Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Motivatietopic

Het Motivatietopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 28 maart 2012 - 12:58:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al bestaat, maar ik heb even geen zin om het hele forum te gaan doorzoeken. ^^"

De bedoeling van dit topic is makkelijk: we hebben allemaal wel last van SOG-gedrag of dergelijke in meer of mindere mate (in mijn geval heel erg het eerste), maar het helpt vaak al om zwart op wit zien staan dat je nu eindelijk eens moet beginnen met wat je dan ook moet doen.
Of het nu gaat om de berg schoolwerk die om onverklaarbare reden blijft groeien, een uur intensief sporten, met de hond gaan wandelen, je kamer opruimen of eindelijk de afwas doen die al een week staat de beschimmelen - het motivatietopic geeft je een goed bedoelde schop onder je kont!


Voor mezelf: mental note: morgen zit je dag volledig vol, dus ik zou maar eens een versnelling hoger schieten als ik jou was! Huphuphup.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 14:04:
Je hebt over twee dagen je eerste examen. Misschien tijd om eens iets uit te gaan voeren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 mei 2012 - 11:32:
Get off FanFic and study your German. It'll only take you half an hour and after that you'll get an hour to do whatever you want. Deal? Deal. Just do it.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 mei 2012 - 11:36:
Hetzelfde als hierboven. *schopt zichzelf van internet*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 mei 2012 - 11:40:
Wil je je wiskunde ophalen of niet? Ja? Ga nu dan wiskunde doen!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 mei 2012 - 12:19:
Hausarbeit. Nu. Je hebt zelfs een afspraak met mama. Het document staat al open, nu hoef je alleen nog maar te typen... Beweg den Arsch!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 mei 2012 - 16:22:
Kom op Yaar! Nog maar een half uurtje en dan ben je voor vandaag verlost van je stage. Dan wel nog een half uur naar huis fietsen maar je heb muziek dus niet zo klagen! Morgen nog een daggie en nog één dag school en dan mag je eindelijk uitslapen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 19 mei 2012 - 13:30:
Hophophophop, zet je nog even aan je thesis, het is enkel nalezen en dan kan je hem dinsdag laten afdrukken. Hophophop!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 mei 2012 - 15:05:
Yep, je loop achter op schema. Ga nu je folders maar doen, kan je je hoofd gelijk even leegmaken. En daarna weer verder met godsdienst en geschiedenis. Het lukt je wel!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 mei 2012 - 15:36:
Je moet werk doen. Je. Moet. Werk. Doen. Hoe ga je anders aan de prof uitleggen dat je uitstel nodig hebt? "Sorry, spent all my time on the internet reading about Bill & Tom getting it on." Not good, not good. Je moet naar de bieb. NU.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 mei 2012 - 16:53:
"Sorry, spent all my time on the internet reading about Bill & Tom getting it on."
Nadezhda, ik hou van jou. _o_ <3

...niet-motivatie: zo meteen zijn je ouders hier. Echt verder werken heeft ook geen zin meer, of wel? 8D Nee oké, verder werken heeft al-tijd zin. Hup!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 mei 2012 - 15:11:
(...)Nadezhda, ik hou van jou. _o_ <3

...niet-motivatie: zo meteen zijn je ouders hier. Echt verder werken heeft ook geen zin meer, of wel? 8D Nee oké, verder werken heeft al-tijd zin. Hup!


Hihi, da's hetzelfde als 'Ik begin om 15u00 terug te studeren.' - 'Oeps, 15u05, missed it, dan wordt het maar 16u00.'

En huphuphup, hoe moeilijk kan het zijn om een dankwoord te schrijven, dus zet je eraan dan mag je nog een aflevering kijken van OUAT voor je naar Leuven vertrekt.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 20 mei 2012 - 21:10:
Hihi, da's hetzelfde als 'Ik begin om 15u00 terug te studeren.' - 'Oeps, 15u05, missed it, dan wordt het maar 16u00.'

En huphuphup, hoe moeilijk kan het zijn om een dankwoord te schrijven, dus zet je eraan dan mag je nog een aflevering kijken van OUAT voor je naar Leuven vertrekt.
1. OH GOD JA. _o_ Daar bestaat zo'n meme van met een kikker, right? Die is zooo toepasselijk! En je kan ook ECHT alleen maar op volle uren beginnen om "goed" te beginnen he :'D
2. OUAT! JIJ KIJKT OUAT! *wijst met vinger en springt enthousiast op en neer* Waar zit je ergens? ...wacht, misschien moet ik dat gesprek naar je GB verplaatsen.

Oke, ontopic: HUP, HUP, HUP!
Verdomme.

Edit: ...wat doe ik ook in hemelsnaam op Fanfic? *kijkt verward* Ik ging naar een online woordenboek.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 21 mei 2012 - 16:42:

2. OUAT! JIJ KIJKT OUAT! *wijst met vinger en springt enthousiast op en neer* Waar zit je ergens? ...wacht, misschien moet ik dat gesprek naar je GB verplaatsen.


Duh duh! <3 What's not to like? Het gaat over sprookjes en het is geen over-the-top hype! ^_^ Ik heb gisteren de aflevering van de Mad Hatter gezien. En wil nu verder kijken, maar stomme downloadlimiet. *pruillip*

Ontopic: Dit was mijn motivatiewekker tijdens de examens. Klik!

Het cookies dreigement werkte meestal wel.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 mei 2012 - 16:45:
@Carlina; misschien moet ik dat ook maar eens gaan gebruiken. x'D

Okay, nog even geschiedenis leren. Je kan het. Je wilt een goed cijfer, dus dan moet je er wat voor doen! Daarna mag je een film gaan kijken, okay?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 21 mei 2012 - 21:18:
:'DDD Die wekker! <3
En oo, een film kijken als beloning klinkt goed! *gaat ook aan het werk*



1 2 3 4 5 6 7 8 9