Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167

Offtopic 167

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 juni 2011 - 17:45:
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 28 juni 2011 - 21:55:
Morgen -hopelijk- laatste dag ziekenhuis <33

Vandaag moesten ze opnieuw een tweede keer prikken voor de naald goed zat, de eerste keer was kort onder de knokel, en dat was best pijnlijk, en dan stak ze ook nog eens door de ader heen --'
De tweede keer stak ze in mijn pols, je weet wel, de slagader die je doorsnijdt als je zelfmoord wil plegen, JEZUS DAT DOET PIJN!!!!
Het infuus is er nu 6 uur uit, en het doet nog vreselijk pijn!!

Het enige voordeel dat het ziekenhuis heeft, is dat mijn boek in no-time uit is. Ik moet blijven zitten in een bepaalde zetel, en kan mijn hand amper gebruiken omdat er een infuus inzit, dus lezen mama en ik de meeste tijd dat we daar zitten, en houden we dus een leesmarathon. Mama is enkele weken geleden begonnen in haar boek, ik gisteren. Ik startte vandaag met 60 pagina's achterstand op mama, en eindigde met 10 pagina's voorsprong ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juni 2011 - 16:12:
Dit is echt cuwl. x'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 juni 2011 - 16:15:
ik heb besloten dat ik morgen een navelpiercing laat zetten ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juni 2011 - 16:20:
Awesome. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 juni 2011 - 16:23:
I know, right?
En ik zie er echt heel erg retro-country uit vandaag! As in: oude bluejeans, een omhoog geknoopt ruitjeshemd, en mijn haar staat nogal... *poof*
Ghehe ^^ American girl! <3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 juni 2011 - 16:27:
Ruitjeshemden zijn cuwl.
Ikzelf heb alleen een korte, groene broek aan met een bikini d'r boven - the fucking sun is killing me over here... ><

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 juni 2011 - 16:42:
FOTO! :3
&Awesome. Maar zien je ouders dat niet?

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 29 juni 2011 - 19:35:
Ikmoetwiskundekennenvoormorgen. Vanhethelejaar. 2boeken. Enikhebniksgedaan. Dusikhebeenprobleemdenkik. Maarikmoethogerdaneen7.3halen. Wantikmoetoverditjaar. Enikhebeenmaniergevondenomovertegaan. Dushetmoet. :3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 juni 2011 - 20:18:
@ Pris: Good luck<3

Hmm.. boeken inleveren is elk jaar weer hetzelfde. Eén boek is onvindbaar. Dit jaar is het scheikunde leerboek deel 3. Grmph.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 29 juni 2011 - 23:01:
Net terug van kamp. Buh, ik ben helemaal verbrand

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 juni 2011 - 13:46:
Navelpiercing gaat nog even niet door: gisteren iets teveel geld uitgegeven... Oeps ^^ Maarmaar! Ik heb wel een awesome avond gehad! Srsly epic, ééntje om in te kaderen. Havana-cola, waterpijp, kaarsjes, een sterrenhemel, muziek, dansen, omvallen, zoenen, op blote voeten en met mijn schoenen in mijn hand over straat lopen om kwart na 2 's nachts, youtube kijken op iemand anders zijn kot, weer zoenen, Shakespeare declameren naar mensen op balkons, verloren gelopen mensen redden, mijn schoenen weggeven -want mijn voeten waren toch al vuil-, amper 4uur slapen, en heel erg tevreden wakker worden. I LOVE MY LIFE.

En ik heb wéér een homo leren kennen! Bram. Hij is awesome.
En dat brengt mijn totaal van homo's die met een B beginnen op: (Bart, Bert, Brent, Bryan en Bram) 5! En dat is echt idioot veel.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 30 juni 2011 - 14:01:
HAHA. Aan homo's heb je nooit genoeg Maar ik moet zeggen, sinds ik op een kunstschool zit/zat, heb ik er ook 3 bij.

& OMG. ik zit volgend jaar bij Suki op school! WTF haha kleine wereld.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 1 juli 2011 - 11:39:
Hoi! omg bij Laure op school. *kuch met mij op school zitten*
ik eindelijk mijn diploma ontvangen gister..
ze gingen foto's zien van de eerste jaar en dan laatste jaar MIJN JESUS wat waren mensen veranderd. dood eng.. en het was kapot saai en natuurlijk mijn moeder moest weer wat roepen en me voorschut zetten. zij kan nooit der babbel dicht houden.
en ik ga naar appelpop met mn zus en als goed is ging bodine en tessa en.. nog meer er heen toch?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 juli 2011 - 12:51:
@Suki: oeh, ik had gisteren ook mijn diploma-uitreiking! En bij ons lieten ze ook foto's uit de eerste zien... Oef, de mijne was ZO lelijk. & ik besefte me toen pas dat ik echt heel erg veranderd ben sinds de eerste o.o En dan bedoel ik niet alleen dat er tien centimeter van mijn haar af is.
... en ik moest als eerste. Als éérste. En ik werd toegesproken door mijn leraar Duits in plaats van door de afdelingscoödinator, en toen kreeg ik een boek omdat ik de eerste leerling ooit ben met een tien voor Duits op haar eindlijst. _0_ Ik schaamde me echt helemaal dood.

Maar het was wel leuk. -als het iemand interesseert xd-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 juli 2011 - 13:13:
Ik ga zo naar m'n zus d'r uitreiking. Waarschijnlijk is ze als zesde of zo aan de beurt, en moeten we er dan nog anderhalf uur zitten kijken naar mensen die we niet kennen --'
(het is in vier shifts van anderhalf uur. Mijn school is gróót)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20