Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Motivatietopic

Het Motivatietopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:58:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al bestaat, maar ik heb even geen zin om het hele forum te gaan doorzoeken. ^^"

De bedoeling van dit topic is makkelijk: we hebben allemaal wel last van SOG-gedrag of dergelijke in meer of mindere mate (in mijn geval heel erg het eerste), maar het helpt vaak al om zwart op wit zien staan dat je nu eindelijk eens moet beginnen met wat je dan ook moet doen.
Of het nu gaat om de berg schoolwerk die om onverklaarbare reden blijft groeien, een uur intensief sporten, met de hond gaan wandelen, je kamer opruimen of eindelijk de afwas doen die al een week staat de beschimmelen - het motivatietopic geeft je een goed bedoelde schop onder je kont!


Voor mezelf: mental note: morgen zit je dag volledig vol, dus ik zou maar eens een versnelling hoger schieten als ik jou was! Huphuphup.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 21:32:
Je bent echt een ramp. Oprecht. Zelfdiscipline onder nul.
Morgen Grieks examen en je hebt geen fuck uitgevoerd. En dat terwijl je natuurkunde hebt verpest, dus je als je wilt slagen de rest heel erg goed moet doen.
Congratulations. Goed gedaan hoor.
Morgen minimaal één examen biologie maken of je kan jezelf als gezakt beschouwen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 22 mei 2012 - 9:02:
Je bent echt een ramp. Oprecht. Zelfdiscipline onder nul.
*knikt hevig* ...voor mezelf, dan. Ik ben blij dat er nog iemand dat over zichzelf durft te zeggen though. ^^"
Maar vandaag ga ik daar iets aan doen! Want het vriendje gaat me helpen met nalezen en ik wil iets aan hem kunnen presenteren straks. *bounce*
(Oh, da's een liedje waar ik energie van krijg! *opzet*)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 22 mei 2012 - 14:20:
Omg. Ga je scheikunde doen. Anders heb je er morgen spijt van.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 20:17:
Je hebt vier dagen weekend. Daarin moet je natuurlijk scheikunde maken, maar had je niet het geweldige plan om de rest van de tijd een beetje te schrijven? Stop met doelloze dingen doen die je toch niet geweldig leuk vindt, schrijven vind je wel leuk als je eenmaal begonnen bent. Het begin is misschien even lastig, but it's definitely worth it.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 29 mei 2012 - 9:54:
Na *telt op vingers* 3 mislukte pogingen, vandaag de officiële blokstart. Go go go!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 29 mei 2012 - 18:00:
Carlinaaaaa. <3 Ik ben ook aan de blok begonnen vandaag. En ik ben begonnen door in het park te liggen met een short story. En Pringles. En een vriendje. En zonnecrème. 8D Heb jij veel te doen? Ik las geloof ik dat je alles in het eerste semester had opgenomen, maar had je nu nog veel te doen voor die taalvakken?

Motivatie: je hebt pas over drie kwartier afgesproken, da's nog drie kwartier om iets nuttigs te doen! Go, go, go! o/

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 mei 2012 - 18:02:
Oké Mascha, ik weet dat je moe bent en dat je overal pijn hebt, maar toch zul je moeten leren. Het is je eigen schuld als je drie dikke onvoldoendes gaat halen en dat terwijl je net trots bent op al je cijfers. Come on. Ga iets doen!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 mei 2012 - 22:27:
Goed zo, je hebt weer een dag verspild. Zorg op z'n minst voor een intro die je wel bevalt, dan kun je morgen tenminste écht beginnen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 mei 2012 - 9:48:

Motivatie: je hebt pas over drie kwartier afgesproken, da's nog drie kwartier om iets nuttigs te doen! Go, go, go! o/


Hahaha, ik durf wedden voor 3 pakken koekskes dat je niets meer hebt gedaan die drie kwartier? Of toch niks nuttigs? Enfin, zo zou ik toch zijn.

En huphuphup, begin er maar aan! Twee uurtjes leren en dan lekker gaan lunchen, go!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 mei 2012 - 17:49:
......... *kijkt schuldig andere kant op* Ik heb... basilucumzaadjes geplant? Verkeerd dan nog ook, want ik had de instructies niet goed gelezen. _o_

Oke. Natascha. Dat je promotor je helemaal afgebroken heeft en super spottend en sarcastisch opmerkingen invoegt in je document, is niet jouw probleem. Ween er maar terug over als je er weer mee bezig moet zijn, maar nu ga je eerst fijn alle andere dingen doen! Hup, hup, hup! Dan heb je misschien alléén maar voor die stomme rotpaper over die stomme rot-oostenrijkse auteur tweede zit.
*totaal geen affiniteit met onderwerp*
*en blijkbaar ook een domme koe want "Deine Sprache!" x 1003240232090*
Frau. Joehoe. Ich bin geen Duitse he seg. Ik heb geen Duitse papa of mama of vriend. Ik heb een jaar geen Duitse les gehad, want mijn vakken waren al afgesloten. Ik ben nooit op uitwisseling geweest, dus ik heb nooit vloeiend Duits leren praten - en op deze blabla-opleiding zal ik het ook zeker nergens hebben opgepikt want het enige dat ik van Taalkunde nog weet was de vraag of ik gebraden aap lustte. (GEBRADEN AAP.) Also. Was erwartest du denn? En euh, een wetenschappelijke bron even verwerpen met commentaar die een beetje gaat van: "Dit soort evolutionaire onzin lijkt me weinig plausibel." ...een beetje respect voor andere professoren alstublieft.

Haaa. Ze reageert telkens ZO bot en ZO afbrekend. Ik durf absoluut niet langsgaan bij haar. Al zit ik helemaal vast, ik ga NOOIT bij die vrouw langsgaan. Dan maar tweede zit. Of volgend jaar opnieuw, who cares? Zolang ik haar maar NOOIT zie.

*tier*
*haalt dieeeep adem*

Oke. SAMENVATTEN. Nu.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 mei 2012 - 18:03:
ZO.
En nu even slagen voor EHBO-examen.
Danku.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 mei 2012 - 18:23:
Wow, cool! Veel succeeees! *dansje* ... *met samenvattingen natuurlijk*

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 mei 2012 - 21:21:
Succes!

En @Vespertine: Brrrrr, wat een enge vrouw. Proffen zijn toch zo'n schatjes soms. <3 Ahem. Maar trek het je niet aan. Inderdaad, in onze opleiding leren wij echt niets praktisch buiten een paar woordjes voc en wat uitspraaklessen, as if that should cut it. -_- Komt wel gggggoed en anders heb ik mijn honkbalknuppel hier nog liggen!

Oké - bereid dat examen van morgen nu wat voor. Hop hop.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 mei 2012 - 11:44:
Als je nu muziek opzet en je kamer opruimt, is je hoofd meteen wat leger, dan kan je aan je paper beginnen en dat is NODIG. So go go go!

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 31 mei 2012 - 11:51:
Lieve, lieve Rianne.
Erger je nou even niet aan die bitch-assistent van de huisarts die weigert een afspraak voor je enkel te maken.
Ga je boeken ontkaften want die moeten morgen om 10.00 uur naar school.
Ga eten want je hebt honger.
Kortom:
GA. IETS. DOEN.



1 2 3 4 5 6 7 8 9