Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Motivatietopic

Het Motivatietopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:58:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al bestaat, maar ik heb even geen zin om het hele forum te gaan doorzoeken. ^^"

De bedoeling van dit topic is makkelijk: we hebben allemaal wel last van SOG-gedrag of dergelijke in meer of mindere mate (in mijn geval heel erg het eerste), maar het helpt vaak al om zwart op wit zien staan dat je nu eindelijk eens moet beginnen met wat je dan ook moet doen.
Of het nu gaat om de berg schoolwerk die om onverklaarbare reden blijft groeien, een uur intensief sporten, met de hond gaan wandelen, je kamer opruimen of eindelijk de afwas doen die al een week staat de beschimmelen - het motivatietopic geeft je een goed bedoelde schop onder je kont!


Voor mezelf: mental note: morgen zit je dag volledig vol, dus ik zou maar eens een versnelling hoger schieten als ik jou was! Huphuphup.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 mei 2012 - 15:55:
Paper. Nu.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 mei 2012 - 15:57:
Ga je kamer nou maar stofzuigen en straks verder opruimen. Gewoon muziek aan en opruimen, zo lastig is dat niet

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 mei 2012 - 15:58:
Morgen nog één toets. Come on. Ga leren, you lazy bitch!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 juni 2012 - 19:45:
Marije, GVD. Kom vaker op FanFic, ga een keer naar een meet, ga geld sparen voor naar Deventer, en stop Grote Vriendelijke Draak met dat gestress van je, want ik word er gek van. Danke schön.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 23:07:
Ga slapen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 juni 2012 - 11:53:
Negeer het feit dat je neus zo dicht zit en zo erg loopt, dat je in bed wil kruipen en nooit meer wakker worden.
Negeer alle arrogante, sarcastische opmerkingen van je promotor.
Negeer dat gevoel van hopeloosheid en hulpeloosheid, en dat vreselijk realistische gevoel dat je zelfs met die herwerking maar een 7, 8 of 9 op 20 zult halen.

ARBEITEN. SOFORT.
After all: http://i49.tinypic.com/xcnjbq.jpg

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 3 juni 2012 - 18:52:
Oké Pauline, ik weet dat je heel graag wil verder schrijven maar over anderhalve week zijn het examens en die leerstof gaat er vanzelf niet in, dus hup, zet wat muziek op, doe die computer aan de kant en studeer, je kan straks nog wat schrijven en lezen en wat je ook maar wil doen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 5 juni 2012 - 17:13:
I know, it's hard, maar ga nog héel even door. Nog drie dagen, dan is deze helweek voorbij. Hierna nog 3 week en dan is dit jaar voorbij. En nog 2 thema's luisteren en dan mag je wat lekkers pakken.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 5 juni 2012 - 23:25:
Neem een douche, ga slapen, kick some ass morgen tijdens ronde twee van de sollicitaties en richt je dan aub weer 100% op je blok, ok?

Okébyethanks!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 5 juni 2012 - 23:37:
Rianne, ga nou even de muziek maken die je wilt. Je voelt je zo goed als je iets geschreven hebt, je hoeft alleen maar even te beginnen, oké?
(En je verveelt je dood.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 juni 2012 - 15:43:
Als je gewoon eventjes je biologie PO maakt, mag je daarna je NaNo uitwerken.
Je kunt het tegenover Marit niet maken om het niet te doen.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 7 juni 2012 - 19:18:
Kom op het komt allemaal wel weer goed.
Nu even een wat mindere tijd maar blijf jezelf.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 7 juni 2012 - 22:07:
Hophophop, stop met zielig en zelfmedelijdend te doen! Je komt er immers geen stap mee verder en het heeft nu lang genoeg geduurd!
Er zijn mensen die veel ergere dingen meemaken en nog met opgeheven hoofd rondlopen. Je bent gezond en hebt mensen rondom je die om je geven en van je houden. Dat is het enige wat écht van belang is. Wat moeilijkheden op school en onzekerheden over de toekomst kunnen daar echt niet tegenop he seg.

Dus, Carlina: quit yo' bitchin'. (Wou ik altijd al eens gebruiken nadat ik het voor de eerste keer had gehoord dus dan doe ik het hier maar. )

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 juni 2012 - 22:09:
Ga je nog je essay schrijven of heb je liever confrontatie met Crawford en een 1? Want dat is heel begrijpelijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 juni 2012 - 22:24:
Je hebt liever Larry, geef maar toe. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9