Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Motivatietopic

Het Motivatietopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:58:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al bestaat, maar ik heb even geen zin om het hele forum te gaan doorzoeken. ^^"

De bedoeling van dit topic is makkelijk: we hebben allemaal wel last van SOG-gedrag of dergelijke in meer of mindere mate (in mijn geval heel erg het eerste), maar het helpt vaak al om zwart op wit zien staan dat je nu eindelijk eens moet beginnen met wat je dan ook moet doen.
Of het nu gaat om de berg schoolwerk die om onverklaarbare reden blijft groeien, een uur intensief sporten, met de hond gaan wandelen, je kamer opruimen of eindelijk de afwas doen die al een week staat de beschimmelen - het motivatietopic geeft je een goed bedoelde schop onder je kont!


Voor mezelf: mental note: morgen zit je dag volledig vol, dus ik zou maar eens een versnelling hoger schieten als ik jou was! Huphuphup.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 30 maart 2012 - 22:14:
@Em; grazie! M'n oom (oftewel: de broer van m'n pa) is vandaag ook jarig, dus ik loop al de hele dag iedereen dubbel te feliciteren. x)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 maart 2012 - 23:04:
@Elise, dat heb ik ook, maar die oom is de man van de zus van mijn mams, en even oud als mama.

Ontopic: ga die cadenzen nou een leren.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 maart 2012 - 14:34:
Ga je folders NU doen! Als je ze niet doet kan je niet naar Jess. En dat wil je wel. Dus hup hup.
Oh en ga daarna GELIJK leren, want je wilt niet nog een keer zo stressen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 maart 2012 - 15:42:
Leiderdorp is minder eng dan je denkt. Daar vanavond heen moeten fietsen in het donker is geen ramp. En terugfietsen ook niet.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 maart 2012 - 16:41:
@Emma: Ik snap wel wat je bedoelt o.o Met muziek aan fietsen? Dan ben je thuis voor je het weet!

Oke. Doe IETS voor school, en daarna mag je schrijven. HUP.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 maart 2012 - 17:12:
@Natascha: Uhm, door een klein ongelukje gisteravond zijn mijn oortjes stuk, dus tot ik nieuwe heb kan ik geen muziek luisteren op de fiets.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 maart 2012 - 17:40:
Uh, jaiks. ...hardop zingen? 8D Of gewoon in je hoofd muziek spelen - of een verhaal bedenken? Ik deed dat soms op de fiets, en ik was plots vijf straten verder zonder dat ik het wist. Gevaarlijk wel, want ik lette ook niet echt op het verkeer. ^^"

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 31 maart 2012 - 17:43:
Kom op vannacht slaap je wel goed. Een nacht niet goed geslapen betekent niet dat je de andere nachten ook slecht slaapt...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 31 maart 2012 - 18:17:
Stop being a pathetic fangirl, it's annoying me

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 april 2012 - 16:50:
Ga je verslag maken, daarna geschiedenis leren, nask, wiskunde en frans maken en het liefst ook nog Nederlands leren. Het moet allemaal worden gedaan vandaag. Hup hup!

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 2 april 2012 - 16:55:
Kom op vrijdag ben je beter...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2012 - 17:03:
Je moet naar hockey. Je bent al weken niet geweest.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 2 april 2012 - 17:07:
Je moet wat eten ook al ben je miselijk....

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 april 2012 - 22:09:
Uh, jaiks. ...hardop zingen? 8D Of gewoon in je hoofd muziek spelen - of een verhaal bedenken? Ik deed dat soms op de fiets, en ik was plots vijf straten verder zonder dat ik het wist. Gevaarlijk wel, want ik lette ook niet echt op het verkeer. ^^"
Dat doe ik nog steeds. Verhalen bedenken op de fiets. :' En dan inderdaad soms bijna een ongeluk krijgen, maar ach. You get used to it. Het wordt pas gíªnant als de dialogen plotseling hardop je mond uit komen. *kuch*

Ga die teksten printen. Teksten. Printen. Voor mijn part lees je ze niet eens, maar PRINT ze in elk geval. Beweg dein Arsch!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 18 april 2012 - 10:18:
Doe je ogen wat verder open zodat ze niet meer op "Ik wil slapennn"-modus staan en haal zo veel mogelijk info uit het boek dat je eigenlijk gisteren al terug naar de bibliotheek moest brengen! Hup!



1 2 3 4 5 6 7 8 9