Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167

Offtopic 167

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 juni 2011 - 17:45:
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 13:29:
Ik heb een piano. Oh ja, we hebben óók een keyboard. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 13:30:
Nope, sorry. Wel een piano. Maar die is moeilijk vals.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 13:32:
Ja, dat is het. Want wanneer fanfic een radio hebben, dan zou het leuker zijn omdat de meeste mensen dan wel de DJ zouden kennen. Maar eigenlijk waren ze niet echt DJ's te noemen want ze klikten alleen maar nummers aan und so.
FanFic had een radio, ooit. Kayley had het opgestart, volgens mij. En ik zou het ook een keer doen, maar er ging iets mis tijdens het downloaden van het tweede programma dat nodig was en toen was het vakantie of toetsweek of iets anders en is er niet echt iets meer van gekomen..
Maar Q-radio zou best leuk kunnen zijn, als ze niet zo persoonlijk zouden doen. Ze kunnen het toch ook hebben over dingen die op Q spelen waar wat meer mensen mee te maken hebben?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 juli 2011 - 13:37:
Hmkeey. Want ik vraag voor mijn verjaardag een keyboard (had in Nederland een piano, heb dus vier jaar geen piano gespeeld en ik mis het heel erg), en ik bekijk dus al de hele tijd keyboards... maar ik heb geen flauw idee of het nog heel erg veel uitmaakt of je 88 toetsen hebt, of maar 61... Ja. Nou ja. ><

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 13:37:
(...)FanFic had een radio, ooit. Kayley had het opgestart, volgens mij. En ik zou het ook een keer doen, maar er ging iets mis tijdens het downloaden van het tweede programma dat nodig was en toen was het vakantie of toetsweek of iets anders en is er niet echt iets meer van gekomen..
Maar Q-radio zou best leuk kunnen zijn, als ze niet zo persoonlijk zouden doen. Ze kunnen het toch ook hebben over dingen die op Q spelen waar wat meer mensen mee te maken hebben?

Ja, precies, dat dacht ik ook. Want al die mensen die niet zo vaak op het forum komen en daar niet de mods en meest actieve leden kennen zijn niet geïnteresseerd in dingen die hen niets aangaan en inside jokes die ze niet snappen. Lijkt me ook beter trouwens, want veel mensen luisteren het niet zo veel meer, daarom was de radio daar ook lang weg. En nu is ie er weer, maar zo wordt het geen succes lijkt me.
Haha, zo'n radio op Fanfic lijkt me wel grappig, maar misschien werkt dat minder omdat er minder mensen zijn om het te kunnen doen, aangezien de site kleiner is.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 13:39:
Hmkeey. Want ik vraag voor mijn verjaardag een keyboard (had in Nederland een piano, heb dus vier jaar geen piano gespeeld en ik mis het heel erg), en ik bekijk dus al de hele tijd keyboards... maar ik heb geen flauw idee of het nog heel erg veel uitmaakt of je 88 toetsen hebt, of maar 61... Ja. Nou ja. ><


Dat hangt er vanaf wat je zou kiezen om te spelen denk ik, ik gebruik de onderste toetsen sowieso bijna nooit, de bovenste wel. Maar, ik weet niet. Ik geef sowieso voorkeur aan een piano, waarschijnlijk omdat je meestal toch wel merkt dat een keyboard elektrisch is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 13:53:
(...)
Ja, precies, dat dacht ik ook. Want al die mensen die niet zo vaak op het forum komen en daar niet de mods en meest actieve leden kennen zijn niet geïnteresseerd in dingen die hen niets aangaan en inside jokes die ze niet snappen. Lijkt me ook beter trouwens, want veel mensen luisteren het niet zo veel meer, daarom was de radio daar ook lang weg. En nu is ie er weer, maar zo wordt het geen succes lijkt me.
Haha, zo'n radio op Fanfic lijkt me wel grappig, maar misschien werkt dat minder omdat er minder mensen zijn om het te kunnen doen, aangezien de site kleiner is.
Ik ben niet onregelmatig op het forum van Quizlet, alleen heb ik niet zo heel veel met al die onzin-topics. Ik ben het vaakst te vinden bij "Rollenverdeling" en "Story problemen" en "Wedstrijden", hoewel ik de laatste tijd me ook iets vaker waar in het "Stamcafé" (hoewel ik nog steeds vaak binnen de minuut weer weg vlucht). Maar ik heb dus een klein deel van die onzin-topics meegekregen, en ik had nooit iets van "hé, ik snap een inside joke!". Dus ja, volgens mij is de voorgeschiedenis van de helft van de grappen in hun gastenboeken te vinden, niet eens op het foum.

Bij FF-radio werd (voor zover ik weet) alleen muziek gedraaid (Ik ben een kerstbal, niet?). Er zijn ook niet zo heel veel FF'ers die dicht bij elkaar wonen en samen kunnen presenteren, zeg maar. En in je eentje lullen lijkt me heel snel saai worden x)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 juli 2011 - 13:56:
Ja, ik had het idee, Kay had het opgericht. Maar het was gewoon een gratis ding, dus daar kon je ook alleen maar muziek draaien. [:

@Elise; Hangt er vanaf? Als je met vier handen gaat spelen dan is het natuurlijk handig om meer toetsen te hebben. :']

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 14:00:
Nee, dat snap ik. Ik reageer het meeste op muziektopics daar en inderdaad wedstrijden en stories promoten. Eerder zat ik continu op het forum daar, maar het werd een beetje saai. En het was steeds hetzelfde, er waren ook vrij vaak mensen die de sfeer verpestten of topics van mensen die absoluut niet serieus genomen werden, plus het feit dat ik niet het gevoel had dat ik mijn mening kon geven zonder aangevallen te worden.
En als je niet echt op topics let die ze op Quizlet zo leuk vinden, dan is het logisch dat je dingen als Quizlet-radio ook niet leuk vindt. Dus ik snap je heel goed.

Uhu. Muziek draaien is hier ook handiger, denk ik. Want er zijn wel vrij veel mensen die dezelfde muziek leuk vinden dus er is altijd wel wat te vinden, en in dat topic zaten ze daar ook steeds over te ruziën met elkaar. Nou ja, niet echt ruziën, maar, ya know. En inderdaad, als je in je eentje tegen mensen praat die niet terug praten. Dan voel je je best wel een loner, lijkt mij :'D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 juli 2011 - 14:08:
@Meike; ja, een echte piano geeft natuurlijk altijd beter geluid, maar een piano in dit huis zo nóóit passen, en bovendien is dat ook gewoon veel duurder.

In al die tijd dat ik op Q. heb gezeten heb ik nooit op het forum gezeten. Ik vind 't veel te groot, er staat veels te veel onzin op en de meeste Q'ers vind ik eng.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 14:11:
@ Tessa: volgens mij kon je ook gewoon spreken hoor? Er ging een keer iets mis en toen hoorde je Kay even sorry zeggen, of beeld ik me nu allemaal dingen in o_o?

@ Meike: O ja, ik kijk ook nog wel eens bij het Harry Potter-gedeelte van het forum
Ik zit niet zo vaak bij muziek-gebeuren daar, want die mensen kunnen volgens mij niet zo goed tegen andere meningen dan hun eigen en ik ben het niet zo vaak met ze eens ;' Ik heb geen zin in ruzie op Q. Het zijn ook meteen ruzies, you know, geen discussies, aangezien de helft meestal ongegrond is.
Continu op dat forum zitten lijkt me vermoeiend x) Ik snap serieus ook echt niet hoe die mensen het zo geweldig leuk kunnen vinden, met al die onzin en gezeik en drama. Maarja ,iedereen zijn eigen ding hea ;'

Ik was gisteren steeds opgelucht als er muziek kwam x)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 juli 2011 - 14:12:
Seriously? x'D

-anyway.ikmoetweerverderaanStrangersaanParadisevanmezelf.-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 14:13:
@ Elise: Sommige Q'ers zijn ook eng ;'
Sommige van de Q-banners waren ook echt eng-ig. Je zei één ding en ze tripten helemaal *rilt*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 14:16:
@ Emma, dat bedoelde ik dus. Ik weet niet meer wat ik zei, maar het was iets met Tokio Hotel. En hoewel ik fan ben, was het niet aardig denk ik, want ik kreeg meteen een lading verwijtende, andere fans over me heen, en toen had ik iets van: "Sorry?"
En ik weet ook niet waarom ik er zo veel opzat. In het begin om mijn sterren daar te krijgen, of om mijn verhalen meer bekend te maken door mensen mijn kop vaak in topics te laten zien.
En het muziek-gedeelte valt vaak nog wel mee, maar dan reageer ik ook alleen op de muziektopics die me interesseren. Ik heb daar wel een keer een best gezellig gesprek gehad met een meisje over Queen (=

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 14:22:
@ Meike: Ja, ik ben ook het forum gaan verkennen om mijn verhalen wat bekender te maken. Ik weet niet echt of het heeft gewerkt, ze worden nog steeds niet veel gelezen. Eentje wel, want die stond in de nieuwsbrief. Ik weet trouwens niet hoe hij daar is gekomen. Maarja, ik ga er niet heel moeilijk over doen, me liked it
Ik zag trouwens ooit een van jouw stories bij "populaire stories" staan, op de beginpagina, you know. En ik vond het cool



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20