Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167

Offtopic 167

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 juni 2011 - 17:45:
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 14:34:
Ja, ik zag jouw story ook in de nieuwsbrief staan, en. toen wilde ik hem lezen, maar dat moet ik nog steeds doen. En nu ben ik toch vrij dus dat ga ik sowieso nog doen. Ik dacht toen al: "Hey, dat is best leuk." En toen bleek dat jij hem had geschreven :'D
En, echt waar? Heb ik nooit gezien. Mijn verhalen worden wel redelijk gelezen, omdat ik nu al een jaar actief aan het schrijven ben. Dus ik heb vooral veel dezelfde lezers die al mijn verhalen lezen, en dat is best gezellig. :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 14:42:
Ik heb op dit moment niets op actief staan, noch op FF, noch op Q. Ik ben een beetje (heel erg) lui geworden wat betreft schrijven. Ik had ook allemaal mensen beloofd dingen te gaan schrijven in de vakantie, maar ik heb nog niets gedaan.
Maarja, morgen moet ik iets inleveren voor een schrijfwedstrijd, dus dan moet ik wel weer gaan schrijven ;'
Hopelijk raak ik dan in een zieke schrijfmood. (:

When you say nothing at all, was het volgens mij. Ik ben daar trouwens in bezig^^

OH-OH TROUWENS! Bij Drake & Josh hadden ze het laatst over een band die ZeroGravity heette.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 juli 2011 - 14:46:
Het begint hier weer een beetje te leven. ;D
Ik heb nooit echt op Q. gezeten. Ik heb er wel eens rond gekeken, maar het was me te druk. Er zijn teveel mensen die te snel op hun teentjes getrapt zijn en daar kan ik niet echt goed tegen.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 14:46:
Hahahaha, dat is de oorsprong van mijn usernaam. Ik was in groep acht diehard fan van Drake Bells muziek (die ik trouwens nog stééds leuk vind, en hij maakt een nieuw album) x)
Ik ben altijd wel. Actief in schrijven. Ik heb trouwens wel eens iets van je gelezen voor een schrijfwedstrijd geloof ik, maar ik moet sowieso meer van mensen lezen hier. Ik weet niet waarom ik het niet doe.
En, When you say nothing at all? -facepalm-
Doe het jezelf niet aan. Het begin. Is. slecht. Pas na hoofdstuk honderddertig -ja, honderddertig, over standaard-te-lang-doorlopende verhalen gesproken- kan ik het een soort van. oké noemen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 15:07:
Drake & Josh is awesomeness<3
Ik luister nu Drake, trouwens. Door jouw username moest ik er weer aan denken en nu luister ik een of ander nummer dat "I know" heet.
Schrijven is vaak een van de eerste dingen die ik opzij schuif als ik het druk heb, en ik heb altijd een beetje problemen met het opnieuw oppakken v.v
Maar het lukt me vast wel weer, ooit x)

Oh God, echt, je mag alles lezen wat je wilt, ga je gang, maar ní­et mijn inzendingen voor schrijfwedstrijden (en mijn TH-fanfictie, maar dat is een ander verhaal). Ik pas me bij schrijfwedstrijden altijd aan aan wat de host wil lezen, aangezien ik geen zin heb om er ongelooflijk veel moeite in te steken om iets oké's in elkaar te flansen wat daarna heel laag wordt beoordeeld omdat het niet de smaak van de host is, zeg maar. Het klinkt misschien ontzettend stom, maar hoe meer moeite ik er voor doe, hoe persoonlijker het wordt en hoe vervelender ik het vind dat mensen zonder normaal interpunctie gebruik hogere cijfers krijgen, snappez-vous?
Mijn laatste inzending vind ik nog wel te doen, want dat vond ik ook wel leuk om te schrijven, maar de rest is horrible o_o

Ik vind When you say nothing leuk, stiekem ^^
Het is echt niet slecht of zo, je interpunctiegebruik is in ieder geval in orde^^"
Oh, en ik vind het leuk dat elke keer als je naar een nieuw hoofdstuk gaat je meteen een plaatje van een lachende Gustav ziet

Oh, en ik luister nu I Found a way. Coolness.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 15:17:
Haha, Drake & Josh is geweldig. Veel beter dan al die series die nu op Nickelodeon zijn, iCarly, BTR en zo. Want Drake & Josh was wel een van de eerste van dat soort series geloof ik. Saved by the Bell was denk ik nóg eerder, maar ik heb nog altijd een zwak voor Drake & Josh. En, ik vind al zijn nummers leuk. Somehow en Telegraph waren vroeger echt mijn favoriete nummers van hem, en Highway to nowhere. Zijn nieuwe nummers zijn ook leuk en ik denk dat ik stiekem ook zijn nieuwe album ga kopen :'D

En ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Het hangt er inderdaad altijd vanaf wat de host het leukst vindt, maar ik deed een keer mee aan een schrijfwedstrijd en Kayley zat in de jury, en die was echt leuk. We moesten bijvoorbeeld een fanfic maken of zo, en ik koos Bill Kaulitz -kinda obvious- en het was ook leuk dat Kayley hem daarom leuk vond. Want voor de rest was het veel Justin Bieber en zo. Ik heb hem alleen niet afgemaakt omdat ik het heel druk had en de derde opdracht was niet echt mijn ding.

Maar, nou ja. Als je When you say nothing at all leuk vindt. Ga je gang. Het is. het soort verhaal dat leuk is als je nergens over na wilt denken x) Ik ben er zelf niet echt trots op...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 15:30:
Saved by the bell is volgens mij echt heel oud. Laatst nog gezien, op TeenNick x) Ergens midden in de nacht. (Toen ook Big Time Rush, Victorious en Drake & Josh gezien) (met een vriendin, dat wel)
Maar ik vind die nieuwe series ook best leuk. BTR is gaaf. En Victorious vind ik ook best leuk, stiekem ^^
Ik kijk het alleen niet, want volgens mij denken mijn ouders dan dat er echt iets mis met me is (volgens mij vinden ze het al raar genoeg dat ik op de bank zat te stuiteren terwijl ik Kung Fu Panda keek omdat ik het zo geweldig vond)

Ik ken trouwens niet zo heel veel nummers van Drake, maar was Highway to Nowhere niet het nummer dat hij ook in Zoey 101 deed? (Oh, dat programma heb ik die nacht trouwens ook gekeken. Ik vind Zoey zelf echt heel irritant)

Een host moet zich eigenlijk niet door zijn eigen smaak laten beïnvloeden, vind ik. Ik ga nu ook een SongFic schrijven over een nummer van Sick Puppies (waarschijnlijk) en hopen dat niet al te erg in mijn nadeel werkt aangezien ze het niet kent.

Ik ben bij hoofdstuk 36 heb ik net ontdekt :'D

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 15:54:
Ja, ik denk dat Saved by the Bell echt ergens uit het einde van de jaren tachtig komt. 1989. Staat op wikipedia. x)
En sommige van die series vind ik wel leuk, maar het komt toch wel ongeveer op hetzelfde neer als Drake & Josh. kinda.
En, ja, dat klopt. Van Zoey 101. Ik vind Zoey ook echt een raar mens, maar als je er over nadenkt, lijken al die hoofdpersonen in die series perfect. Ze zijn wel grappig, maar er is eigenlijk niets mis met ze. Carly ook. In Drake & Josh was zij veel leuker. :'D

Sick Puppieeeees<3 Nee, sowieso doen. Ik begin ook altijd random over Sick Puppies te praten op Quizlet. Niemand kent ze, of bijna niemand, maar toch. :'D
Het werkt vast niet in je nadeel, dat zou echt ernstig vals zijn. Want ik vind niet dat dat mee mag spelen.

Hoofdstuk 36. Dan heb je zojuist een van de meest gíªnante momenten in het hele verhaal gehad. Er komen er nog meer. Random clichés. En praatjes boven of onderaan het hoofdstuk in msntaal, en rare. spellingsfouten.
-verstopt zich-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 16:09:
Ja, het zijn een beetje allemaal kleine Mary Sue's. Bij verhalen kan ik er totaal niet tegen, maar bij series blijkbaar wel. Of in ieder geval wat beter. Ik kan Zoey niet uitstaan. En Carly is ook irritant. Maar Tori (Victorious) vind ik wel meevallen, maar dat heb ik ook maar 3 keer gezien of zo x)
Bij jongens vind ik het een stuk minder vervelend als ze perfect zijn. Waarschijnlijk omdat ik me er minder mee vergelijk, of zo. Want volgens mij vergelijk ik mezelf stiekem (en deel van de tijd onbewust) met iedereen die ik tegen kom, maar met jongens is dat een stuk lastiger ;'
In Drake & Josh was Miranda (Carly) best vet

Ik kijk nog wel of ik het doe, ligt eraan of het schrijven makkelijk gaat, waarschijnlijk x) *lui*
Het kan ook zijn dat het onbewust is, weet je wel. Ik denk dat als je een nummer al lang en goed kent en iemand maak

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 17:11:
@ Meike: Ghehe; "~en nu, zal ik mijn kamer schoonmaken *dapper poppetje met helm en moedig gezicht* Als ik de strijd heb gewonnen, dan zal ik terugkeren. Zo niet, herinner me dan zoals ik was..."
(hoofdstuk 39)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 juli 2011 - 17:19:
*Rolt topic binnen*
Ik hou van FanFic en iedereen die hier rondloopt. <3 -Hugs-

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 juli 2011 - 17:22:
-Plethug-
Luff joe toe.<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 17:27:
Er is weer een soort van leven hier^^
Er zijn vandaag wel zo'n twee pagina's Offtopic volgepraat
Whoot whootx)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 3 juli 2011 - 17:28:
Ik zou meer praten als ik niet zo verdiept was in mijn eigen verhaal XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juli 2011 - 17:38:
Verdiept zijn in je eigen verhaal klinkt goed :'D
Waar gaat 't over^^?

Ik luister nu Right here waiting for you van Richard Marx. Lang niet meer geluisterd. Is zo mooi :'|



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20