar krijg ik echt niet nog meer stress van. LAAT ME GEWOON MET RUST. Dat heb ik nu gewoon even nodig.
Als het zo door gaat kunnen ze verwachten dat ik binnenkort weg ben. Kan me niet schelen waarheen of op welke manier. Ik ben dan gewoon weg. Mhh.

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 5 juni 2011 - 10:50:
Examens en ik heb er géén zin in.
En als kers op de taart mag ik na mijn examen nog even 2 dagen naar't ziekenhuis.
Ik kijk er al naar uit -_-'

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 5 juni 2011 - 10:50:
Dubbelpost

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 5 juni 2011 - 14:04:
Ik wil niet meer alleen zijn

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 5 juni 2011 - 15:14:
Zoveel huiswerk. D:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 juni 2011 - 17:06:
Hmmpf. Ik word gek van mijn ouders. Internet weg zonder dat ik iets fout heb gedaan. Ze moeten vooral blijven doorzeuren over school, want daar krijg ik echt niet nog meer stress van. LAAT ME GEWOON MET RUST. Dat heb ik nu gewoon even nodig.
Als het zo door gaat kunnen ze verwachten dat ik binnenkort weg ben. Kan me niet schelen waarheen of op welke manier. Ik ben dan gewoon weg. Mhh.


Zullen we samen weglopen? Dan gaan we gezellig onder een brug wonen met popcorn en oude kleren, met kranten als dekens. En iedere morgen lekker badderen in 't slootje. En gezellig ik zie ik zie wat jij niet ziet spelen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20