Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

1 2 3 4 5 6 7
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 april 2011 - 19:43:
Hier was ik echt nieuwsgierig na.

Bij mij was het zo:
Ik was op de Q-chat (een chat dat eerst voor Quizlet was maar nu een echte vriendengroep is ontstaan dat niemand er nog durft te komen) en daar hadden ze het over Fanfic. Dus ik: 'Wat is Fanfic?'
Zij: 'Ongeveer hetzelfde al Quizlet maar dan kleiner.'
Dus ik ging kijken. 'Zal ik daar een account op aanmaken?'
Zij: 'Nee niet nodig.'
Nou ja een paar maanden later lag Q er uit. Toen had ik een account aangemaakt op Ff. Alleen toen Q het weer deed was ik het eerlijk gezegd vergeten . Alleen toen ging Charissa weg, en ze zei tegen mij: 'Ik heb een ander forum gevonden.'
Dus ik: 'Welke?' Zij: 'Fanfic.'
En nu ben ik hier.

Nu wil jullie verhaal weten



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2011 - 19:55:
Hier zeggen ze 'hij heb' en zelfs 'wij benne'. Dat zal dan wel Westlands zijn, maar het is geen ABN dus het is gewoon fout. Hun gebruiken ze trouwens overal als persoonlijk voornaamwoord, maar dat is het niet. Of het nou gebruikt wordt of niet - het is gewoon fóíºt.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 april 2011 - 19:55:
@Sarita; Nee. Dat is niet brabants. Bijna iedereen gebruikt het - helaas - en het is gewoon slecht Nederlands.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2011 - 19:58:
Correctie, Tesja. Het is géén Nederlands.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 april 2011 - 19:59:
Ook goed. x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2011 - 19:59:
<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 april 2011 - 19:59:
Hm. Ik heb een heul oud gastenboekbericht gevonden van toen ik in Zwitserland was x3

Monster23 zei op 25 juli 2010 - 21:35:
Ik ben vandaag zo melig, ontzettend supermelig, ik ben behoorlijk melig, zo melig als altijd ^^ (leuke variatie)

LOL

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 april 2011 - 20:00:
@Bo: "hun" kan alleen op 1 manier als persoonlijk voornaamwoord, namelijk als het een meewerkend voorwerp is en er geen voorzetsel voor staat :'

En Brabanders zijn een stel fuckers met taal, man. Ik zweer het je, je wil hier geen dialecten komen tellen. [/ikweetnietofdatookvoorandereprovinciesgeldt,maargoed.]

MAAR. Offtopic much?

Even ontopic: Tessa en Kol waren volgens mij echt van die supergrappige happy-friends-yay kindertjes<3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 april 2011 - 20:01:
@Julia volgens mij ook x3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 april 2011 - 20:02:
XD En nu niet meer? *knippert lief met oogjes.(enfaaltnatuurlijk.)*
Nee, maar. Gosh, als we elkaar niet hadden.. srsly dan zouden we í  la Chantou zijn. Of erger eigenlijk. En verschrikkelijke huppels met no taste of music!
I mean.. ik doe het Kol niet aan om haar oude mailtjes te laten zien maar.. geloof me.. het is echt zo drastisch dat je niet eens kan lachen.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 7 april 2011 - 20:02:
Wel, ik mocht van mijn ouders niet meer op Q, en in die tijd stond er nog een link naar FF op Q 'zin in meer fanfiction? Fanfic.nl' en toen heb ik daar op geklikt, wat verhalen gelezen, en een nieuw plekje gevonden om mijnn schrijfsels te dumpen
En na heel lang ben ik ook eens durven komen kijken op het forum ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2011 - 20:03:
*lacht bij voorbaat al*

en @ Juul; ah, jij wint. ^^ Maar you get the point. En heet het dan nog een persoonlijk voornaamwoord?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 april 2011 - 20:03:
Jullie zijn nog steeds supergrappige happy-friends-yay kindertjes hoor <3
Ik was vroeger een snel aangebrand klein kutkindje toen ik hier kwam x]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 april 2011 - 20:07:
@Bo: ja :' Wanthetis: Ik geef hun een boek. Of: ik geef aan hen een boek. En "hen" is ook een persoonlijk voornaamwoord, dus is in zo'n geval "hun" dat dan toch ook?
Hehe. But I get the point.

@Tessa: nog steeds happy-friends-yay schattige kindertjes<3 maar dan. iets groter :' HAHA. En die ken ik nog! Omg. Dat was zo - apart. En volgens mij had je ooit zo'n mailtje van Kol laten zien, hehe. x3
@Marije: jij bent ook schattig<3 *knijpt in wangetjes*

Toen ik hier kwam was ik volgens mij trouwens heel anders dan nu... Denk ik. Ja, dat moet wel.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 april 2011 - 20:10:
Yay. <3
&Neeee. Niet een mailtje met een gedicht. [datnieteenseengedichttenoemenisx:] x'D

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 7 april 2011 - 20:15:
OH, OH, en nu ik!
Nou, het was like, in de zomervakantie denk ik? En nou toen zaten Tosca en Jorin hier al een maand op en ik weet niet wie van de twee me nou dwong hier een verhaal op te zetten, maar maar. Ja. Toen ging ik ook maar op FanFic. En en nu is het like big time love<3
Het duurde wel iets langer om het forum knopje hier te ontdekken, aangezien ik zo attached was op het forum van gsm. En nu is dat niks vergeleken met wat wij hebben (:



1 2 3 4 5 6 7