Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

Hoe kwamen jullie op Ff terecht?

1 2 3 4 5 6 7
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 april 2011 - 19:43:
Hier was ik echt nieuwsgierig na.

Bij mij was het zo:
Ik was op de Q-chat (een chat dat eerst voor Quizlet was maar nu een echte vriendengroep is ontstaan dat niemand er nog durft te komen) en daar hadden ze het over Fanfic. Dus ik: 'Wat is Fanfic?'
Zij: 'Ongeveer hetzelfde al Quizlet maar dan kleiner.'
Dus ik ging kijken. 'Zal ik daar een account op aanmaken?'
Zij: 'Nee niet nodig.'
Nou ja een paar maanden later lag Q er uit. Toen had ik een account aangemaakt op Ff. Alleen toen Q het weer deed was ik het eerlijk gezegd vergeten . Alleen toen ging Charissa weg, en ze zei tegen mij: 'Ik heb een ander forum gevonden.'
Dus ik: 'Welke?' Zij: 'Fanfic.'
En nu ben ik hier.

Nu wil jullie verhaal weten



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 april 2011 - 20:01:
Wij hebben ook een ketting (driedelig dan): Daan > ik > Jess. ^^

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 april 2011 - 20:19:
Hehe, nou beter toch?
Nu zijn we hier, anders wist ik amper dat zo'n site bestond en de andere ook niet x'D

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 10 april 2011 - 20:33:
De grap is wel dat niemand weet hoe die op Q kwam x'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 april 2011 - 20:44:
Ik kwam op Q. via goSupermodel. (Ik geloof trouwens dat ik via daar Tosca en Jorinde wel eens voorbij zag komen... hmm... of was het nou Mak? Ik weet het niet meer.)

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 10 april 2011 - 20:48:
^wij alle drie XD
daar hebben we elkaar leren kennen c:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 april 2011 - 20:55:
OH. Ja, da's nog waar ook.
Nou ja, ik zag jullie namen dus vaak voorbij komen... (Hoe heetten jullie daar trouwens ook al weer?)

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 10 april 2011 - 21:00:
Eh, Eh, ik heette daar NEEDxYOU [van Needn't You- Devilish] en ik ben daar echt zó lang niet meer geweest om mijn haar en kleding wat fatsoen te geven. Onze verhalen waren daar volgens mij best populair toen omdat iedereen van die crappie clichés schreef (:
Tosca heette MySecret eerst, maar toen werd ze gehackt. En daarna heette ze: KnockOnHellsDoor en en Jorin heette hetzelfde: jorinloveth. We waren een beetje de onafscheidelijke daltons daar [eigenlijk overal waar we komen].

Hoe heette jij daar?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 april 2011 - 21:04:
Hmm, ik heb jullie verhalen nooit gelezen, denk ik... of misschien toch wel, ik weet het niet meer.
Ik ben pas online geweest omdat m'n model anders verwijdert werd (en ik wil hem behouden, omdat ik één van de weinigen ben die nog van de roze site af kom en ik me daardoor als een monument beschouw *trots*). Besides that sla ik mezelf soms voor mijn kop dat ik zo lang op die site heb gezeten. (Al is het twee jaar geleden dat ik voor het laatst echt actief ben geweest.)

Uh. Ik heette daar gewoon eliros, zoals ik hier dus ook heet, en overal eigenlijk. ^^'

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 april 2011 - 21:15:
Eh, Eh, ik heette daar NEEDxYOU [van Needn't You- Devilish] en ik ben daar echt zó lang niet meer geweest om mijn haar en kleding wat fatsoen te geven. Onze verhalen waren daar volgens mij best populair toen omdat iedereen van die crappie clichés schreef (:
Tosca heette MySecret eerst, maar toen werd ze gehackt. En daarna heette ze: KnockOnHellsDoor en en Jorin heette hetzelfde: jorinloveth. We waren een beetje de onafscheidelijke daltons daar [eigenlijk overal waar we komen].

Hoe heette jij daar?


Hehe mijn doel!
Ik had gewoon een doel gemaakt om met jullie bevriend te worden x'D
Haha en het was gelukt MWIEEH *.*
Ik ben blij ook hoor x'D
Nu heb ik 3 hele lieve vriendinnen ^^

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 11 april 2011 - 20:18:
(...)

Lol dat klink erg vrolijk.



Uhuh! ;D

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 20:23:
Ik had vroeger best wel wat makkerts op Quizlet, dat was wel grappig, en ik heb ook nog een heel aardig meisjen ontmoet, maar ze was wel snel op haar teentjes getrapt, helemaal als het om Lady GaGa ging. En ze werd gepest. Zonder reden. Mwwh.

LovelyDream
LovelyDream

LovelyDream is offline

[8]
LovelyDream zei op 22 april 2011 - 21:00:
ik ben precies hetzelfde op FF gekomen als jij

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 22 april 2011 - 23:16:
Ik kwam hier toevallig op uit door op wat links op quizlet te klikken en het leke me vele gezelliger dan Q dus heb ik hier een account op gemaakt en toen zijn Shana&Sara mij gevolgd maar die zijn like nooit meer online

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 8:56:
Via google. Ik typte in: Iets anders dan Quizlet. En toen verscheen er Fanfic XDD

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 9 juli 2011 - 16:17:
Via google. Ik typte in: Iets anders dan Quizlet. En toen verscheen er Fanfic XDD


Haha iets anders dan Quizlet, awesome x'D



1 2 3 4 5 6 7