Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

1 2 3 4 5 6 7
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 april 2011 - 19:43:
Hier was ik echt nieuwsgierig na.

Bij mij was het zo:
Ik was op de Q-chat (een chat dat eerst voor Quizlet was maar nu een echte vriendengroep is ontstaan dat niemand er nog durft te komen) en daar hadden ze het over Fanfic. Dus ik: 'Wat is Fanfic?'
Zij: 'Ongeveer hetzelfde al Quizlet maar dan kleiner.'
Dus ik ging kijken. 'Zal ik daar een account op aanmaken?'
Zij: 'Nee niet nodig.'
Nou ja een paar maanden later lag Q er uit. Toen had ik een account aangemaakt op Ff. Alleen toen Q het weer deed was ik het eerlijk gezegd vergeten . Alleen toen ging Charissa weg, en ze zei tegen mij: 'Ik heb een ander forum gevonden.'
Dus ik: 'Welke?' Zij: 'Fanfic.'
En nu ben ik hier.

Nu wil jullie verhaal weten



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 april 2011 - 7:08:
Inderdaad. x'D

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 8 april 2011 - 8:17:
Ik was eerder op FF dan op Q, en deze site ken ik echt al superlang, maar ik heb nooit een account aangemaakt. Sowieso twee jaar al... In ieder geval. -ditgaateenheleomwegworden,butit'strue-
Ik zocht fanfictions, op google, gewoon voor de lol, toen kwam ik op startspot. En toen las ik het verhaal van Doriens zusje, en die had een link naar Missing Pieces op haar profiel, maar op startspot. En toen klikte ik daarop. En toen kwam ik op Doriens lege startspot profiel. En toen klikte ik dí¡í¡r op de link naar Missing Pieces, die naar fanfic leidde. Maar dat was denk ik, sowieso november vorig jaar. Like, 2009? Geen idee, dus ik ken fanfic al anderhalf jaar denk ik zo, en nu baal ik echt dat ik niet eerder een account had aangemaakt, al was het alleen om gewoon een beetje met jullie te praten en zo :'D

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 april 2011 - 10:11:
@Daan; nja, ik begrijp dat je dat grappig vind XD
ik weet ook niet hoe ik hem niet heb kunnen zien? XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 april 2011 - 12:11:
Eerst en vooral: ARGH! -rent weg- Ik zie mijn eigen naam hier eng veel staan :x Serieus, die startspots blijven mij echt achtervolgen x'

Enen, ik ben hierheen gekomen door Yas. Ik schreef altijd op Startspot en ik postte links in een Netlogclan (ja, zo prehistorisch ben ik dus. rawr.), maar soms las ik ook op Quizlet. Niet veel, alleen dingen die ik echt goed vond. Dus een stuk of 4 verhalen, onder andere die TC van Yas.
En op een dag begon er in die netlogclan iemand een heel falend TH-seksverhaal en het was zooooo fout en slecht (like, My Immortal-slecht) dat het grappig werd, dus af en toe las ik dat eens bij, als ik echt niks te doen had. En plots stond daar een heel goed stuk tussen. Like, een hele paragraaf in een heel andere stijl, met hoofdletters en leestekens en zonder smileys en dialect-fails.
En ik realiseer me ineens dat er nog dingen niet kloppen, bijvoorbeeld dat er opeens een meisje een penis had en dat de hij-zij overal de mist in ging. En toen ging er een lampje branden, en ben ik op goed geluk door Yas dr verhaal gaan bladeren, en BANG daar stond die exacte alinea, alleen een halfjaar eerder gepost.
Lang verhaal kort, nadat Yas en ik samen die copycat professioneel gelyncht hebben, zijn we blijven praten op msn. Ik heb toen een profiel aangemaakt op Q. zodat ik daar ook contact met haar kon houden.
Toen heeft Yas met mijn toestemming een verhaal van mij op haar profiel gezet omdat ze vond dat ik een PR-agent nodig had, en uiteindelijk heb ik zelf ook een paar dingen op Q. gezet. Maar eigenlijk vond ik Q. helemaal niet zo gezellig, en het forum was vreselijk druk en verwarrend en agressief en er waren overal zoveel mensen door elkaar heen aan het kletsen, dus daar heb ik eigenlijk nooit zoveel gedaan.
En op een mooie januaridag komt Yas online en ze zegt "Ik heb een nieuwe site gevonden, je moet ook eens kijken", en toen kwam ik hier terecht. Ik had het linkje al zien staan op Q. maar ik dacht dat FF net zo irritant groot en hyperactief zou zijn dus ik klikte er gewoon nooit op.
Maar ik besloot het een kans te geven, en die 7e januari maakten Yas en ik allebei een profiel aan. En de eerste twee dagen heb ik me vooral beziggehouden met het overhevelen van mijn schrijfsels van startspot naar hier, en meldingen te zetten, en Yas te stalken in haar GB, en de 10e januari ontdekte ik -weer op aangeven van Yas, ik ben zelf echt een loser in zo'n dingen- het forum. En het forum bleek best klein en rustig te zijn, en toen heb ik eens diep ingeademd en ben ik beginnen praten. Just figured: ik kan er maar beter nu mee beginnen voor het hier ook zo druk wordt dat ik niet meer durf.
En de 16e februari waren we plots allebei mods, en sindsdien woon ik hier praktisch ^^

-woesh, lang en niet boeiend, let niet op mij...-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 8 april 2011 - 19:42:
het was een mooie dag toen Kay in een keer zei. kom op fanfic. en toen maakte ik een account aan en toen was ik over habbo heen en toen ja toen was ik hier ;d en toen leerde ik leuke mensen kennen en heb k er een zusje bij genaamd Tessa

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 april 2011 - 23:17:
Waarom ik op quizlet zat, mij een vraag.

Yazz dwong me op fanfic te komen. -0_

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 9 april 2011 - 10:26:
Omdat ik Captain haar verhalen hier las en ik anders geen reacties kon geven.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 9 april 2011 - 10:57:
Mascha stuurde mij een link van een verhaal. x]

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 10 april 2011 - 10:35:
@Suk; <3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 10 april 2011 - 10:36:
Waarom ik op quizlet zat, mij een vraag.

Yazz dwong me op fanfic te komen. -0_


Lol dat klink erg vrolijk.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 april 2011 - 11:59:
ik ben hier gekomen omdat Kirsten een verhaal schreef dat ik las. toen ze het hier begon te posten ben ik hier verder gaan lezen..... na een aantal maanden maakte ik pas een acount aan om op haar verhaal te reageren.... en het duurde nog een aantal weken voor ze wist wie ik was

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 10 april 2011 - 14:04:
Via quizlet. (Weet niet meer precies, hoe ik hier gekomen ben.)

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 10 april 2011 - 14:15:
Door Aysel. Ze gaf me een link van een verhaal dat ze hier op FF aan het lezen was, dus ik ging kijken en ook het verhaal lezen. Ik vond hem cuwl. Toen liet ze me Quizlet zien, maar daar vond ik het eigenlijk te druk en toen zag ik ergens op Q een link naar hier en toen heb ik me hier aangemeld. : D

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 10 april 2011 - 17:50:
Ik vind ergens het best grappig als mensen de knop naar het forum niet zien staan. :' Op Q'slet, oké, maar daar is alles verstopt. Hier is 'ie toch redelijk duidelijk? Nja.


'Niet zien staan', als in nooit de moeite genomen om er op te kijken aangezien ik full time actief was op een andere forum (:

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 april 2011 - 19:56:
Door Aysel. Ze gaf me een link van een verhaal dat ze hier op FF aan het lezen was, dus ik ging kijken en ook het verhaal lezen. Ik vond hem cuwl. Toen liet ze me Quizlet zien, maar daar vond ik het eigenlijk te druk en toen zag ik ergens op Q een link naar hier en toen heb ik me hier aangemeld. : D


Hehe, weetje wat best grappig is x'D
Nou ik ken hier via Bodie, jij via mij, Jorinde via jou en Makbule via Jorinde x'D
Sorry moest er even uit x'D
Heb ik vaker laatste tijd dat ik zulke dingen zomaar eruit moet x'D



1 2 3 4 5 6 7