Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

1 2 3 4 5 6 7
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 april 2011 - 19:43:
Hier was ik echt nieuwsgierig na.

Bij mij was het zo:
Ik was op de Q-chat (een chat dat eerst voor Quizlet was maar nu een echte vriendengroep is ontstaan dat niemand er nog durft te komen) en daar hadden ze het over Fanfic. Dus ik: 'Wat is Fanfic?'
Zij: 'Ongeveer hetzelfde al Quizlet maar dan kleiner.'
Dus ik ging kijken. 'Zal ik daar een account op aanmaken?'
Zij: 'Nee niet nodig.'
Nou ja een paar maanden later lag Q er uit. Toen had ik een account aangemaakt op Ff. Alleen toen Q het weer deed was ik het eerlijk gezegd vergeten . Alleen toen ging Charissa weg, en ze zei tegen mij: 'Ik heb een ander forum gevonden.'
Dus ik: 'Welke?' Zij: 'Fanfic.'
En nu ben ik hier.

Nu wil jullie verhaal weten



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 9 juli 2011 - 16:39:
Door Elise. ^-^

Primrose
Primrose

Primrose is offline

[19]
Primrose zei op 28 jan 2012 - 20:30:
Door google. Ik typte in: Zoiets als Quizlet en toen kwam ik op een link dat mij de weg wees naar Fanfic

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 28 jan 2012 - 21:07:
Quizlet, denk ik.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 jan 2012 - 21:09:
@Primrose: ...je typte "Zoiets als Quizlet" in op Google? _o_ Geniaal.

Ik denk dat ik hierop al gereageerd had, maar ik ben hier toevallig op terecht gekomen toen ik tijdens mijn examens drie jaar geleden plots heel veel zin kreeg in fanfictions - en ik was zo overdonderd door Doriens verhaal dat ik prompt lid werd. 8D

Primrose
Primrose

Primrose is offline

[19]
Primrose zei op 28 jan 2012 - 21:18:
@Vespertine: Hahaha jep indeed

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 28 jan 2012 - 23:24:
Eerst en vooral: ARGH! -rent weg- Ik zie mijn eigen naam hier eng veel staan :x Serieus, die startspots blijven mij echt achtervolgen x'

Enen, ik ben hierheen gekomen door Yas. Ik schreef altijd op Startspot en ik postte links in een Netlogclan (ja, zo prehistorisch ben ik dus. rawr.), maar soms las ik ook op Quizlet. Niet veel, alleen dingen die ik echt goed vond. Dus een stuk of 4 verhalen, onder andere die TC van Yas.
En op een dag begon er in die netlogclan iemand een heel falend TH-seksverhaal en het was zooooo fout en slecht (like, My Immortal-slecht) dat het grappig werd, dus af en toe las ik dat eens bij, als ik echt niks te doen had. En plots stond daar een heel goed stuk tussen. Like, een hele paragraaf in een heel andere stijl, met hoofdletters en leestekens en zonder smileys en dialect-fails.
En ik realiseer me ineens dat er nog dingen niet kloppen, bijvoorbeeld dat er opeens een meisje een penis had en dat de hij-zij overal de mist in ging. En toen ging er een lampje branden, en ben ik op goed geluk door Yas dr verhaal gaan bladeren, en BANG daar stond die exacte alinea, alleen een halfjaar eerder gepost.
Lang verhaal kort, nadat Yas en ik samen die copycat professioneel gelyncht hebben, zijn we blijven praten op msn. Ik heb toen een profiel aangemaakt op Q. zodat ik daar ook contact met haar kon houden.
Toen heeft Yas met mijn toestemming een verhaal van mij op haar profiel gezet omdat ze vond dat ik een PR-agent nodig had, en uiteindelijk heb ik zelf ook een paar dingen op Q. gezet. Maar eigenlijk vond ik Q. helemaal niet zo gezellig, en het forum was vreselijk druk en verwarrend en agressief en er waren overal zoveel mensen door elkaar heen aan het kletsen, dus daar heb ik eigenlijk nooit zoveel gedaan.
En op een mooie januaridag komt Yas online en ze zegt "Ik heb een nieuwe site gevonden, je moet ook eens kijken", en toen kwam ik hier terecht. Ik had het linkje al zien staan op Q. maar ik dacht dat FF net zo irritant groot en hyperactief zou zijn dus ik klikte er gewoon nooit op.
Maar ik besloot het een kans te geven, en die 7e januari maakten Yas en ik allebei een profiel aan. En de eerste twee dagen heb ik me vooral beziggehouden met het overhevelen van mijn schrijfsels van startspot naar hier, en meldingen te zetten, en Yas te stalken in haar GB, en de 10e januari ontdekte ik -weer op aangeven van Yas, ik ben zelf echt een loser in zo'n dingen- het forum. En het forum bleek best klein en rustig te zijn, en toen heb ik eens diep ingeademd en ben ik beginnen praten. Just figured: ik kan er maar beter nu mee beginnen voor het hier ook zo druk wordt dat ik niet meer durf.
En de 16e februari waren we plots allebei mods, en sindsdien woon ik hier praktisch ^^

-woesh, lang en niet boeiend, let niet op mij...-


O M G, dit moest gewoon ge-quote worden!
Dit heb ik nog nooit gelezen?
Maar goed, ik blijf erbij dat door iets slechts iets goeds is gekomen.
Ik weet nog wel dat ze zei [die copycat van Netlog] dat ik haar zus was en ik het van haar had [mijn verhaal dus]. Volgens mij ben ik nog nooit zo kwaad geweest.

Verder..eigenlijk weet ik niet echt hoe ik achter FF ben gekomen, ik denk dan ook via Q.
Ik ben wel blij dat ik besloten heb om er heen te gaan en Do heb meegesleurd - en Lau uiteindelijk ook. <3

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 jan 2012 - 10:30:
Een vriendin heeft me aan fanfictions verslaafd gemaakt op FanFic.net
Maar omdat het daar vooral Engels is en ook wel moeilijk om een goed verhaal te vinden ben ik op zoek gegaan naar een site in het Nederlands... Toen ben ik hier terecht gekomen ^^ xx

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 jan 2012 - 10:47:
Bedoel je Fanfiction.net? Die is inderdaad reusachtig he - je verdwaalt er zo gemakkelijk en inderdaad, soms is het moeilijk om een goed verhaal te vinden! But still, I luv Fanfiction.net. ^-^ Vooral voor de verhalen, want als gebruiker ben je daar vooral heel miniem en anoniem - tenzij je een beest van een verhaal hebt gepost met 100.000 lezers of zo. Phoe!

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 jan 2012 - 12:35:
Ik bedoel inderdaad Fanfiction.net ^^
Het ergste dat ik daar soms tegenkom is een super goed verhaal met enorm veel hoofdstukken en als je aan het laatste hoofdstuk komt gaan ze niet meer updaten en zeggen ook niet waarom... hier wel...
En je hebt ook een beter contact met iedereen ^^ x
(my opinion)
xxx

Guilietta
Guilietta

Guilietta is offline

[10]
Guilietta zei op 20 feb 2012 - 21:32:
Ik ben hier gekomen doordat iemand dat op gosupermodel dat tegen mij zei.
Toen ging ik kijken en meldde ik mezelf aan en begon verhalen te schrijven.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 feb 2012 - 23:24:
Tos zat hier op en ik schreef op gosupermodel.
toen heb ik Mak ook naar hier gehaald en toen schreven we hier alle 3
en toen waren we alle 3 niet meer zo actief :c

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 feb 2012 - 0:50:
Mars: Door koekjes.

Like really? Mijn FanFic levensverhaal staat hier al ergens tho. LET'S BLAME BODINE INSTEAD OF TOM

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2012 - 14:41:
Still Tom though, because we wouldn't have met if it wasn't for Tom, added to that: I wouldn't have met Daan if it wasn't for Tom so I wouldn't even be on FF myself. Conclusion: most definitely still Tom's fault.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 feb 2012 - 14:51:
I just wanted to blame someone else for once okay

ButterScotch
ButterScotch

ButterScotch is offline

[26]
ButterScotch zei op 6 maart 2012 - 21:11:
Door een vriendin :]



1 2 3 4 5 6 7